مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

استاندارد های لازم برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای


برای ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار ماهر شما می بایست چندین استاندارد ها را رعایت فرمائید. استاندارد هایی که به شما یاری می نماید درصد برد اپلیکشن شما یکسری برابر موقعیت معمولی گردد. به همین مراد ما قصد داریم در پی مواقعی را که می بایست برای استاندارد طراحی اپلیکیشن در مشهد سازی نرم‌افزار خویش رعایت نمایید؛ شرح دهیم.


سرعت لودینگ اپلیکیشنتان را بالا ببرید

همان طور که میدانید؛ وقتی که برنامه شما استارت به اجرا می نماید؛ بایستی تعدادی فولدر را برای استارت عمل خویش بارگیری نماید. این زمینه منجر نماید شدن سرعت لودینگ اَپ شما می‌گردد که راه حل ی آن کاهش فولدر ها برای بارگیری میباشد. شاید ندانید البته سرعت اجرای اَپ برای یوزرها از اهمیت بالایی شامل است. به همین استدلال می بایست تا آن جا که می گردد سرعت آغاز به عمل اپلیکیشنتان را ارتقا دهید.


از سرور توانمند استعمال نمایید

شاید خیلی ها برای اَپ های نو ساخت گردیده ی خویش از هاست استعمال نمایند. البته می بایست بیان کرد که به کار گیری از یک سرور توانمند سبب ساز میگردد سرعت گشوده شدن برنامه شما بسیار بالا برود. همینطور پشتیبانی یک سرور حاذق از نرم افزار شما، امداد می نماید تا اَپ آیتم نظرتان بسیار جاری عمل نماید و سرعت بالایی در اجرای فرمان العمل ها داشته باشد.


به کارگیری از سایز فونت مطلوب

بهتر میباشد تا آن جا که می‌توانید از فونت های گسترده و بولد در برنامه خویش به کار گیری نکنید. سایز نا مطلوب فونت و به کارگیری از فونت های بیشتراز حد پهناور دیده خواننده را اذیت می نماید و سبب می‌شود تا آنان تخت‌گاز گوشه و کنار نرم‌افزار شما‌را رخنه‌ نمایند.


تولید رابط کاربری سهل و آسان و ماهر

در ساخت و ساز نرم افزار ماهر بایستی توجه داشته باشید که مخاطب در اَپ شما شم راحتی نماید. به همین مراد می بایست تا مکان ممکن اخذ داده ها از مخاطب را نادر فرمائید. به عنوان مثال از آن‌ها اشکال داده ها غیر ضروری مانند کد پستی و یا این که نشانی دفتر را نخواهید و برای به چنگ آوردن داده ها حیاتی از آن‌ها، بهتر میباشد از Validation ها استعمال فرمائید. این عمل سبب ساز می‌گردد سوای کوچکترین اشتباه داده ها گزینه نظرتان را اخذ فرمایید.


استعمال ی مطلوب از تصاویر

برای مورد ها مهمی که می‌خواهید به کاربرانتان نشان دهید؛ احتیاجی به به کارگیری از اِفکت های به هم ریخته و پیچیده وجود ندارد. شایسته ترین روشی که می‌توانید با آن مطالب اصلی خویش را اکران دهید استعمال از تصاویر میباشد. یوزرها دیدن تصاویر را به قرائت متن ترجیح می‌دهند. پس بهتر میباشد شما نیز از این مجال استعمال فرمایید و مطالب اساسی خویش را به شایسته ترین صورت اکران دهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد