مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

در دنیای مالامال از تکنولوژی

 طراحی اپلیکیشن در مشهد  در دنیای لبریز از تکنولوژی روز جاری ، از صبح که بیدار میشیم در اپلیکیشن های موبایل غرق میشیم تا شبکه های مردمی که دست به گوشی خوابمون میبره ، ولی این که چه اپلیکیشنی بیشتر دوستداشتنی میشه و کاربرد بیشتری نیز داره رو چطور میشه تشخیص بخشید ؟
یکی از روش های آشنایی اپلیکیشن های استاندارد و کاربردی در گوشی های اندرویدی مقدار نصبشون در گوگل پلی تحت عنوان تنها مرجع رسمی اپلیکیشن‌های اندروید می باشد ، تو این مقاله سعی کردیم اپلیکیشن های ایرانی که اکثر از ۱ .۰۰۰ .۰۰۰ نصب دارن رو بهتون معرفی کنیم و از کاربرداشون براتون بگیم ، یار ما باشید : لبریز دانلود ترین اپلیکیشن های ایرانی ۱- اپلیکیشن اندروید اسنپ : اپلیکیشن اسنپ که کالا یک عدد از مقدمه آپ های عالی کشور ایران می‌باشد در حقیقت نوعی سامانه ی درخواست تاکسیه که برای دستگاههای اندرویدی و iOS طراحی گردیده و با یاری اون میتونید به سادگی خودرو درخواست فرمائید . آنگاه از تثبیت درخواست نزدیک ترین اسنپ یا این که راننده ای که در نزدیکی شماست فراخوانی میشه و با کمترین هزینه شما رو به مقصد میرسونه ، با کمک این اپلیکیشن درخواست سواری و رسیدن به مقصد برای شما با گاز هرچه تمام خیس انجام میشه و نیازی به انجام تماس تلفنی و ارسال نشانی و نیست… . 
کاربرهای این اپلیکیشن برهان موفقیتش رو سرویس دهی خوب و استعمال کننده پسند بودن محیط اپ نسبت به رقبا میدونن اسنپ در گوگل پلی اسنپ ۲- اپلیکیشن اندروید اکسین چنل: اپلیکیشن اکسین چنل که بیشترین دانلود رو در تمامی اپلیکیشن های آموزشی چه زبانی چه درس های دیگه داره ، بهتون یاری میکنه انگلیسی رو همونطور که زبون مادریتون رو خاطره گرفتید ، فرا بگیرید . با شیوه انجمن فراگیری اروپا کلیه مهارت های زبانی را با سیرتکامل های دروس و تمرینات به سادگی و به صورت رخ‌ای فراگیری می‌بینید . تمامی چیزی که برای شروع همراهی با اکسین‌چنل نیاز دارید صرفا یک دستگاه تلفن اندریود و ۱۰ دقیقه برهه زمانی در روز می‌باشد . مابقی فعالیت را اساتید اکسین‌چنل و شیوه تدریس عالیش برای شما انجام میده . به حیث اینجانب همین گزینه سبب ساز گردیده که مجموع دانلود تمام اپ های فراگیری لهجه به نیمه اکسین چنل نیز نرسه کاربرهای این اپلیکیشن ادله موفقیتش رو روش جدید آموزشی و بی نقص بودن سیلابس های این اپلیکیشن میدونن اکسین چنل در گوگل پلی اکسین چنل ۲- اپلیکیشن اندروید ایرانسل اینجانب: برنامه ایرانسل اینجانب (MyIrancell) یه برنامه کاربردی و مناسب برای مدیر سیم کارت‌های ایرانسله که امکان دسترسی به قابلیت‌هایی نظیر نمایش داده ها اکانت، خرید بسته‌های افزایشی و شارژ را برای کاربران مهیا میکنه ، برای اینجانب که از مودم ایرنسل یار به کار گیری می کنم خیلی کاربردیه زیرا همیشه مونده ترفیکم رو می بینم و میتونم درجا شارژش کنم ، تو ورژن جدید هم برنامه MyIrancell (ایرانسل اینجانب) این قابلیت را مهیا کرده تا کاربران بتونن اکانت‌های گوناگون رو به این برنامه طولانی خیس کنن . یعنی هم میشه سیم کارتهای تماس صوتی رو مدیر کرد و هم‌زمان سیم کارت های دیتا رو کاربرهای این اپلیکیشن استدلال موفقیتش رو رابط کاربری خیلی خوبش و سرعت فعالیت در شارژ سیم کارت میدونن ایرانسل اینجانب در گوگل پلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد