مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

صفحه لاگین اپلیکیشن باید چطور باشد

صفحه برنامه ورود به سیستم متفرقه توسط سام
در اینجا ما یک مثال زیبا از چگونگی تأثیرگذاری تصویر می توانیم داشته باشیم - حتی بر روی چیزی (به ظاهر) دلخواه به عنوان صفحه ورود.  طراحی اپلیکیشن در مشهد تصاویر سفارشی طراح UI سام به روح این مجموعه از صفحه های ورود روح می دهد ، در حالی که برای ایجاد سلسله مراتب و راهنمایی بازگشت کاربران به حساب های خود از رنگ آبی تیره استفاده می شود. در صفحه دوم ، تصویر اتومبیل این تصور را دارد که در بالای صفحه ورود به سیستم "رانندگی" می کند - پر کردن فرم برای کاربر بسیار سرگرم کننده تر است.



پروژه را در اینجا مشاهده کنید.

6. صفحه ورود به برنامه Acorns


برنامه شرکت سرمایه گذاری Acorns اهمیت طراحی یک قسمت رمز عبور را که به راحتی قابل جمع شدن است نشان می دهد. به عبارت دیگر ، نوار ورودی رمز ورود شما باید یک گزینه داخلی برای نمایش رمز ورود هنگام تایپ داشته باشد. این کار را می توان با نماد کره چشم یا کلمه "نمایش" همانطور که Acorns انجام داده است ، به دست آورد.

برنامه را در اینجا مشاهده کنید.

7. صفحه ورود به سیستم Uplabs
با انتخاب یک رابط کمی پیچیده تر ، Uplabs گزینه های خود را برای ورود به سیستم با حساب های مختلف رسانه های اجتماعی به عنوان دکمه های گرد در یک زاویه ارائه داده اند ، و یک خط بازی را در زیر یک صفحه مورب تقسیم شده ایجاد می کنند. به جای اینکه گزینه های ورود به سیستم و ورود به سیستم در دو صفحه متفاوت باشند ، Uplabs دارای هر دو مجموعه فیلد ورودی در یک صفحه است و کاربران جدید برای رسیدن به گزینه ثبت نام باید به پایین پیمایش کنند.



پروژه را در اینجا مشاهده کنید.

8. برنامه های "Wwwater" صفحه های ثبت نام توسط Liliya Kizlaitis
Liliya Kizlaitis ، طراح UI در صفحه های ورود به سیستم برنامه مفهوم انتقال آب خود ، موفق شده است روند ورود / ورود به سیستم را احساس کند که شما از طریق آب عبور می کنید. تزئین شده با اشکال آبی که تکه های آب را تقلید می کند ، متن آبی برای ایجاد تضاد در برابر پس زمینه سفید و افزایش دید متن مهم مانند "رمز عبور فراموش شده" استفاده می شود.



پروژه را در اینجا مشاهده کنید.

9. صفحه نمایش ثبت نام برنامه های متفرقه توسط Meghan Rose
با دور شدن از طراحی فرم معمولی ، این صفحه نمایش جذاب ثبت نام توسط Meghan Rose تمرینی برای خلاقیت است. مگان به جای جدا نگه داشتن هر فیلد ورودی ، همانطور که با صفحه نمایش های دیگر موجود در این لیست دیده ایم ، فرم را مانند مجموعه ای از بلوک های ساختاری طراحی کرده است که شامل یک شکل مربع است. پس زمینه صورتی غبارآلود با نکاتی از نئون لایه ای در برابر خطوط تیز و نازک - ثبت نام برای استفاده از یک برنامه هرگز خیلی شیک نبوده است!



پروژه را در اینجا مشاهده کنید.

بنابراین ما آن را داریم 9 مثال خلاقانه که ثابت می کند برای ورود به سیستم در صفحه نمایش بیش از یک فرم ساده وجود دارد. برای الهام بخشیدن بیشتر از پروژه طراحی برنامه آینده خود ، این مقالات را در وبلاگ بررسی کنید:

9 نمونه الهام بخش از طراحی عالی UI
8 روند تایپوگرافی که رابط کاربری شما را متحول می کند
9 مورد از بهترین نمونه کارهای طراحی UI که به شما الهام می بخشد
کاری که اکنون باید انجام دهید
با یک دوره کوتاه و رایگان 7 روزه ، مقدمه ای رابط کاربری با UI دریافت کنید.
در مدت 5-9 ماه یک طراح UI واجد شرایط شوید - با ضمانت شغلی کامل کنید.
با یک مشاور برنامه صحبت کنید تا درباره تغییر شغل بحث کنید و ببینید آیا رابط کاربری برای شما مناسب است یا خیر.
درباره فارغ التحصیلان ما بیاموزید ، پروژه های نمونه کارها آنها را ببینید و ببینید اکنون در کجا هستند.
اگر از این مقاله لذت بردید ، دوستانتان نیز از این کار لذت خواهند برد ، چرا آن را به اشتراک نگذارید ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد