مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

بهترین ابزارهای انیمیشن UI برای برنامه های iOS و Android - قسمت دوم


7- یک راه مخصوص

همینطور در شرایطی‌که میخواهید خصوصیت های منحصربه‌فرد طراحی اپلیکیشن در مشهد  را تقویت نمائید ، بایستی از کارتن های سفارشی نیز به کارگیری کنیم.

در اینجا ، به یک نمونه بشاش ، براق و مطلوب اپلیکیشن رستوران میباشد:



روش اجرای برنامه کودکان در یک اپلیکیشن موبایل

وقت آن میباشد که در رابطه روش های ایجاد برنامه خردسالان ها و اجرای آن ها در اپ حرف کنیم.

براین اساس راجع‌به دوست داستنی ترین ابزارهای برنامه کودک گفت و گو خوا‌هیم کرد.

چاره های سفارشی

در‌این‌صورت ، ما در امر پباده سازی کارتون ها از نخست کلام میکنیم. اما ، این شایسته ترین مورد میباشد ، چون شما یک راه‌حل به طور کاملً بی سابقه اخذ میکنید.

در کار ، ما اکثر اوقات با نیاز به توسعه و گسترش برنامه کودکان های سفارشی از گونه های متفاوت روبرو گردیده ایم.



با این حالا ، گسترش سفارشی اشکالاتی داراست:

1- این پیچیده خیس میباشد ، بدین ترتیب برای اجرای ایده به دوران بیشتری نیاز دارید.

2- پرهزینه میباشد مدت و پیچیدگی بسط باعث به ارتقاء بها می‌شود.

بدین ترتیب در صورتی منابع مالی و هنگامی به شما قابلیت و امکان می‌دهد که به یک راه‌حل سفارشی متوسل گردید ، می‌توانید فارغ از یاری کتابخانه های مهیا ، کارتون را از نخست ساخت‌و‌ساز فرمائید. در غیر این شکل ، ما توصیه می‌کنیم به مورد بعدی مراجعه کنید، یعنی…

چاره های فراهم

در واقعیت ، گوگل و اپل کل اجزای موردنیاز را برای ساخت‌و‌ساز برنامه کودک های برتر ارائه می‌دهند ، چون گسترش دهندگان نرم‌افزار های موبایل حقیقتاً به آن ها احتیاج دارا‌هستند. و اما منابع بخش اعظمی وجود دارااست که گسترش دهندگان تجربه و دستاوردهای خویش را (کتابخانه ها ، پلاگین ها و غیره) با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. دوست داستنی ترین آن ها GitHub میباشد.

به این ترتیب ، در مسئله میزان دارایی ، به کارگیری از کارتن های فردی سازی گردیده منطقی وجود ندارد ، بهتر میباشد از انیمشین های مهیا استعمال شود.

ایرادات مختلفی وجود دارااست. نکته مهم این میباشد که ما نمی توانیم 100٪ مطمئن باشیم که آیا یک کتابخانه خاص تماماً متناسب با هدف ها ما میباشد. علاوه بر این ، در آینده ممکن میباشد شما نیاز به بهبود داشته باشید و بدون چاره گردید با کد فرد دیگری فعالیت نمائید .

با این هم اکنون ، این ایرادات قابل حل می‌باشند.

بیایید خلاصه کنیم: با احتمال 80-90٪ ، کتابخانه ما یحتاج برای تولید برنامه کودکان را پیدا خواهید کرد. پرسش کیفیت چاره میباشد.

پیشنهاد می‌کنیم چند کتابخانه منبع گشوده را مطالعه نمایید و تحلیل نمائید که چه تفاوت هایی با هم دارا‌هستند و کدام یک از این موردها مطلوب ترین آیتم خاص شماست. همینطور می‌توانید شایسته ترین جنبه های هر راه‌حل را انتخاب نمایید و بر پایه ی آن‌ها یک کارتن نو از خودتان پباده سازی نمایید.

به این ترتیب ، در حالتی که به صورت بدون شوخی به تامل پباده سازی برنامه کودکان میباشید ، بندهای ذیل را بخوانید که یک‌سری ابزار دوستداشتنی Android و iOS را تعریف می نماید.

ابزارهای کارتون UI در iOS

در آغاز بیایید به ابزارهای برنامه کودکان iOS بپردازیم.

1- Hero

در‌صورتی‌که با این عمل روبرو میباشید که می‌توانید یک انتقال غیر استاندارد میان تعدادی کنترلر را ارائه دهید ، کتابخانه Hero موءثر میباشد.

https://github.com/HeroTransitions/Hero

این یک ابزار کارتون مطلوب برای نیازهای بسط دهندگان iOS میباشد. ما در بعضی از پروژه ها آنان‌را مشاهده کرده ایم و با اطمینان می قدرت اظهار‌کرد که به اندازه کافی کیفی ایجاد شده است. علاوه بر این ، Hero دائماً گزینه حمایت و بهبود قرار می‌گیرد. براین اساس ، می قدرت با خاطر ریلکس تحت عنوان یک کتابخانه خوب برای ساخت و ساز برنامه کودک اپ ها سفارش کرد.

مزایای آن:

کیفیت خوب؛
آسانی (اجرای کتابخانه در پروژه شما بسیار آسوده میباشد)؛
سرعت بالا.
2- UIViewPropertyAnimator

چنین روشی برای اضافه کردن اشکال متفاوت کارتن جدیدترین وجود ندارد ، از سال 2016 وجود داراست ، ولی برخی از گسترش دهندگان هنوز هم بطور ناخواسته این کلاس را نادیده میگیرند و از آن در تمرین خویش به کار گیری نمی‌کنند.

بدین ترتیب ، کلاس UIViewPropertyAnimator اذن می‌دهد:

ساخت‌و‌ساز برنامه خردسالان های تعاملی که به وسیله خویش استفاده کننده در اختیار گرفتن می‌گردد.
اجرای قابلیت و امکان بازگرداندن کارتن؛
تغییر‌و تحول برنامه کودکان های مو جود برای نرم‌افزار ها؛
بازی برنامه خردسالان به ترتیب معکوس؛
اجرای قابلیت تهیه سرعت کارتن (UICubicTimingParameters).
UIViewPropertyAnimator تلاش خویش را بر پایه ی دو پروتکل آماده می نماید:

1.1. UIViewAnimating - پروتکلی که عملکردهای پایین را ممکن می سازد:

·      اجرای برنامه کودک؛

·      آن را در شرایط مکث قرار داده یا این که متوقف نمایید.

·      موقعیت فعلی یا این که وضعیت برنامه کودکان را اخذ نمائید.

1.2. پروتکل که از UIViewAnimating به ارث رسیده میباشد. 

UIViewImplicitlyAnimating ویژگیهای جدیدی را در چنگ ما قرار می‌دهد ، به عنوان مثال این موردها ، قابلیت ادامه برنامه کودکان iOS بعداز توقف و تنظیمات دوباره سرعت آن میباشد.

3- UIKit Dynamics

میتوانید از یک مثال دیگر از ابزارهای برنامه کودکان iOS ، یعنی UIKit Dynamics به کار گیری فرمایید

UIKit Dynamics یک مکانیسم فیزیکی ویژه میباشد که در UIKit ایجاد شده است. تا قبل از این ، این فناوری تنها یک رویا بود ، البته از بازه ورژن iOS 7 ، این زمینه به یک حقیقت تبدیل شده‌است. سرشت آن رفلکس تأثیر برخی نیروهای فرنگی و حتی پدیده های طبیعی بر روی اشیا نرم‌افزار گوشی میباشد. بیایید بگوییم ، چه گونه یک یا این که عنصر دیگر پایین تأثیر جاذبه یا این که اصطکاک قرار می‌گیرد ؟

با گسترش مطلوب ، استفاده کننده این تصور را خواهد کرد که در اکنون تماشای تصویری از دنیای معاش میباشد که در آن تمامی اشیا ذیل تأثیر اطراف طبیعی قرار گرفته و بر همین اصل برخورد نشان می‌دهند.

به عبارت دیگر ، UIKit Dynamics کلید اخذ اثر برنامه کودک شگفت انگیز در دنیای حقیقی میباشد. به مثالهای تحت نگاه فرمائید تا بفهمید درباره‌ی چه چیزی کلام میکنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد