مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

برد در طراحی نرم افزار موبایل


موفقیت در طراحی اپلیکیشن موبایل: 10 نکته برای استارتاپ ها طراحی اپلیکیشن موبایل، گزینش مشترک اکثر اوقات استارتاپ ها (شرکت‌ های بچه) برای گسترش کار و عرضه محصولاتشان است . اپلیکشن موبایل روز آپدیت در اکنون فراگیر شدن میباشد، و سرویس ها متنوعی از شیوه اپ موبایل به مردمان عرضه میشود . البته برای موفقیت در پباده سازی اپلیکیشن موبایل بایستی به این 10 ویژگی توجه ویژه ای داشته باشید . 


طراحی اپلیکیشن در مشهد

بخش اعظم بخوانید: کارهایی که پیشین از طراحی برنامه اندروید و iOS می بایست انجام دهید . 

مسیر تحولات تکنولوژی ما‌را به نقطه ای رسانده که ظاهرا تمامی چیز در گوشی خلاصه می گردد . این ایام اشکال سرویس ها و محصول ها جدید از شیوه گوشی عرضه میشود . شرکت‌های سنتی‌خیس درپی شیوه و شیوه جدیدی برای عرضه تولیدها‌شان از شیوه اپلیکیشن گوشی میباشند، و شرکت‌های جدید روی عرضه تولید ها و سرویس ها گوشی محور تمرکز کرده‌اند . از این رو، پباده سازی اپلیکیشن گوشی ترویج زیادی پیدا کرده میباشد . 



طراحی اپلیکیشن موبایل برای استارتاپ ها 


بدون اینکه حوزه فعالیت و صنعت شما چیست، در صورتیکه میخواهید در طراحی اپلیکیشن موبایل‌ موفق شوید، باید اطمینان پیدا فرمایید که این 10 خصوصیت را دارد: 


1 . پلتفرم مطلوب اپلیکیشن شما باید به فیس عالی و بهینه برای به کار گیری یوزرها موبایل پباده سازی گردیده باشد، و از تجهیزات و ابزار گوشی هوشمند و تبلت به درستی به کار گیری نماید . مطمئن شوید که اپلیکیشن شما به نیکی روی اشکال دستگاه های موبایل و تبلت با بعد ها برگه سناریو و سیستم ادله‌های متعدد (اندروید و iOS اپل) فعالیت می‌کند . 



2 . زیبایی اپلیکیشن شما باید از حیث گرافیکی قشنگ و دیدنی باشد . طرح، رنگ، لوگو، و عناصر گرافیکی باید با یکدیگر هم خوانی داشته باشند و محیط کاربری دلنشینی به کاربر ارائه کنند . حتی شایسته ترین ایده و کارآمدترین اپلیکیشن گوشی در شرای ظاهر و رابط کاربری زیبایی نداشته باشد نمی‌تواند مخاطبان را جذب کند . 



3 . راحتی صب، دسترسی، و به کار گیری از اپلیکیشن موبایل شما باید سهل و آسان باشد . خوب خیس میباشد نخست چینش صفحه ها، اجزاء، و رویه فعالیت آن را روی صفحه ترسیم نمایید و شیوه ارتباط بخش های مختلف با یکدیگر را مشخص نمائید . آن گاه بر پایه آن، مبادرت به پباده سازی اپلیکیشن گوشی فرمایید . سعی فرمائید تا جایی که ممکن میباشد فعالیت کردن با اپ شما بی آلایش و راحت باشد . 


طراحی اپلیکیشن در مشهد

4 . منحصر به‌ شخص نگاهی به اپلیکیشن‌های شبیه بیندازید . آیا اپلیکیشن شما شبیه آنهاست؟ اپ شما چقدر با اپ های حریف فرق دارااست؟ مطمئن شوید که ایده و طراحی اپلیکیشن موبایل شما ناب و منحصربه‌فرد به فرد میباشد؛ و در بین اپلیکیشن های شبیه حرفی برای بیان کردن دارااست . 



5 . به خاطره ماندنی اپلیکیشن شما باید کاربر را جذب کند، اورا زیر تاثیر قرار دهد، و در یاد و یاد وی باقی بماند . از هر طرح، کلمه، و ابزاری که می توانید استعمال فرمائید تا مطمئن شوید کاربر، نام اپلیکیشن شما و تجربه استفاده از آن را فراموش نمی‌کند، و مجددا به اپ شما مراجعه خواهد کرد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد