مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

طراحی نرم افزار


طراحی اپلیکیشن در مشهد منابعی که برنامه نویس ها اندروید بتوانند مهارتهای خویش را تقویت نمایند و نکات را با هم به اشتراک بگذارند و تمرین نمایند، بسیار زیاد میباشد، مخصوصا منابع انگلیسی که بسیارکامل میباشند و درصورت احاطه به لهجه انگلیسی به سادگی میتوانید استارت به یادگیری فرمائید. منابع دوست داستنی دربرگیرنده Stack Overflow, Android Weekly, Android Dev subreddit, vogella tutorials, YouTube lessons و تارنما قانونی Android Developers site به خصوص نصیب Building Your First App ، میشود. در حالتی که اهل کتاب قرائت می‌باشید می‌توانید اینها را تهیه و تنظیم نمایید: Head First Java, Android Programming: Pushing the Limits, Java: A Beginner’s Guide

زمانیکه به جذب زمان های شغلی می پندارید و خودتان را تحت عنوان یک کاندیدای قابل قبول ارائه می دهید، دقت داشته باشید که رزومه اندرویدی خودتان را بصورت آنلاین در LinkedIn و Xingیا روی سایتهای Behance و GitHubگذاشته باشید. با بسط دهنده های اندروید و مدیران منابع انسانی که در ملاقات ها، کنفرانس هایی نظیر droidcon و هاب های کانال دیجیتال نظیر LinkedIn groups, Twitter chats, Quora feeds خواهید مشاهده کرد، لینک برقرار نمایید. شما هیچ زمان نمی دانید چه چیزی خواهید آموخت یا این که با چه کسی آشنا خواهید شد.

 

مهارت های شخصیتی

مثل هر شغل دیگری، تنها داشتن مهارت فنی کفاف نمیدهد. موردنیاز میباشد تا مهارت های باطن شخصی خویش را مثل مهارتهای کدنویسی تقویت نمائید.

 

پشتکار

تمرین کردن رویکردی عالی در نرم‌افزار نویسی میباشد. البته به بدون چاره، شما در مسیر نرم افزار نویسی با موانعی روبرو خواهید شد، مخصوصا در اولِ مسیر. شما به وجود پشتکاری کارکشته نیاز خواهید داشت تا وقت ها کسالت آور را بگذرانید. خوشبختانه از‌آنجا‌که اندروید اپن سورس میباشد، برنامه نویس ها میتوانند از کتابخانه ها و فریمورک هایی که بوسیله جمع عموم درست شده و در سایتهایی مثل GitHub پست گردیده، به کارگیری نمایند.

 

همیاری

همیاری اهمیتی حیاتی در بیشتر شغل ها نرم‌افزار نویسی داراست. حتی در صورتیکه به تنهایی دارید روی یک پروژه فعالیت میکنید، گشوده هم بدون چاره خواهید بود تا از ذهن ها سایر افراد کمپانی (مثل طراحان، بازاریاب ها و رئیس بالادستی) یاری بگیرید. خاطر بگیرید که نقدها و پیشنهادات را پذیرا باشید، با همیاران سازگاری نمائید و گروه بسازید تا محصولی استثنایی نتیجه ها گردد.

 

تشنگی برای فهمیدن

همگی برنامه نویس ها خوب، دارای مسئولیت به یادگیری مادام العمر می‌باشند. مخصوصا در موضوع اپلیکیشن گوشی که تخت‌گاز دارااست پیشرفت می نماید. با ظهور نرم افزار های Wearable، TV، Auto Apps و … ، گسترش دهندگان گوشی بایستی دیده و گوششان را روی تکنولوژی های نو گشوده بگذارند و شایسته ترین روش ها را حافظه بگیرند. اصلا مهم نیست چقدر با تجربه می باشید، از تحقیق و کاوش و چرخیدن و پرسیدن پرسش دست بر ندارید.

 

حرف انتها

اپلیکیشن های گوشی فعلا بیشترین تقاضا را نسبت به مدام دارا هستند که همین منجر میگردد حال حاضر شایسته ترین مدت برای استارت فن بعنوان بسط دهنده اندروید باشد. همانگونه که اندروید از فضای مصرف کننده پا را بالاتر میگذارد و وارد فعالیت و علم آموزی می‌شود، همچنان زبده در بین‌دستگاهی و گویش Material design ، داراست مرزها را جابجا می نماید. پس شرایط فعلی بازه هیجان انگیزی برای شیرجه زدن در نرم‌افزار نویسی اندروید میباشد. پس برو جلو، اولیه با پا، آب داغه!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد