مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

یک نرم افزار تلفن همراه پیروز (بروزرسانی ۲۰۱۸)


۱۵ ادویه برای یک نرم افزار تلفن همراه پیروز (بروزرسانی ۲۰۱۸)

با عددی در حدود یک میلیارد برنامه در نرم‌افزار استورها، طراحی اپلیکیشن در مشهد کسب و امور به اهمیت برنامه های گوشی پی برده‌اند. و این سبب ساز به وجود داخل شدن رقابت شده‌است. کسب و امور کارایی می‌نمایند  با تولید اپ چیره چیره این میدان رقابت باشند. برای پیروزی بایستی بدانید که چه چیزهایی سبب پیروزی یک برنامه میشود.


با دقت به ماهیت ذاتی گوشی، متوجه می‌شویم که گوشی یک ابزار بسیار کارکشته در دست ماست و نقش مهم در جامعه ایفا می‌نماید. گوشی‌ها به جایی تبدیل گردیده که عموم ۹۰ درصد تایم ها خویش را در نرم‌افزار ها سپری می‌نمایند. بنابراین کسب و امور امروزه همت می‌نمایند، چیزی را بسازند که متناسب با نیازهای حقیقی یوزرها میباشد.


 



تعجب نکنید که بیشتر نصب‌ها مرتبط با برنامه های تاپ میباشد. با اعتنا به گفته  Nielsen به صورت معدل هر نفر در میان ۲۵ الی ۳۰ نرم افزار را روی تلفن هوشمند خویش نصب می‌نماید.


 



اپ برنده


پس چه می‌باشد که یک برنامه تلفن همراه را برنده می‌نماید و دیگری  را مغلوب!؟

 


جواب این سؤال می تواند خیلی بی آلایش باشد: اپ چیره آنی میباشد که به نیازهای یوزرها جواب رضایت بخشی بدهد؛ همینطور اثرگذار و سریع باشد. برنامه ممکن میباشد صرفا یک فعالیت انجام دهد البته آن را به صورت استثنایی خوب انجام دهد.


 


برد یک اپ تلفن همراه یک پروسه میباشد و در یک قدم رخداد نمی‌افتد. در بیشتر تایم ها کسب و امور در زمان دوران دراز کوشش می‌نمایند آن را به نیازهای یوزرها مجاورت‌خیس نمایند. در پایین به ۱۵ ادویه اشاره میکنیم که می تواند پیروزی برنامه گوشی شمارا حتمی نماید.


 


۱- مشکلی را حل نماید

هر فرآورده موفقی مشکلی از عموم را حل می‌نماید و نیازهای آنها را جواب میدهد. هنگامی مشاجره استراتژی گوشی پیش میاید، می بایست پهناور تامل کرد. از خویش بپرسید که نرم‌افزار تلفن همراه شما به چه شکل نقص‌ عموم را حل می‌نماید و برای راحتی معاش آنها چه کاری انجام می دهد. همینطور مطمئن گردید که اپ تلفن همراه شما اورجینال بوده و یا این که در حالتی‌که رقیبی داشت از آن سرتر باشد.


 


اپ گوشی شما بایستی هدفی داشته و نیازهای یوزرها را جواب گوید. برای تقلیدهای کورکورانه پول‌های خویش را الکی به باد ندهید. در قبال تصور روشنی از موفقیتی را که در ذهن دارید رسم نمائید. در‌صورتی‌که برنامه غرض یا این که کاربرد خاصی نداشته باشد به زودی به انگیزه غیر دارای ربط بودن از دیده یوزرها تنزل می‌نماید. برای آشنایی خطاها و مانع ها یوزرها بالقوه تحقیق نمائید. این قادر است برای شما در آشنایی خطاها و زمینه‌های عموم پیش قضیه فرضی ساخت‌و‌ساز نماید.


 


۲- به یک خصوصیت اساسی تمرکز فرمائید

شایسته ترین اپ ها تنها یک عمل انجام میدهند. البته آن را بی آلایش و خوب انجام میدهند. نرم افزار های متمرکز خوب عمل می‌نمایند و یوزرها می دانند که به چیز مازاد دیگر نیاز ندارد. اپ هایی که متمرکز گردیده‌اند میتوانند منابع بینظیری را در دست یوزرها قرار دهند.


 


به چیزی تمرکز فرمائید که در بالا شمارا به ساختن برنامه وا می‌داشت. این ایده چه‌طور از سایر اپ ها خاص‌خیس میباشد؟

برنامه های برنده آن‌هایی میباشند که هدف ها خویش را بهتر از سایر رقیبان انجام میدهند. در صورتیکه یوزرها خصوصیت‌های بیشتری خواستند این را می‌اقتدار در قالب یک به روز (بروزرسانی) به اپ تلفن همراه اضافه کرد. این استراتژی منجر میشود شما یک نرم افزار بسیارعالی را سریعتر بسازید و همینطور نشان میدهد که شما مصمم می‌باشید و اپ خویش را به صورت منظم بروزرسانی می کنید.


 


۳- چیزی که یوزرها به آن بها قائلند، پیدا فرمائید

خیلی خوب میباشد که به نرم افزار خویش تحت عنوان وسیله‌ای برای تولید یک بها نگاه نمایید. یوزرها از کمبود وقت گریه می‌نمایند؛ چیزیی که برای آنان اصلی میباشد سرعت و راحتی میباشد. در فیض نرم‌افزار شما می بایست قیمت‌هایی را ساخت و ساز نماید و بوسیله آن وفاداری یوزرها را بدست آورد.


این قیمت میتواند توسط سرگرمی، راحتی، آسانی و بخش اعظمی از چیزهای دیگر ساخت گردد.  مجموعاَ اپلیکیشنی دیدنی‌خیس میباشد که بتواند به راحتی در حالت متعدد با خصوصیت‌های یک پارچه فعالیت نماید. خیلی اساسی میباشد که در رابطه بها‌های اپ خویش تحقیق نمائید و بدانید که آیا با چیزی که می‌خواستید انطباق دارااست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد