مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

گیمیفیکیشن و تاثیر آن در طراحی اپلیکیشن کاربرپسند


پیش از تلاوت نوشته‌علمی و شناخت با نقش گیمیفیکیشن در پباده سازی نرم افزار کاربرپسند،   طراحی اپلیکیشن در مشهد  نخستین این پرسش برای شما مطرح میباشد که آیا میخواهید یوزرها بیشتری را به بیزنس خویش جذب فرمائید و با پباده سازی نرم افزار به کسب درآمد بیشتری در دنیای کسب و کار الکترونیک برسید؟

در‌صورتی‌که تحت عنوان مالک یک بیزنس دیجیتال در‌پی پاسخ این پرسش می‌باشید به شما پیشنهاد میکنیم با قرائت این نوشته‌ی‌علمی و شناخت با مضمون‌ گیمیفیکیشن (Gamification) از سایر رقبای خویش سبقت بگیرید و با اعتنا به اهمیت اصول User-friendly در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه از این راه حل برای توفیق در بازار کسب و کار الکترونیک غافل نشوید.



چرا به بازی سازی یا این که به عبارتی گیمیفیکیشن در پباده سازی نرم افزار احتیاج میباشد؟

•    گیمیفیکیشن راهکاری اثرگذار و بصرفه برای جذب استفاده کننده

گیمیفیکیشن به خصوصیت هایی گفته می گردد که برنامه نویس ها با به کارگیری از آن ها بر جذابیت های محصول ها دیجیتال افزوده و یوزرها را به استعمال مداوم از آن‌ها تشویق می نمایند. زمانی سخن از جذب یوزرها میشود، بازی سازی تحت عنوان یک راه حل قوی شناخته می‌گردد. برای پیاده سازی گیمیفیکیشن در پباده سازی نرم افزار نیاز به صرف پول متعددی وجود ندارد بلکه فقط خلاقیت، ایده پردازی و داشتن اپلیکیشن منظم چهت نیل به یک پباده سازی جالب و کاربرپسندانه کافی خواهد بود.


 


•    ارتقاء پایایی و قدمت نرم افزار با امداد گیمیفیکیشن

ترفند بازی سازی در پباده سازی نرم افزار گوشی راهکاری اثر گذار، اثر گذار و استوار به حساب میآید چون تجربه نماد داده که با seo تجربه کاربری، پایایی و قدمت نرم افزار نیز در طولاتی مقطع ارتقا می‌یابد. به صورت مجموع رویه های متعددی برای پباده سازی نرم افزار کاربرپسند وجود دارااست البته نکته مهم به کار گیری از طریق بازی سازی در ایجاد کرد نرم‌افزار این میباشد که با اضافه کردن جذابیت به نرم افزار می شود به تعداد مشتریان به طور استوار و پیوسته و سوای نیاز به دارایی مالی زیاد، ادامه داد.


 


•    گیمیفیکیشن و ترغیب یوزرها به ایفا شغل های موردنظر

با وجود میلیون ها نرم افزار که در دسترس یوزرها قرار گرفته اند، پباده سازی نرم افزار به یادماندنی به فرآیندی بغرنج تبدیل گردیده و از ایجاد کرد یک متاع بی آلایش بالاتر می رود. چشم شدن در دنیای لبریز رقابت نرم افزار های هوشمند، مستلزم ارائه یک تجربه کاربری خاص به یوزرها و تشویق آنان به به کار گیری از تجهیزات نرم افزار میباشد. با افزودن موادسازنده و خصوصیت های دیدنی به نرم افزار مانند جوایز، نشانه های دیجیتال، کدهای تخفیف، مسابقات و سؤالات باطن طرحی می قدرت تعامل اشخاص با نرم افزار تلفن همراه را ارتقاء اعطا کرد و یوزرها را به اجرا شغل های متفاوت مانند اشتراک گذاری عکس، جاری ساختن شغل های روزانه، ورزش، خرید و... سوق اعطا کرد که اشخاص در شرایط معمولی عشق متعددی به جاری ساختن آن‌ها ندارند.


 



به کار گیری از گمیفیکیشن در پباده سازی نرم افزار های متعدد

استعمال از گمیفیکیشن فقط در تشکیل داد نرم‌افزار سرگرمی و بازی تلفن همراه کارآیی ندارد بلکه می قدرت در پباده سازی نرم افزار های متفاوت از این راه حل هوشمندانه استفاده کرد و تاثیر شگرف آن را بر ارتقا بازدهی و کارکرد نرم افزار روءیت کرد. درپی به یک سری گزینه از مسئله های متفاوت ایجاد کرد نرم افزار که گیمیفیکیشن تاثیر متعددی در عملکرد آن‌ها دارااست اشاره میکنیم.


 


•    پباده سازی نرم افزار ورزش در منزل با یاری گیمیفیکیشن

بخش اعظمی از ما این تجربه را داشته ایم که برای ادامه روتین ها و عصر های ورزشی آنلاین نیاز به علت و محرک های بیشتری داشته ایم. پباده سازی نرم افزار ورزش در منزل با یاری گیمیفیکیشن، به عبارتی استدلال محرک و انگیزشی میباشد که یوزرها چهت نیل به هدف ها ورزشی خویش به آنان نیاز دارا هستند. با دسترسی نرم افزار سالن ورزشی به داده ها فیزیکی کابر و ارزیابی آن ها، نرم افزار قادر است طرحی مخصوص و مطلوب به کاربان ارائه دهد و در این شیوه با ارائه جوایز، امتیاز و پیشنهادهای فردی سازی گردیده و رژیم های غذایی اشخاص را به اعمال و اتمام زمان های ورزشی ترغیب کند.


 


•    گیمیفیکیشن و پباده سازی نرم افزار دیدنی توریسم و توریستی

پباده سازی نرم افزار توریسم و توریستی یک کدام از ناحیه هایی میباشد که گیمیفیکیشن قادر است نقشی برجسته و کاربردی در آن داشته باشد. بخش اعظمی از یوزرها در استورها در پی نرم افزار هایی میباشند که اماکن توریسم و توریستی را به دیدنی ترین صورت ممکن به آن‌ها آرم داده و معرفی نمایند.


 


•    گیمیفیکیشن راهکاری اثرگذار برای پباده سازی نرم افزار یاری آموزشی 

با تغییر و تحول طرق سنتی و ورود نرم افزار های هوشمند به عرصه آموزشی، برنامه نویس ها از راه‌های جدیدی در ایجاد کرد نرم افزار امداد آموزشی برای ترغیب و تشویق علم آموزان به کار گیری می نمایند. با امداد گیمیفیکیشن می اقتدار از ویدیوهای آموزشی، تصاویر تعاملی، بازی های فکری، سوال های و مسابقات چندنفره که با پاداش های متعدد هم پا میباشد برای جذب مخاطب به دروس آموزشی بهره مند شد. ساخت‌و‌ساز رقابت تندرست بین علم آموزان راهکاری مطلوب برای ارتقا بازدهی و یادگیری میباشد که با ترفند بازی سازی در نرم افزار آموزشی به راحتی قابل انجام میباشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد