مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

اپ دیوار

طراحی اپلیکیشن در مشهد


انگیزه برد اپ دیوار

وب سایت دیوار که رئیس آن او‌لین شغلش چاپ روی بلوز بوده امروز به یکی چیره ترین تارنما های نیازمندی های سرزمین تبدیل شده‌است.


به جرئت میتوان اذعان کرد استارتاپ دیوار با جلب رضایت یوزرها اهل ایران خویش و اما نگهداری کیفیت امروز به او‌لین مرجع برای تثبیت اطلاع رسانی مجانی با مکانیزم نردبانی تبدیل شده‌است.


فرقی نمیکند مالک چه کسب و عمل و استارتاپی میباشید، به شما سفارش می کنیم این نوشته‌ی‌علمی در رابطه عارضه ها پیروزی وبسایت دیوار را بخوانید.


ضمنا برای ایجاد اپ کافیست با ما تماس حاصل نمایید.


با سایتچین یاور باشید.




جایگاه الکسای تارنما دیوار:


جایگاه الکسای تارنما دیوار در دنیا ۷۵۳ و در کشور ایران ۱۰ می باشد.


راه و روش درآمد وبسایت دیوار:


تارنما دیوار از منش های مختلفی کسب درآمد می نماید:


۱- نردبان


۲- فوری


۳- تمدید


۴- درج وب سایت


انگیزه برد نرم‌افزار دیوار

انگیزه پیروزی برنامه دیوار – ادله نخستین

عوارض متعددی وجود داراست که تارنما دیوار گوناگون از تارنما های دیگر نیازمندی میباشد، ولی وسیع ترین استدلال برد تارنما دیوار تغییر تحول روش در سیستم های نیازمندی میباشد.


الگوی کاری دیوار مطابقت با الگوی وب سایت های نیازمندی فرنگی میباشد به این مفهوم که اطلاع رسانی بدون‌پول در دیوار از اهمیت متعددی برخوردار‌است.


در سیستم های وب سایت های نیازمندی دیگر، اطلاع رسانی های ویژه ۱ یا این که چندین ستاره بودند و یا این که طلایی، نقره ای، الماسی و … و طریق درآمدزایی وبسایت های نیازمندی این سیرتکامل بود و هر شخصی که پول بیشتری پرداخت و اطلاع رسانی خویش را ویژه می‌کرد، اطلاع رسانی ایشان در بالای اطلاع رسانی های دیگر اکران داده می‌شد ولی در سیستم نیازمندی های دیوار این سیرتکامل وجود ندارد.


اطلاع رسانی های بدون پول همچون اطلاع رسانی های غیر مجانی اصلی می‌باشند و برخورد متعددی که یوزرها می‌گیرند منجر تشویق به به کار گیری و بازاریابی دهن به دهن و معرفی این سیستم نیازمندی شده‌است.


نحوه درآمدزایی دیوار استعمال از امکان نردبان و فوری کردن اطلاع رسانی میباشد.


یعنی اطلاع رسانی که شما داده اید پس از مدتی به پائین اطلاع رسانی های دیگر انتقال می یابد و شما با پرداخت هزینه ای آن را می‌توانید به بالا منتقل نمائید.


این امکان را قابلیت و امکان نردبان نامیده اند که متساوی انگلیسی آن bump ad میباشد.


اطلاع رسانی بدون‌پول و نردبان گردیده (ویژه) هیچ فرقی با هم ندارند و عینا مانند هم می باشند و یوزرها نمی توانند تشخیص دهند کدام بدون‌پول و کدام با پرداخت هزینه میباشد.


طریق درآمدزایی دیگر دیوار، به کار گیری از امکان فوری کردن اطلاع رسانی میباشد.


اطلاع رسانی یک برچسب به اسم فوری می‌خورد و در دسته بندی خاصی هم به طور غیر وابسته نشان داده می شود البته گشوده هم در لیست کلیه اطلاع رسانی ها هیچ فرقی در ترتیب اکران این اطلاع رسانی با اطلاع رسانی های مجانی نیست.


انگیزه پیروزی اپ دیوار – استدلال دوم

البته عامل دیگر پیروزی دیوار چه می باشد و چرا این قدر دیوار دوست داستنی شد؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد