مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

معرفی اپ های اندروید

اپ های اجتماعی
موضوعات اجتماعی، مدام جالب می باشند. ترفندها، شیوه ها، متدها، موضوعاتی که جامعه برای دانستنش حساس میباشد، بستر خیر برای پباده سازی نرم‌افزار اجتماعی پر طرفدار و لبریز دانلود بوده و قابلیت درآمدزایی خیر خواهد داشت.

نرم‌افزار های مشورت
هر ساله صدها هزار نفر در سراسر مرزو بوم، بیمه بیکاری میگیرند. صدها هزار نفر نیز مشمول بیمه بیکاری می باشند هر دو تیم با هزاران سؤال روبرو می باشند. سه میلیون بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری وجود دارا هستند که برای شغل های متفاوت، نیاز به مشورت دارا هستند.

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

یازده میلیون دارای کد بورس وجود دارا‌هستند که برای معامله سهام و گزینش کارگزاری و غیره، مشورت کردن نیاز دارا هستند. ۱۵ میلیون علم آموز و دانشجو در سرزمین وجود دارا‌هستند که برای موضوعات متعدد، به مشاور ماهر نیاز دارا هستند. برنامه های مشورت کردن متعددی در بازار وجود دارا هستند، البته پاسخگوی یک سری درصد جامعه میباشند؟ یک سری درصد جامعه با این نرم‌افزار ها آشنا میباشد؟ یکسری درصد نیازهای اطلاعاتی جامعه را نرم‌افزار های مشورت ای جان دار، پوشش می‌دهند؟

نیاز به برنامه های تخصصی مشورت، هر سال ارتقا می‌یابد و این نشانۀ عالی برای دوست داران به کسب درامد از برنامه­های مشورت همگانی تا تخصصی میباشد. با دریافت مجوزهای رسمی، می اقتدار در حوزه های متعدد از پزشکی تا مهندسی و علم ها انسانی و هنری، راهنمای مبلغی برای مشتریان/مخاطبان بود.

اپ های شغل یابی
تعداد نرم افزار های شغل یابی نسبتاً زیاد میباشد؛ البته در بازار هنوز برای این نوع نرم‌افزار کشش وجود داراست. برنامه های شغل یابی، ابزار خیر و خوبی برای کسب درامد آسوده از دنیای اپلیکیشن میباشد. خلاقیت در پباده سازی برنامه شغل یابی اساسی میباشد. کارشناس متعددی وجود دارا‌هستند علت ای برای ارائه داده ها خویش به‌این نرم‌افزار ها ندارند تا کارفرمایان، آنان‌را پیدا نمایند.

 

شما بایستی با نحوه های نوآورانه، متخصصان و صاحبان ایده و مهارت را به عضویت در برنامه خویش ترغیب فرمایید. هم چنین کارفرمایان دولتی و سری را عشق مند نمائید که با درج اطلاع رسانی در اپلیکیشن شما، کارجویان خوب و ماهری را پیدا خواهند کرد. دامنه کاری خویش را به آن سوی مرزها ببرید. اینک شمار متعددی از ایرانیان، مشتاق عمل در کشورهای حوزه خلیج عجم و جنوب اروپا می‌باشند. هنوز نرم افزار کارآمدی برای معرفی کارفرمایان به کارجویان نداریم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد