مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

راه های تشخیص قیمت اپلیکیشن

4.نرخ‌گذاری بر پایه ی سیستم استدلال :

مسلما می‌دانید که دستگاه های موبایل دارنده سیستم استدلال های متفاوتی مثل اندروید ،ios ، ویندوزموبایل ، osx و... میباشند طراحی اپلیکیشن در مشهد که هرکدام نرم افزار های خاص خویش را دارا هستند .که رایج ترین آن ها اندروید و ios میباشد نرم افزار های که برای سیستم دلیل ios ساخته می‌شود مقداری بغرنج تراز اندروید است و شما میتوانید با توکل بر این اصل ،هنگام نرخ‌گذاری این نوع نرم افزار ها را با ارزش بالاتری نسبت به اندروید بفروش برسانید.
5.نرخ‌گذاری یکسان برای گونه های نرم افزار:

درین بخش ما در باب دادن آیتم “خرید و مالکیت” یک نرم افزار به روش سنتی که توسعه و گسترش دهندگان و برنامه نویسان ایفا می‌دهند، سخن می‌کنیم؛ ولی زمانی که شما از یک نرم افزار ساز به کار گیری می‌کنید، مسایل میتواند یه خرده بغرنج خواهد شد. در‌صورتی‌که شما وقتی تمایل به شکاف نرم افزار ساز خویش بگیرید، مبنی بر تفاهم نامه فروش شما، احتمالا مشتری تان هنوز دستمزد نرم افزار خویش را داراست، پس شما بایستی راهی برای رساندن این حقوق و دستمزد پیدا نمائید. شما مدام میتوانید با آنان درباره‌ی استعمال از نرم افزار ساز روشن باشید و توافق قادر است چنین باشد که آنها نرم افزار شان را در اکانتی به اسم خودشان نگه داری نمایند.

اکثری از موسسه ها اینترنتی، عادت دارا هستند به مشتریان شان بگویند که وبسایت هایشان را از هیچ میسازند، در حالی که در حقیقت از پلتفرم هایی مانند وردپرس به کارگیری می نمایند. البته مجال در حالا تغییر‌و تحول میباشد، تاکسی های تبلیغاتی متوجه گردیده اند که هیچ شرمی در گشوده بودن در ارتباط ها با مشتری راجع به واقعیت این که از یک تکنولوژِی پهناور ساخته و پذیرش گردیده استعمال می نمایند، نیست. و خدمتی که مشتری برای آن هزینه پرداخت می نماید، درواقع خلاقیت و عمل مخصوص میباشد به وسیله آنان ایفا می گیرد.این نکته را در هنگام دادن حق مالکیت تام به مشتریتان با یک نرخ یکدست در ذهنتان داشته باشید.
6.نرخ‌گذاری مبنی بر سیاست های آینده نرخ‌گذاری نرم افزار:

غرض مهم اکثر اوقات گسترش دهندگان و سازندگان نرم افزار وصال به یک منبع درآمد است.هنگام نرخ‌گذاری یا این که فروش نرم افزار شما می بایست با یک سیاست گذاری مطلوب پیش روید. در صورتیکه دانلود نرم افزار شما بدون‌پول باشد البته یار و همدم با تبلیغات باطن سازمانی باشد می‌تواند بسیار سوددهی داشته باشد نسبت به نرم افزار های که برای دانلود بایستی هزینه ای پرداخت گردد. علاوه بر این آیتم نرم افزار تان خیلی زود در بازار توسعه و گسترش پیدا میکند چون به وسیله اشخاص بیشتری دانلود میگردد و این یعنی درآمد بیشتر . بدین ترتیب شما بایستی در کنار قرار دادن تبلیغات، سبک های نرخ‌گذاری میتوانند بر پایه ی هزینه ی آپدیت رسانی ها، نسخه های آزمایشی، درآمد پرداخت های داخل طرحی و … باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد