مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

اموزش یادگیری برنامه نویسی اندروید

حتی می توانید از   طراحی اپلیکیشن در مشهد    وی بخواهید منتور شما گردد و در حین مسیر از وی برای شایسته ترین گزینش و طرح ریزی امداد بخواهید. منتور فردی میباشد که دارنده تجربه در یک زمین شغلی میباشد و در به عبارتی موضوع تجربیات خویش را در دست شخص معدود تجربه‌خیس می گذارد.

مزایا:

یادگیری بصری
تمرکز بالا
صرفه جویی در طول
رابطه چشمی با مدرس
شرکت کردن در کدزنی و ایده پردازی
معایب:

مجانی نبودن
مطلوب برای:

کسانی که قابلیت و امکان صرف هزینه بالا دارا هستند
اشخاصی که به منتور و راهنمای منحصر احتیاج دارا‌هستند
فیلم‌های آموزشی اندروید مشاهده کنید
یادگرفتن نرم‌افزار نویسی اندروید
بخش اعظمی از اشخاص این شیوه را شایسته ترین نحوه یادگیری می دانند. در هر شکل چه خوشتان بیاید چه نه، هنگامی از این طرز برای کشف کردن سوالاتتان به کارگیری خواهید کرد. به عنوان مثال در اکثری از وقت ها فراگیری نحوه‌های پیاده سازی زمینه شما در تارنما یوتیوب به طور کلیپ مو جود میباشد. مشاهده ویدئو از آن جهت بسیار اثر گذار میباشد که حواس شنوایی و دیداری شمارا مشغول می‌نماید. شما می توانید پیاده سازی پروژه‌های متعدد و پروسه آن را در عصر‌های گوناگون ویدیویی ملاحظه کنید.

معمولا این کلیپ‌ها به گروه‌های مختلفی تقسیم می گردند:

ویدیوهای کوتاه آموزشی که معمولا در کانال هایی مثل یوتیوب قابل دسترسی می باشند
زمان‌های آموزشی ویدیویی که یک مسئله را کاملا شرح میدهند. با این زمان‌ها به راحتی میتوانید با سینتکس یا این که قواعد دستوری یک لهجه و نمونه‌های معمولی آنها آشنا گردید
عصر‌های فشرده یا این که Crash Course که همچون عصر‌های فراگیری ویدیویی بی آلایش میباشد. با این تفاوت که مطالب را به طور فشرده در حین کوتاهی یادگرفتن میدهد
عصر‌های پروژه محور ویدیویی که میتوانید بعد از یادگیری سینتکس لهجه نرم افزار نویسی متبوع از آن ها به کار گیری فرمائید. این نوع از عصر‌ها شمارا با طرز‌ها و راه حل‌های عملی ایجاد کرد پروژه‌های متفاوت آشنا می‌نمایند
زمان‌های جامع که مشتمل بر فراگیری بی نقص سینتکس لهجه اپ نویسی و همچنین پیاده سازی یک یا این که یک‌سری پروژه میباشند
گزینش در میان این مورد‌ها به طور کامل بستگی به موقعیت مالی و هنگامی شما دارااست. عصر‌های جامع به جهت بدون نقص بودن خویش میتوانند سبب ساز صرفه جویی در هزینه‌های شما شوند.

مزیا:

سرعت در دسترسی به داده ها
یادگیری بصری
تولید استقلال در یادگیری
یادگیری در خانه
یادگیری در هر مجال و جای حتی مترو!
معایب: ندارد

مطلوب برای:

کسانی که مجال کافی ندارند
کسانی که به نحوه یادگیری بصری عشق دارا‌هستند
کتاب‌های فراگیری اندروید بخوانید
یادگرفتن اپلیکیشن نویسی اندروید
شکی وجود ندارد که هنوز شیوه سنتی فراگیری نرم افزار نویسی با کتاب‌های تخصصی دوست داران خاص خویش را داراست! در‌حالتی که صادقانه به مسئله نگاه کنیم در اکثر وقت ها مفاد نمی‌اقتدار جامعیت یک کتاب بدون نقص نرم‌افزار نویسی را حتی‌در یک عصر اپلیکیشن نویسی گنجاند. البته متاسفانه قرائت یک کتاب جامع اپ نویسی مجال بسیار متعددی می‌طلبد که اکثر ما از آن بی سود ایم.

ضمنا طرز پیاده سازی بی نقص یک پروژه و مشاهده عملی و بصری ایجاد کرد آن در کتاب حدودا نا ممکن میباشد. نکته دیگر اینکه برای یادگیری نرم‌افزار نویسی بهتر میباشد به مکان همت برای محافظت کردن هزاران امر و تابع و کلاس گوناگون و کاربرد آن‌ها، به طور موضوعی و با به کار گیری زیاد با آنها آشنا شویم. که ولی همان طور که پیش بینی می‌زنید کتاب‌ها در اجرای این‌راه درس دادن پاره ای بی استعداد اند! جامعیت یا این که مجال؟ مورد این میباشد!

مزایا:

جامع بودن
معایب:

مجال گیر بودن
ندیدن فرآیند کدزنی به طور بصری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد