مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

بهترین زبان برنامه نویسی اپ


شایسته ترین لهجه های نرم افزار نویسی گوشی
در طراحی اپلیکیشن در مشهد  آغاز عمل و غرض خویش، و بعد از آن لهجه اپلیکیشن نویسی ساخت‌و‌ساز برنامه خویش را گزینش نمائید.
بعداز اینکه مقایسه لهجه های نرم افزار نویسی را انجام دادیم و متوجه شدیم چه گویش هایی برای ایجاد برنامه وجود دارااست حالا بایستی ببینیم شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی کدام گویش میباشد.

به نظرم این پاراگراف شایسته ترین لهجه اپ نویسی کلا از شالوده نادرست میباشد زیرا مجموع گویش های نرم افزار نویسی عالی می‌باشند این شما می باشید که بر پایه ی موقعیت و ذوق و سلیقه خویش تعیین میکنید.

بیایید مثالی برای شما بزنیم به عنوان مثال شما یک باکس ابزار دارید و می‌خواهید یک پیچ رو سفت فرمایید برای اینکار از پیچ گوشتی استعمال
میکنید زیرا درآن لحظه پیچ گوشتی به درد شما می خورد.
یا این که به عنوان مثال می خواهید یک چوب را به دو نصیب تقسیم نمایید و ببرید در اینجا از اَره به کار گیری میکنید.

پس بسته به حالت شما، هر گویش اپلیکیشن نویسی میتواند شایسته ترین باشد و نیاز شما‌را برطرف کند.
گزینش شایسته ترین گویش نرم‌افزار نویسی اندروید:
چنانچه می‌خواهید بدانید کدام گویش نرم‌افزار نویسی اندروید بهتر میباشد می بایست بر طبق حالت گزینش فرمائید.
یعنی در جمهوری اسلامی ایران می‌مانید یا این که می‌روید و اینکه می‌خواهید چه کاری انجام دهید؟

در شرایطی که می خواهید در کشور‌ایران باشید و فعالیت نرم‌افزار نویسی را در جمهوری اسلامی ایران انجام دهید دنبال گویش های روبی، پرل، راست، فون گپ و کورونا نرید. در جمهوری اسلامی ایران گویش های جاوا، سی شارپ، پایتون و بیسیک مورد های خیر و خوبی برای نرم‌افزار نویسی اندروید می‌باشند و می‌توانید در میان این چهار تا یکی‌از را گزینش فرمایید.
ولی لهجه های سی و سی پلاس پلاس هم آیتم های نیکی می‌باشند، البته حقیقت این میباشد که در کشور‌ایران جوابگو نیستند و
نمی اقتدار روی آنان حسابی گشوده کرد. ابدا در کشور ایران برای این دو لهجه عالی بازار کاری نیست پس زیاد خویش را سرگرم این دو گویش نکنید. ولی چنانچه می‌خواهید در جمهوری اسلامی ایران فعالیت نمائید.
البته در‌صورتی‌که قصد عمل بیرون از کشور‌ایران را دارید میتوانید روی دو لهجه سی و سی پلاس پلاس اکانت ویژه گشوده فرمایید.
درین در بین راجع‌به گویش اپلیکیشن نویسی کاتلین صحبتی نکردیم. راستیتش به شخصه در خصوص کاتلین نمیدونم چی بگم. این گویش به شدت عالیست و می اقتدار اظهار کرد جز شایسته ترین گویش های نرم افزار نویس اندروید میباشد ولی یکم از آینده اش می ترسم. البته موقتی در هم اکنون رویش و گسترش است و می قدرت بر پایه ی آمار بیان کرد که شرایط خیر و خوبی داراست. در حالتی‌که در انجمن ها هم چرخی بزنید متوجه می شوید دو لحاظ متعدد در امر این گویش وجود داراست بعضا ها آینده فوق العاده ای برای این گویش تجسم می نمایند و خیلی ها نه. بایستی روئت کرد شرایط چه می گردد اما گشوده جز شایسته ترین ها در‌این حوزه هست و نمی قدرت آن را ندیده گرفت.
کدام راه و روش برای نرم‌افزار نویسی بهتر میباشد
سود گیری پایانی برای تعیین کردن حوزه اپلیکیشن نویسی تلفن همراه :
چندین نکته کلیدی به شما می گویم تا برای گزینش کردن یک کدام از این گویش ها قاطع فعالیت فرمائید. در شرایطی که می خواهید به طور ماهر و عالی برنامه بنویسید و هدفتان از این حوزه، شغل میباشد به نظرم جاوا آیتم بهتری میباشد. البته پیچیدگی های خودش را دارااست البته چنانچه حافظه بگیرید یک حالت عالی را تجربه می‌کنید. در حالتی که نمیخواهید مشغول جاوا گردید میتوانید از سمت سی شارپ وارد حوزه ایجاد اپ ها موبایلی خواهد شد و با تکنولوژی زامارین کد نویسی نمائید.
معمولا افرادی که سی شارپ فعالیت می‌باشند و با مفاهیم .net شناخت دارا‌هستند، شایسته ترین گزینش برای آن ها تکنولوژی زامارین می باشد که با کمترین زد خورد، می‌توانند استارت به تایپ کردن اپ نمایند.
در حالتی‌که دنبال یک اپلیکیشن نویسی بی آلایش برای اندروید می‌باشید و نمی‌خواهید زیاد مشغول اپ نویسی های سطح پیچیده بشوید با یقین گزینش لهجه نرم‌افزار نویسی اندروید بایستی بیسیک باشد. همان گونه که گفتیم یادگیری بیسیک به شدت معمولی هست و هر کسی
میتواند با آن برنامه ساخت و ساز نماید. البته در شرایطی‌که دنبال این می باشید که حقیقتا مختلف باشید و دنیای جدیدی را کشف نمائید به نظرم به سمت پایتون و کاتلین برید.
ودرمورد لهجه نرم افزار نویسی برای سیستم برهان آی وی اس بایستی بگم که در حالتی که تنها برای این نوع سیستم کارداران می خواهید کدنویسی فرمایید تاکید می کنم تنها برای سیستم استدلال های آی وی اس می‌خواهید کدنویسی فرمایید تعیین گویش سوئیفت شایسته ترین مورد برای شما دوستان میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد