مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

چگونگی طراحی اپلیکیشن باربری و ویژگی‌های آن

پشتیبانی آفلاین

این عالم تبدیل به دنیای وب گردیده است و نداشتن وب امروزه طراحی اپلیکیشن در مشهد حدوداً نا ممکن به لحاظ می‌رسد. با این درحال حاضر، کمپانی شما می بایست آمادگی مایحتاج برای عدم وجود اتصال به وب را داشته باشد. به خصوص اینکه بخش اعظمی از ترابری ها در جاده ها اجرا می گردد.

در عین درحال حاضر، در حالتی که پشتیبانی آفلاین را در پباده سازی نرم افزار باربری خویش بگنجانید میتواند به کارکنان یاری دهد تا حتی‌در شکل آفلاین بودن بضاعت و توان وارد کردن اطلاعات با نرم افزار را داشته باشند.

پشتیبانی آفلاین قابلیت بار گذاری داده ها را به طور اتوماتیک مهیا می نماید و به شما این باور را میدهد که نیروی کار شما در بازه موردنیاز وظایفی را که به آنان محول شد‌ه‌است ایفا می‌دهند.

پباده سازی نرم افزار باربری
ردیابی راننده و وسیله نقلیه

مهم ترین نکته در صنعت حمل و نقل یا این که باربری، جای یابی وسایل نقلیه، رانندگان و توشه میباشد. تلفن همراه های هوشمند مدرن میتوانند با استعمال از فناوری هایی مانند GPS، سرویس ها بر اساس جای (LBS) و تله ماتیک ها کارکشته به ردیابی وسایل نقلیه در هم اکنون تکان در سطح جهانی با اطلاعات، تاریخچه و ارتباطات آپدیت گردیده باشند.
این مقاله رو قطعا ملاحظه کنید:
پباده سازی باشگاه مشتریان با شایسته ترین مجموعه اپلیکیشن نویسی برای کسب وکار شما

براین اساس، دفتر کار مرکزی یا این که قیم شما قادر است کار های وسایل نقلیه شمارا در نقشه گوگل (Google Maps) یا این که بقیه خدمت های نقشه در اختیار گرفتن نماید تا مسیر را ردیابی کرده و با سیستم اساسی شما همگام سازی کند.
ردیابی حمل و نقل

خصوصیت ردیابی حمل و نقل به شما قابلیت و امکان میدهد داده ها حمل کننده و تحویل را وارد نمائید و کلاً به ردیابی محموله امداد می نماید. این شغل به طور دستی اعمال می گردد و یا این که میتوانید مورد آپلود خود کار را در شکل نیاز فعال نمائید.

شرکتهای به پباده سازی نرم افزار باربری لجستیک احتیاج دارا هستند که بتواند به یوزرها این امکان را بدهد که عکس ها، مدارک و حتی بارکدها را الصاق و ارسال نمایند و به‌این نحو روند گردآوری اطلاعات سهل خیس شود.
ورود به سیستم راننده یا این که عمل

این خصوصیت به رانندگان یا این که نیروی کار امداد می نماید تا تصویب عمل روزمره مانند تصویب فاصله پیموده گردیده، تعداد بارگیری و تحویل مال و جزئیات مرتبط با آنها، ترازو آحاد ساعت های کاری، سالم خودرو و … را ذخیره نمایند.



پباده سازی نرم افزار باربری
طرح ریزی مسیر

در قبلی مدیران ناوگان ناگزیر بودند که وظایف را به رانندگان و بقیه نیروی کار با تماس مداوم با آن‌ها از روش تلفن یا این که پیام در اینترنت (در شکل فعال بودن) استحضار دهند. کلیه این امور امروزه بغرنج به حیث می رسند.

فعلا با به کار گیری از اپلیکیشن های GPS گوشی، مجموع روند بوسیله یک رابط با امکان اکران نقشه آپ تو دیت می‌شود و این یکی خصوصیت های ایجاد کرد نرم افزار باربری میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد