مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

بهترین روش ها برای یادگیری برنامه نویسی اپلیکیشن


لهجه انگلیسی تخصصی :
گویش دربین المللی در حرفه IT انگلیسی است. هر چقدر طراحی اپلیکیشن در مشهد به گویش انگلیسی (تخصصی حرفه IT) مسلط خیس باشید، یادگیری و رفع نادرست برای شما آسوده خیس خواهد بود. این دانش هر روز در اکنون توسعه و گسترش میباشد و شما هم مجبورید هرروز مقاله ها و یا این که کتابهایی به گویش انگلیسی بخوانید. پس برای تقویت گویش انگلیسی تخصصی خویش کارایی بیشتری فرمایید.

۷- نا آرزو نشوید :
از آغاز تا آخر بارها پیش می‌آید که اپلیکیشن شما در گیر خطاهایی می گردد که رفع آن برای شما بسیار مشقت بار میگردد. این سبب ساز می‌شود که شما از ادامه فعالیت پشیمان گردید و با خویش بگویید که شایستگی کافی برای یادگیری و ادامه را ندارید.

هرگز هنگام بروز غلط در اپ خویش نا آرزو نشوید. بلکه خرسند هم باشید. زیرا قرار میباشد مقاله و تکنیک جدیدی خاطر بگیرید. متن خطای خویش را گوگل نمایید. در انجمن ها و تارنما های مربوطه نام نویسی فرمائید و انگیزه را از حرفه‌ای ترها بپرسید.

یکی‌از انجمن های جهانی اپ نویسی ، سایت stackoverflow.com میباشد. پرسش خویش را آنجا بیان نمایید.

۸- شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی برای بازار فعالیت:
در‌صورتی‌که شما به هر زبانی به صورت حرفه‌ای مسلط باشید، مطمئن باشید که مدام زمان استخدام در همگی جا را دارید. پس بعداز تعیین مسیر یک گویش را جهت یادگیری گزینش فرمائید و در آن ماهر گردید.

هنگامی یک گویش را تماما فراگرفتید، یادگیری دیگر گویش ها بسیار معمولی خیس گردد.

کارایی نمایید برکه ای باشید به عمق ده متر، خیر اقیانوسی به عمق ده سانتی متر

اصل طراحی اپلیکیشن موبایل


پباده سازی نرم افزار تلفن همراه می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که مشتری را به سمت دانلود طراحی اپلیکیشن در مشهد و به کار گیری از آن جلب نماید. برای جلب مشتری بیشتر بایستی نکات و موضوعات مختلفی را در این مورد رعایت فرمایید. درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم مهم ترین اصول پباده سازی نرم افزار گوشی را پژوهش کنیم.


گزینش اسم برای نرم افزار
1- به کارگیری از تیتر برنامه مطلوب در پباده سازی نرم افزار گوشی
او‌لین و مهم ترین اصل در پباده سازی نرم افزار گوشی گزینش تیتر آن میباشد. پیش از اینکه نرم افزار خویش را در گوگل پلی و نرم افزار استور منتشر فرمائید، می بایست در مورد انتخاب تیتر آن تصور کنید. مهم‌ترین زمینه در تعیین تیتر نرم افزار، به کار گیری از عبارات کلیدی مربوط به قضیه نرم افزار خویش در آن میباشد. تعداد کاراکترهای به شغل برده در تیتر نرم افزار هم بسیار اصلی میباشد به نحوی که در پیش اکران نرم افزار استور بیشتراز 25 کاراکتر در تیتر آن اکران داده نمیشود و تیتر های که ناقص در اپلیکیشن استور و گوگل پلی اکران داده شوند، کاربر بسیار یه خرده را جذب می‌نماید. همینطور می بایست مراقب باشید که تیتر نرم افزار شما زمانبر نباشد.

برای تلاوت نوشته ی علمی نکات گزینش شایسته ترین اسم برای نرم افزار کدام میباشد؟ اینجا کلیک نمایید.


معرفی نرم افزار با به کارگیری از اسکرین شات
2-به کار گیری از اسکرین شات و ویدئو در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه
بعد از پباده سازی نرم افزار تلفن همراه بایستی آن را بر روی پلتفرم‌های نشر دهنده تصویب و منتشر نمائید. بعد از اینکه مخاطب تیتر نرم افزار را درین پلتفرم‌های نشر دهنده زیرا گوگل پلی و اپلیکیشن استور رویت کرد؛ جذب اسکرین شات، ویدیوهای توضیح دهنده نرم افزار میشود. گذاشتن اسکرین شات مطلوب از نصیب‌های متعدد نرم افزار به ویژه دو عکس نخستین که بیشتر مشاهده میشود و قرار دادن ویدیوهای جالب و قشنگ نقش مهمی در معرفی عالی نرم افزار دارااست. به دلیل آن که یوزرها بیشتر جذب عکس و کلیپ میگردند تا توضیحات متنی، برای همین بایستی اعتنا بیشتری به‌این قضیه نمائید.


گروه بندی نرم افزار
3-مجموعه بندی موضوعی مطلوب در پباده سازی نرم افزار گوشی
یکی‌از دیگر از اصول اساسی در پباده سازی نرم افزار گوشی و تکثیر و عرضه آن مجموعه بندی کردن موضوعی نرم افزار میباشد. به جهت وجود تعداد متعددی از نرم افزار تلفن همراه در نرم‌افزار استور و گوگل پلی، درصد متعددی از یوزرها برای یافت کردن نرم افزار مطلوب و مدنظر خویش آن را در گروه بندی‌های موضوعی کاوش می‌نمایند. براین اساس این قضیه بسیار اصلی میباشد که نرم افزار خویش را در مجموعه بندی موضوعی صحیح در پلتفرم‌های نشر دهنده قرار بدهید تا کاربر و استفاده کننده خویش را مبتلا گیجی و سردرگمی نکنید. پیش از پباده سازی نرم افزار تلفن همراه و عرضه آن در پلتفرم‌های تکثیر دهنده با گروه خویش نظارت‌های ظریف و مطلوب در این باره را اجرا دهید تا زحمات تیم با تعیین یک گروه بندی موضوعی نادرست هدر نرود.

هر آنچه در مورد دسترسی های اندروید باید بدانید


امروزه تلفن های هوشمند سرویس ها و تجهیزات بخش اعظمی را در دست یوزرها خویش قرار می‌دهند طراحی اپلیکیشن در مشهد که‌این می‌تواند بسیار شغل آمد و اثر گذار واقع گردد و در معاش روزانه تاثیرات به سزایی داشته باشد. تجارت مارا رونق بدهد در وقت ما صرفه جویی نماید کار های ما‌را شل خیس نماید و هزاران گزینه دیگری که میتواند به بهبود حالت معاش انسان یاری دهد. اما خلال این مزایا در شکل نداشتن درایت کافی میتواند برای ما خطر آفرین ودردسر ساز باشد!

از این دردسر ها می شود به دست یافتن اشخاص سودجو به داده ها دستگاه هوشمند فردی اشاره نمود.

اندروید برای بالا بردن امنیت دستگاه های هوشمند خویش عمل های متعددی را اعمال داده میباشد که لازمه ی آن با خبر بودن یوزرها از یکسری داده ها معمولی میباشد که شمارا در قبال مخاطرات احتمالی ایمن می سازد.

در هر نرم افزار اندروید عمل های متعددی میتواند شکل گیرد که از گذشته شناسایی گردیده اند که آیا میتوانند خطر آفرین باشند یا این که نه عمل های ساده التفات خاصی ندارند و تنها قابل انعطاف افزارها را پیش میبرند البته برای استعمال از عمل های اصلی با دسترسی های حساس که ممکن میباشد دردسر ساز باشد و یا این که داده ها یوزرها را به خطر بیندازد، مانند دسترسی به مقعیت مکانی، دسترسی به خاطر دستگاه و... .

اندروید قابل انعطاف افزارها را مجاب میکند که یوزرها را از استعمال از این permission ها آگاه سازد تا یوزرها بتوانند خویش تصمیم بگیرند که از این برنامه استعمال نمایند یا این که نه؟ آیا این دسترسی در‌این نرم‌افزار منطقی میباشد یا این که نه ؟؟

از جمله دسترسی به GPS در یک اپلیکیشن مسیریاب به طور کامل منطقی میباشد اما آیا دسترسی به لیست مخاطبین در یک اپلیکیشن ادیت عکس منطقی میباشد؟

به کار گیری از این permission ها در حین نرم افزار می بایست به طور کامل آشکار باشد خیر این که نرم افزار دسترسی را گرفته باشد البته باطن آن استعمال ای از آن نکرده باشد چون ممکن میباشد در بکگراند و فارغ از آگاه بودن مخاطب از آن خلاف گرایش استفاده کننده به کار گیری نماید.

شاید وقتی که قصد به طراحی وب و نرم افزار برای تجارت خویش میگیرید، تصویر فرمایید که نیازی وجود ندارد اطلاعاتی درباره ی کارکردهای اپلیکیشن داشته باشد. ولی در هنگام پباده سازی نرم افزار گوشی این مورد ها اصلی میباشد و مالک تجارت یا این که مالک نرم افزار بایستی داده ها حداقلی در‌این موردها را داشته باشد. چون در صورتی‌که که نرم افزار گوشی شما دسترسی های غیر متعارفی را از استفاده کننده درخواست نماید، ممکن میباشد یوزرها نرم افزار به آن نرم افزار پشت گرمی نکنند و آن اپلیکیشن را نصب نکنند.

نظرات و on-page seo(سئو درون صفحه)


بخش اعظمی از عموم معتقدند که با ارتقاء کانال های اجتماعی، دیگر کامنت ها وب لاگ ها اساسی وجود ندارد، ولی آنان غلط می نمایند. طراحی اپلیکیشن در مشهد ایده ها وب لاگ هنوز اساسی می باشند همانگونه که بوسیله Gary Illyes گوگل نقل شده میباشد، این آرم می‌دهد که، اشخاصی محتوای شما دوست دارا هستند و با کاغذ شما در خصوص میباشند و این حقیقتا می‌تواند سئو شمارا بهبود ببخشد.

یوزرها پیش از ارسال حیث تازه، احتمالا ایده ها گذشته را میخوانند و این یک رویکرد مازاد برای ارتقا فرصت صرف گردیده در برگه و سایت شما میباشد.

بیشتر بدونید: بهینه سازی داخلی و offpage (On-Page vs Off-Page بهینه سازی) چیست؟

 

برای به کارگیری خوب از ایده ها، این ضوابط معمولی را دنبال نمائید:

مدام نظرها را پیش از نشر مدیر فرمایید.
از تکثیر نظراتی که بیش تر از حد کلی می‌باشند، اجتناب فرمائید.
تنها نظراتی را که مرتبط با محتوای ورقه میباشند اضافه فرمایید.
تنها هنگامی حیث را منتشر فرمایید که، استفاده کننده از اسم حقیقی و واقعی به کارگیری کرد‌ه باشد.
مدام به نظرها جواب دهید، این منجر می‌شود اشخاص بیشتری لحاظ خویش را ذکر نمایند. 
ارزیابی لیست seo داخلی تارنما (on-page سئو)
در صورتی این نوشته‌ی‌علمی را تا اینجا خوانده باشید، نکات مهم آن در آنالیز لیست تحت خلاصه گردیده‌است: 

یقین نتایج فرمایید که تفاوت فی مابین on-page بهینه سازی و off-page بهینه سازی را متوجه گردیده اید.
اعتقاد و باور نتایج نمائید که محتوای شما اورجینال، اثرگذار و محققانه میباشد.
با افزودن کلمه ها کلیدی، عبارات توانا و اعداد، عنا وین ورقه خویش را مرور و seo فرمائید.
ارائه یک توضیح متا منحصربه‌فرد برای مجموع صفحه ها شما (مشمول لغات کلیدی متبوع شما).
پژوهش ها کلمه ها کلیدی را اعمال دهید و باور نتیجه ها نمایید که لغات کلیدی مقصود شما بخشی از تیتر و محتوا می باشند.
یافت کردن LSI و لغت ها مربوط به لغات کلیدی و به کار گیری از آن‌ها در عناوین و محتوا.
باور نتیجه ها نمائید که کاغذ شما فقط یک برچسب H1 داراست.
از عنوانهای سلسله مراتبی در کاغذ استعمال فرمایید (H1 -> H2 -> H3).
محتوای خویش را خوشگل نمائید (با به کار گیری از bold، italic و CSS).
seo تصاویر و بقیه موادتشکیل دهنده مولتی مدیا (تگ ALT مهم‌ترین ادله برای تصاویر میباشد).
اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید URL شما بهینه سازی پسند میباشد و ساختار URL شما، ساختار وبسایت شمارا تبعیت می نماید.
لینکهای داخلی را به محتوای خویش اضافه فرمایید.
لینک و پیوند های فرنگی را به محتوای خویش اضافه نمائید (پیوند به تارنما های مربوط به باکیفیت).
اعتقاد و باور نتیجه ها نمایید که سایت شما کمتر از 3 ثانیه (هم در دسکتاپ و هم در تلفن همراه) بار گذاری می‌گردد.
اعتقاد و باور نتیجه ها نمائید که سایت شما تلفن همراه پسند میباشد.
ایده ها را منتشر فرمائید، البته صرفا نظراتی را منتشر نمایید که منطقی باشند.

بهترین فریمورک های طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید و ios چیست؟


برای تولید یک اپ گوشی غالب ، داشتن فریمورک مطلوب، توسعه و گسترش اپلیکیشن گوشی ، حرفه آوری های طراحی اپلیکیشن در مشهد مرتبط ، سیستم عوامل و مقر های داده ضروری میباشد. البته ما در مرحله ای هستیم که آیتم های متعددی در دسترس میباشد و دست گذاشتن روی یکی‌از بیش تر از هر فرصت دیگری بحران برانگیز میباشد. به همین عامل با مشورت مجانی با مشاوران کارشناس میتوان فریمورک مخصوص برای بیزنس خویش پیدا نمایید. فریمورک های دوستداشتنی جهان برای پباده سازی نرم افزار را میتوان به مفاد ذیل خلاصه نمود:

فریمورک react native:
نرم افزار هایی مانند اینستاگرام و فیسبوک و همینطور نرم افزار های مشهور اهل ایران ریحون، الو پیک و اسنپ فود نیز با این لهجه اپ نویسی گردیده اند.

فریمورک فلاتر:
از نرم افزار های دارای اسم و رسم پباده سازی گردیده با این فریمورک میتوان به نرم افزار  گوگل ادز و مستر بلیط اشاره کرد.

فریمورک ionic

تبلیغ و بازاریابی نرم افزار را چه گونه اعمال دهیم؟
پس از ایجاد کرد نرم افزار گرفتاری حصول و امور تکثیر و تبلیغ آن میباشد. از انجا که نرم افزار های تلفن همراه در کافه بازار و گوگل پلی و یا این که برنامه استور قابل اکران میباشد. می بایست تبلیغات هم در بستر این اپلیکیشن ها صورت پذیرد. شیوه های بازاریابی نرم افزار ها مختلف بوده که با دقت به نوع بیزنس میتوان از اشکال متعدد این تبلیغات بهره برد. تبلیغات باطن نرم افزار، تبلیغات بنری، تنبلیغات ویدئویی، تبلیغات پیش نمایشی، تبلیغات نوتیفیکیشن برای مثال تبلیغات برنامه ها می‌باشد که با اعتنا به میزان دارایی و نیازمندی یوزرها گزینش می‌شود.



بازه فرصت پباده سازی نرم افزار چقدر میباشد؟
هر چقدر انتظار نرم افزار غامض تری را داشته باشید، مجال و میزان دارایی بیشتری برای ایجاد کرد صرف شود.

با این اوصاف، با دستیابی سهم عمده بازار قابل انعطاف افزارهای کامپیوتر به وسیله دستگاه های گوشی، ایجاد کرد نرم افزار قادر است به کمپانی شما یاری دهد تا توفیق جدیدی دست یابد. از آنجایی که اکثر زمان ها فرایندی وقتگیر میباشد، با کمپانی ایجاد کرد نرم افزار مجرب ای فعالیت نمایید که شمارا در هر مرحله موعظه نماید.

آیا از نرم افزار منحصر به فرد استعمال کنم یا این که مهیا:
از نگاه کاربرد تشکیل داد نرم افزار مخصوص و مهیا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. ولی از دید مجال، هزینه و فردی سازی این دو آیتم با یکدیگر خیلی تفاوت دارا‌هستند. اپلیکیشن ساز های مهیا به جهت مهیا بودن ترازو فردی سازی کمتری دارا هستند. نرم افزار های فراهم امروزه یک کدام از مالامال طرفدارترین گزینش ها برای تشکیل داد نرم افزار میباشد؛ با این وجود ایجاد کرد نرم افزار های مخصوص برای استخراج و کارهایی که می‌خواهند خیلی خاص باشند و استارتاپ خیلی بزرگی میباشند، عالی و اصولی خیس میباشد.