مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

ویژگی های نرم افزار


 پشتیبانی مشتری


در شرایطی‌که میخواهید طراحی اپلیکیشن در مشهد یک برنامه خرید آنلاین و یا این که برنامه فروشگاهی که یوزرها را جذب نماید، تولید کنید بایستی به جایزه هاو تخفیفهای فروش نیز تصور کنید. ایده های بخش اعظمی از این نوع وجود دارا هستند و شما می‌توانید به یک سیستم وفاداری خاص برای یوزرها نرم افزار فروشگاهی خویش تصور کنید. از جمله، تخفیف ویژه برای افرادی که تولیدات متبوع خویش را از روش برنامه تعیین و پرداخت آنلاین مینمایند می‌تواند برای یوزرها دیدنی باشد.

 چت آنلاین


این خصوصیت به خریدار احتمالی اذن میدهد تا هر مدت که بخواهد، یک سؤال را بپرسد. این برای هر دو طرف فرایند خرید اثرگذار میباشد، چون بخش اعظمی از مشتریان ترجیح میدهند با مشاوران آنلاین رابطه برقرار نمایند، خیر با فروشندگان حقیقی و واقعی.
برای اجرای این خصوصیات در نرم افزار خرید آنلاین، میتوانید از سیستم chatbot استعمال نمائید. این به‌این مفهوم میباشد که سوال های به وسیله نرم‌افزار جواب داده خواهند شد (دستکم در بالا، و متخصص پشتیبانی می‌تواند بعدا در شکل نیاز به چنین مکالمه اضافه خواهد شد). این وضعیت برای وقتی مطلوب میباشد که تنی چند از مشتریان در حین ساعت‌ها غیراداری از برنامه استعمال می نمایند.

 کدهای نسخه برداری


این خصوصیت اذن میدهد تا مخاطب با به کارگیری از کپی بارکد ارزش و داده ها در زمینه ی تولید ها را بدست آورد و مخاطب ناچار وجود ندارد وقت خویش را صرف پرسیدن از فروشندگان صرف کند.

 کاوش برای نزدیکترین دکان


چنانچه قصد به ساخت و ساز یک برنامه خرید دارید و می‌خواهید فرآیند خرید را برای مشتریان بسیار آسوده خیس فرمایید، در این حالت، خصوصیت هایی که اذن می‌دهد مجاورت ترین مغازه را بیابید ضروری میباشد. اما در‌حالتی که سیستم دکان زنجیره ای داشته باشید.

 راهبرد ها و مواد پرخاصیت


درصورتی که شما در هم اکنون فروش تولید ها پیچیده یا این که خاص می‌باشید، برنامه فروشگاهی و خرید شما بسیار اصلی میباشد و حکم راهنمای مخاطب را خواهد داشت.

 پوش نوتیفیکیشن


پباده سازی یک نرم‌افزار فروشگاهی به تنهایی کفایت نمیکند و علاوه بر این نیازدارید تا تا مخاطب را متقاعد فرمایید که استفاده کننده برنامه فروشگاهی شمارا نصب نماید و مهمتر ازهمه اینکه مغازه و تولیدها خویش را به کاربریادآوری نمایید. پوش نوتیفیکیشن ها به خیر و خوبی بدین مقصود یاری می نمایند.
با این حالا، برای اینکه مطمئن گردید که‌این یادآورها دقت یوزرها را از شما گمراه نمیکند، بایستی صرفا در رابطه فستیوال های فروش اصلی، تخفیف ها و کار های اساسی از آن به کار گیری نمایید.

 سیستم حمل و نقل


شما می‌توانید یک اپ خرید ساخت‌و‌ساز فرمایید که در آن برای مشتری پیشفاکتور صادر گردد و مشتری متاع را به طور حوری اخذ و مبلغ آن را پرداخت کند. ولی در مواقعی که خرید از نرم‌افزار فروشگاهی به طور آنلاین انجام میگردد و پرداخت آن نیز آنلاین بوده، نیاز میباشد تا یک سیستم حمل و نقل به درب خانه مشتری نیز در حیث گرفته گردد. شایسته ترین راهکار برای این زمینه همیاری با شرکت های ارائه دهنده سرویس ها ارسال جنس و یا این که پست است.


 برخورد مشتری


قرائت نقدهای منفی نامطلوب میباشد، ولی این امداد می نماید تا حالت را نظارت کنیم و ایراد را که ممکن میباشد خریدار شما تجربه نموده باشد را حل کنیم. همان طور که آمار نشان می‌دهد اجرای این خصوصیت برخورد فروش 15-20٪ ارتقا مییابد.
در واقع، خصوصیت های برنامه فروشگاهی را می اقتدار در فرایند متفاوت گردآوری کرد. نخستین، هدف ها اساسی پباده سازی نرم افزار می بایست تعریف‌و‌تمجید شوند، بعد از آن مشخصات و طرز اجرای آن‌ها گزینه دعوا قرار میگیرد. درصورتی که شما ترکیبی مطلوب از آنها‌را پیدا فرمایید، می‌توانید اطمینان نتایج فرمایید که مشتریان شما از سرویس ها برنامه فروشگاهی شما تشکر خواهند کرد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد