مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

سئو اپلیکیشن موبایل ؛ چگونه اپلیکیشن خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد بهینه سازی نرم افزار گوشی ؛ چه‌گونه نرم افزار خویش را برای موتورهای کاوش باصرفه کنیم و نصب های اُرگانیک بیشتری داشته باشیم؟


بهبود شرایط چشم شدن نرم افزار ها در اپ استورها یکی هدف ها نخستین گسترش دهنده های اینترنت میباشد. تعداد نرم افزار های جان دار در اپ استورها روز آپ دیت بیش تر می‌گردد و بر تعداد مصرف کنندگان تلفن همراه هر روز بیش تر می‌گردد. از این رو شیوه های جدیدی برای جستجوی نرم افزار ها به وجود آمده میباشد. به این ترتیب یوزرها نرم افزار های نو را تنها در اپ استورها کاوش نمیکنند؛ آن‌ها از طریق های سنتی کاوش در اینترنت نیز استعمال می‌نمایند. به این ترتیب در‌صورتی‌که بخواهیم مردم در صدر نرم افزار مارا در جستجوی گوشی پیدا نمایند بایستی در رابطه seo بهینه سازی به صورت عمیق تاءمل کنیم.




seo نرم افزار گوشی

بهینه سازی نرم افزار گوشی



طبق یک پژوهش پر‌نور شده‌است که حدود ۲۷ درصد از مردم نرم افزار های تازه را از روش کاوش در اینترنت پیدا کرده و نصب مینمایند. این یعنی یک سوم نرم افزار هایی که بیرون از اپ استور نصب میگردند!


جستجوی اینترنت با تلفن همراه خیلی اهمیت داراست و توسعه و گسترش دهنده های نرم افزار و بازاریاب ها نباید از آن غافل باشند. ما در‌این نوشته ی علمی نشان میدهیم که چه گونه شغل های مرتبط با ASO (seo نرم افزار در اپ استورها) را با بهینه سازی (سئو برای موتورهای کاوش) جلو ببرید.


شما می‌بینید که به چه شکل سئوی نرم افزار یا این که گیم شما‌را seo می‌کنیم.


هر جایی کاوش باشد؛ seo کاوش هم موجود هست

بهینه سازی نرم افزار گوشی !؟ کجا؟

در میدان رقابت بر راز چشم شدن طولانی تر و نهایتا تعداد دفعات طولانی تر نصب نرم افزار؛ کاوش در تلفن همراه دقت اکثری از توسعه و گسترش دهنده های نرم افزار و بازاریاب ها را جلب نموده است. چشم شدن در ورقه نتیجه ها گوگل (SERPs) به یکی‌از دیگر از مقاصد پیروزی تبدیل شده‌است. چنانچه این گزینه را کسی از لیست اهدافش خط بزند؛ نزدیک یک سوم دانلودها (نصب نرم افزار) را از دست می‌دهد.


در ادامه تغییرات در الگوهای جستجوی مصرف کنندگان، گوگل در الگوریتم های خویش اصلاحاتی انجام داده میباشد. بدین ترتیب امروزه گوگل در جستجوی با گوشی و کاوش در اینترنت ملاحظاتی انجام می‌دهند و نتیجه ها مشابهی را نشان نمی دهد. این عمل را با اضافه کردن یک تب با اسم «App» آغاز کرد و نرم افزار های سازگار با دستگاه را در برگه حاصل گول (گوشی) نشان میدهد.


به عبارتی طوری که میدانیم، هنگامی موتور جستجویی در عمل باشد؛ seo برای موتورهای کاوش هم یافت می‌شود. به‌این باعث نرم افزار سازها نیاز دارا هستند نرم افزار های خویش را برای بهتر چشم شدن در برگه حاصل گوگل seo نمایند. 


بهینه سازی نرم افزار گوشی ؛ ارتقاء واحد سنجش چشم شدن در اینترنت تلفن همراه

«single snippet» چه می‌باشد؟

همه گیرترین سود کاوش برای نرم افزار های گوشی single snippet ها می باشند. آنها اسم نرم افزار، شماره رنکینگ نرم افزار، معدل امتیازدهی و یک قسمت متنی که نرم افزار را تعریف مینماید؛ نشان می‌دهند. ( بعضی اوقات توضیحات مختصر یا این که نوشته مختصر را از توضیحات بی نقص نرم افزار نشان میدهد.) در‌پی هم یک دکمه نصب «install» موجود هست.


seo نرم افزار تلفن همراه


روش‌های افزایش فروش محصولات اپلیکیشن فروشگاهی-قسمت اول

طراحی اپلیکیشن در مشهد داشتن یک نرم افزار فروشگاهی عالی فارغ از وجود مشتریان مطلوب هیچ سودی ندارد.از این رو، یافتن اشخاص مطلوب برای فروش تولیدها نرم افزار مورد بسیار مهم‌تری میباشد.ولی چطور می بایست این عمل را انجام بخشید؟این موضوعی میباشد که در نوشته دو قسمتی قصد داریم در موردش کلام کنیم و با ارائه ۱۲ راهکار به ارتقا فروش محصول ها نرم افزار و ارتقا نرخ برگشت سرمایه(ROI)یاری کنیم.در نصیب اولیه نوشته، شما‌را با ۶ طریق آشنا میکنیم.


۱-از یک مدل‌بندی مختص آغاز نمایید.

در حالتی‌که دکان شما دربرگیرنده جور‌بندی‌ و موضوعات مختلفی میباشد پیشنهاد میکنیم برای آغاز عمل از یک نوع‌بندی یگانه آغاز فرمائید.به صورت نمونه مغازه دیجیکالا در آغاز با تولید ها دیجیتالی کارش را آغاز کرد و به‌تدریج بقیه نوع‌بندی‌ها را بیشتر کرد.





تمرکزتان را بر روی یک مدل‌بندی جنس بگذارید و محتواهای متنوعی برای آن نوع یگانه ایجاد نمایید.


زمانی با یک گونه‌بندی یگانه آغاز فرمائید احتمال جذب اشخاص تازه به کالا شما بیش تر میگردد. 

عملکرد فرمایید معیار فروش را برای آن مسئله بالا ببرید و مشتریانی جذب فرمایید و به تدریج نوع‌بندی‌های دیگر را با اعتنا به بازخوردهای اخذ گردیده طولانی تر فرمایید.


۲-پیشنهادهای شگفت انگیز دهید.

برای فروش تولیدات، پیشنهادهای شگفت انگیزی ارائه فرمایید. پیشنهادی دهید که رد کردن آن خیلی مشقت بار باشد!در آستانه عمل تخفیف ویژه قرار دهید، واحد سنجش تخفیف بایستی به سیرتکامل‌ای باشد که یوزرها را وسوسه و ترغیب به خرید نماید.سفارش را در راس مشاهده کرد مشتریان قرار دهید. میتوانید توصیه را در اسلایدر بالای برگه نرم افزار قرار دهید.همینطور می توانید ارسال پیام فوری یا این که به عبارتی پوش نوتیفیکیشن در ساعت مطلوب کاربرها را از وجود تخفیف با خبر نمایید.در شرایطی که که هنوز کاربرانی در نرم افزار ندارید میتوانید از قابلیت و امکان ارسال نشانی اینترنتی استعمال فرمائید و یا این که توصیه را در کناره وب سایت با رنگ واضحی قرار دهید. همینطور در شرایطی‌که در شبکه های عمومی کاربرانی دارید میتوانید از این شیوه آن‌ها را از تخفیفات ویژه با خبر فرمائید و آنها‌را ترغیب به خرید نمایید.این نکته را هم در حیث بگیرید ، وقتی که سفارش شما محدودیت هنگامی داشته باشد اشخاص رغبت بیشتری به خرید پیدا مینمایند.


۳-از بازاریابی محتوا به کار گیری نمائید.

برای صفحه ها متعدد نرم افزار عنوان ها جذابی قرار دهید. اسم تولیدها را به صدق تعیین نمایید و برای تولیدها توضیح مطلوب ، قانع کننده و جذابی بنویسید.خودتان را جای مشتری بگذارید، چه سوالاتی برای خرید ممکن میباشد برای اشخاص پیش بیاید؟میتوانید از عزیزان و آشنایان بخواهید دراین مورد به شما امداد نمایند.توضیحات شما بایستی سوال ها احتمالی در امر فرآورده را جواب دهد. 


همینطور توضیحات درج شده می بایست بها فرآورده را به مشتری انتقال دهد.


شما می بایست درپی فروش بها باشید خیر فروش کالا!

۴- برای خلل مشتریان روش حلی ارائه فرمایید.

در کاغذ در آغاز نرم افزار صریحا بنویسید که چه مشکلی از اشخاص را حل کرده‌اید؟زمانی اشخاص متوجه ترازو اهمیت شما نسبت به اشتباهات‌شان می شوند می شوند جذب مغازه شما می گردند و شم اعتماد مینمایند.بعداز بیان اختلال، به توضیح در باب دکان و تولیدات بپردازید.ولی موضوعی که بسیار اهمیت داراست بیان این مسئله میباشد که مال یا این که سرویس ها شما چطور ایرادات اشخاص را حل می نماید. هنگامی که تماشاچی راه‌حل شمارا ببینند احتمال خرید و استعمال از فرآورده شما تا درصد بسیار متعددی بالا می‌رود.تایپ کردن این زمینه هم به گزینه بازاریابی محتوا که پیش‌خیس ذکر شد مربوط میگردد.


تلفن های هوشمند راه و روش کسب در آمد

طراحی اپلیکیشن در مشهد  تلفن های هوشمند راه کسب در آمد و رابطه با مشتریان و کاربران را به صورت کلی تغییر و تحول داده اند . امروزه در شرکت های توسعه اپلیکیشن موبایل، تعداد زیادی اپلیکیشن گوشی با انگیزه امنیت اطلاعات موبایل ها ، پباده سازی اپلیکیشن درخواست ماشین کرایه ای ، اپلیکیشن دکان اینترنتی و بسیاری موردها دیگر پباده سازی می شود که تلفن های هوشمند را به یک دستیار تمامی کاره تبدیل کرده میباشد . مشتریان معمولا در خواست دارا‌هستند تا بتوانند سرویس ها جدید و نوینی را از اپلیکیشن های موبایل دریافت کنند . همین فرمان باعث گردیده تا توسعه و گسترش اپلیکیشن گوشی با معضل جدیدی رو به رو شود .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

کسب و کار ها برای بقا در صنعت و حوزه کار خویش، می بایست به صورت منظم نیاز های مشتریان را شناسایی نمایند و طرز ارائه سرویس ها خویش را آپدیت کنند . امروزه توسه اپلیکیشن گوشی منحصر به یک مسئله داغ در کسب و کارها تبدیل گردیده میباشد . با اعتنا بر تنوع کسب و کارها توسعه اپلیکیشن گوشی مخصوص کاملا بستگی به حوزه کار و سیرتکامل سرویس ها و محصولی که یک کسب و فعالیت به مشتری ارائه می دهد دارااست .در طول مسیر بسط اپلیکیشن موبایل منحصر به فرد برای این که یوزرها بتوانند به نیکی با آنان رابطه برقرار کنند، نیاز می‌باشد که نیاز های کاربران به درستی آنالیز شود . در صورتی که کسب و فعالیت شما یک کسب و کار سنتی می باشد و برای هوشمند سازی آن ایده ای دارید، نوشته‌علمی پروسه تبدیل ایده به اپ موبایل می تواند در این مسیر، راهنمای اولیه شما باشد . 
مزایای بسط اپلیکیشن موبایل اختصاصی ارتقاء اپلیکیشن های گوشی در هر حوزه ای منجر گردیده می باشد تا یوزرها با تکنولوژی که هر روز در هم اکنون ترقی میباشد ارتباط نزدیک تری پیدا نمایند و چکیده از زندگی روزانه آنها شود . از آن جایی که اپلیکیشن های موبایل در حوزه های مختلف و با هدف ها مختلفی مانند : اپلیکیشن های حوزه سرگرمی ، پیام های فردی و کانال های اجتماعی ، بازاریابی ، ارسال پیام متنی و چت های گروهی ، اپلیکیشن های فروشگاهی ، تصویب در خواست ، رای گیری و غیره سبب گردیده یوزرها گوشی تلفن های هوشمند اکنون دیگر تقریبا در هر زمان و هر مکانی بتوانند به داده ها گزینه نیاز خودشان دسترسی داشته باشند . 
بهبود کارآیی کسب و کار هوشمند سازی کسب و کار های مزایای اکثری دارا هستند که وی‌لین و تقریبا کلیدی ترین آنها بهبود و ارتقا بهره وری یک کسب و فعالیت می باشد . اپلیکیشن های صنعتی در محیط های صنعتی به یاری صاحبان کسب و کارها می آیند تا بتوانند مدیریت فرآیند های کاری را در اختیار بگیرند . همچنین یکی از مواقعی که بسیار برای مدیران کسب و کار ها می تواند مفید باشد ارائه گزارشات می باشد . 
تنظیم گزارش به صورت سنتی و دستی به زمانه زیادی احتیاج دارد و به دلیل خطاهای انسانی که در حین عده آوری گزارش ممکن است فیس دهد، درصد درستی گزارش را کاهش می دهد . ولی دریافت گزارشات از شیوه اپلیکیشن ها صرفا با زدن یکسری دکمه ممکن می باشد و با حذف خطای انسانی ، گزارش دریافتی به صورت کامل صحیح می باشد . 
ارتباط با مشتری را بهبود می بخشد مدیر ارتباط با مشتری یک عدد از مباحث داغ در حوزه تجارت می باشد . با توسعه اپلیکیشن گوشی ، جذب مشتریان برای سرویس و محصول شما بی آلایش می شود . پباده سازی اپلیکیشن های منحصر به شما اذن می دهد آپ دیت رسانی های تصحیح گردیده مرتبط با مشتری های جان دار خویش را در بازه زمانی واقعی ارسال نمائید . علاوه بر این، شما می توانید تعیین نمائید که به چه اطلاعاتی از مشتری خویش احتیاج دارید، دسترسی به جزئیات و رفتار و خوی مشتری و عکس العمل آن به رویداد های در جریان کسب و فعالیت شما ، کمک می کند تا ارتباط ها بلند زمان را با مشتریان بهتر نمائید . برای نمونه در صورتی که شما جنس خاصی را به فروش می گذارید که پیش از این در حین های متفاوتی بوسیله مشتری خریداری گردیده می‌باشد ، با ارسال نوتیفیکیشن می توانید او‌را از فروش فرآورده مطلع سازید و به این ترتیب مشتری دوباره نزد شما گشوده می گردد .

اپلیکیشن های موبایلی در حال تحول هستند

طراحی اپلیکیشن در مشهد  مدتی میباشد بعضی براین باوراند فرایند رونق نرم افزار‌ها انتها یافته، اما مطالعه انجام یافته دراین مورد معین کرده که‌این گفته حقیقت ندارد. بر طبق سود‌ی مطالعه‌ای تازه راجع‌به نرم افزار‌ها، اعلام گردیده که‌این حوزه در درحال حاضر تغییر‌و تحول میباشد. درپی با زومیت یار و همدم گردید.

به نقل از زومیت و به گزارش بیزینس اینسایدر، قبلا در بعضا از منابع، خبر از آخر یافتن رونق نرم افزار‌های موبایلی به گوش می سید و بعضا باور داشتند که نرم افزار‌های موبایلی به مرگ خویش نزدیک گردیده و دیگر آن جو اول بر حوزه نرم افزار‌ها حکم دهنده وجود ندارد. ولی بر طبق نتیجه ها اعلام گردیده از یک چک نو، این قضیه حقیقت ندارد.

Jan Dawson که یکی تحلیلگران موسسه تحقیقاتی Jackdaw میباشد در یکی‌از نکات مربوط به تحقیق انجام یافته راجع‌به اپ‌های تلفن همراه می گوید، برخلاف بخش اعظمی از دعوا‌های کنونی که خبر از مرگ نرم افزار‌ها میدهند، اپ‌های موبایلی آمده‌اند تا بمانند. در‌این تحقیق اعلام گردیده که نرخ پرورش نصب ۱۰۰ نرم افزار برتر در اپ‌استور و نیز اعلام نارضایتی بعضی از یوزرها برای دوری از اینکه دیگر افراد نسبت به نصب برخی نرم افزار‌ها مبادرت نکنند، بدین مضمون‌ وجود ندارد که نرم افزار‌ها دیگر تحت عنوان یک پلتفرم مهم و اول برای تلفن همراه‌ها شناخته نشوند.

در برخی از بررسی ها حتی به‌این قضیه اشاره گردیده که نرم افزار‌های چت و رای زنی و نیز بات‌ها نسبتاً جایگزین تمام نرم افزار‌های دیگر گردیده‌اند، البته Dawson این نظر را دارد که جایگزین شدن نرم افزار‌های چت به جای بقیه نرم افزار‌ها یک صحبت بی مبنا و مبنا بوده و نرم افزار‌های گوشی عوض اینکه از رونق بیفتند، در درحال حاضر تحول میباشند.

سرعت دانلود نرم افزار‌ها در بازارهایی که به بلوغ رسیده‌اند به صورت غیرقابل انکاری کم شده، ولی این مورد استدلال نمیشود که نمایش مرگ نرم افزار‌ها بیان شود و برای تایید این گفته سه ادله اصلی موجود است. اولیه اینکه نرخ پرداخت به توسعه و گسترش‌دهندگان در هم اکنون ارتقاء میباشد چراکه اپل گزارش داده ۵۰ میلیارد دلار را در این مورد به بسط دهندگان پرداخت نموده است. این یعنی درآمد اپ‌استور نسبتاً به ۷۰ میلیارد دلار رسیده میباشد.

علاوه بر این و با وجود کاهش یافتن تعداد دانلودها، تعداد کاربرانی که به اپ‌استور متصل گردیده‌اند از دوره تولید این مغازه تا کنون مدام بالا بوده میباشد. به این ترتیب به حیث نمیرسد دانلود‌ اپ‌ها و درآمدی که از اپ‌استور بدست می آید به‌این زودی‌ها انتها بیابد.

دو‌مین استدلال این میباشد که تکنولوژی بات‌ها برای فعال بودن مستلزم به موردها فرنگی متعددی میباشد که همین برهان سبب ساز می گردد نتوان آنها را جایگزینی برای بیش تر نرم افزار‌های سودآور دانست. علاوه بر این بایستی بدین زمینه هم اعتنا داشت که ۷۵ درصد از درآمد اپ‌استور از بخش بازی‌ها بدست می آید، که در این باره بات‌ها نمی‌توانند جایگزین بازی‌ها شوند. Dawson همینطور بدین نکته پی برده که احتمالا بات‌ها نمی‌توانند همانند نرم افزار‌های فایده‌وری، نرم افزار‌های اجتماعی، نرم افزار‌های ویدیویی و ... در انجام کارها اثر گذار واقع شوند.

در غایت می بایست اظهار کرد که حتی با وجود نوسان‌هایی که در محبوبیت نرم افزار‌های موبایلی موجود هست، البته این حوزه به صورت دایم در درحال حاضر تغییر میباشد. این یعنی نرم افزار‌ها کارکشته میباشند تا در قبال نوع‌های جدیدی که درین حوزه به وجود می آید مقاومت نمایند. Dawson به‌این نکته اشاره می‌نماید که تصمیم اپل بر طبق گشودن نرم افزار‌هایی نظیر آی‌مسیج، سیری و مپز در اوایل ماه سرازیر مثالی از همین قضیه میباشد.

ولی رفع تنش‌های مختلفی که در یک بازار بسیار نا مرتب از نرم افزار‌ها موجود است، برای بسط‌دهندگانی که قصد ساخت اپ‌هایی که بر اساس ماندگاری یوزرها را دارا‌هستند، حیاتی به حیث میرسد. هم‌اینک در ۵ مغازه نرم افزار‌ برتر عالم، بیشتراز ۳ میلیون نرم افزار موجود است. تولید محصولاتی مطلوب در حین مطلوب و برای مخاطبان یگانه آن کالا در چنین محیطی برای برد هر نرم افزار ضروری به حیث میرسد.

چالشی که به خواسته بازاریابی برای نصب شدن نرم افزار‌ها ساخت شد سبب ساز گردیده تا تبلیغاتی به این خواسته تولید شود. این گونه تبلیغات یوزرها را به صورت بی واسطه به دانلود نرم افزار متبوع هدایت میکنند. این گونه تبلیغات یک ابزار ضروری برای توسعه و گسترش‌دهندگانی میباشد که به‌دنبال برد در مغازه‌های اپ‌استور و گوگل‌پلی میباشند. این قضیه بخوبی مشخص و معلوم می‌نماید که چرا نسبت به قبلی، درحال حاضر بازاریابان از این نحوه طولانی تر به کارگیری می نمایند و در واقع با به کار گیری از شبکه‌های مبلغی، سعی بر ارتقاء تعداد دانلود نرم افزار‌های متبوع خویش دارا هستند. در واقعیت بیش تر از ۸۰ درصد از جواب‌هایی که در حیث سنجی از ۱۰۰ نرم افزار‌ در هم اکنون رویش و برتر داده گردیده، توسعه و گسترش‌دهندگان بدین نکته اشاره داشته‌اند که قصد دارا‌هستند تا هزینه بیشتری را برای تبلیغات نصب نرم افزار‌ها صرف نمایند.

McKitterick تحلیلگر ارشد BI Intelligence در یک گزارش بی نقص و با جزئیات اعلام کرده که تبلیغات نصب نرم افزار‌ها به خواسته ارتقا درآمد در پنج سال آینده به چه شکل توسعه خواهد یافت. او همینطور در گزارش خویش به سعی تبلیغات نصب نرم افزار‌ها و اینکه به چه شکل توقع دارد معیارهای مربوط به آن در زمان دوره تغییر‌و تحول نمایند پرداخته میباشد.

علاوه بر این در گزارش خاطر گردیده، نوع‌های تبلیغات نصب نرم افزار‌ها و ارزش‌های آن ها که بوسیله پلتفرم‌های برتر تبلیغاتی نظیر فیسبوک، توییتر، یاهو و گوگل ارائه میگردد، گزینه بازبینی قرار گرفته‌اند. همینطور نحوه‌های ارائه گردیده بوسیله طرز‌های نصب نرم افزار جدیدی که بوسیله اینستاگرام و اسنپ‌چت ارائه می شود نیز باز‌نگری گردیده‌اند. گزارش گزینه دعوا این گزینه را هم بازبینی کرده که کمپانی‌های متعدد چه طور تبلیغات مربوط به نصب نرم افزار‌ها را با فرمت‌های جدیدی تغییر تحول میدهند. علاوه بر این به ابزارهای جدیدی که به خواسته بهبود و باصرفه‌سازی تبلیغات و اثربخشی طولانی تر آنها آیتم به کارگیری قرار میگیرند نیز اشاره شده‌است.

پیرو بخش‌های گزیده‌ای از این گزارش را مرور میکنیم: تبلیغات مربوط به نصب نرم افزار‌ها - یک واحد تبلیغاتی که استفاده کننده را به صورت بدون واسطه به دانلود نرم افزار هدایت میکند - این تبلیغات یک ابزار بسیار ضروری برای بسط‌دهندگانی میباشد که قصد دارا هستند واحد سنجش به کار گیری از نرم افزار‌ خویش را ارتقاء دهند. مبتنی بر تحلیل‌ها ۲۵ درصد از کل درآمد تبلیغاتی حوزه تلفن همراه در ایالات متحده و در سال ۲۰۱۵ از جانب تبلیغات مربوط به نصب نرم افزار‌ها به دست آمده میباشد.

ورود بسط‌دهندگان تازه و ارتقاء میزان دارایی برای انجام تبلیغات در سال‌هایی که در پیش داریم ارتقاء خواهد یافت. بنابه اعلام BI Intelligence درآمد تبلیغاتی مربوط به نصب نرم افزار‌ها تا آخر سال ۲۰۲۰ میلادی تا بیش تر از ۷ میلیارد دلار ارتقا خواهد یافت.

تبلیغ‌کنندگان نصب نرم افزار‌های موبایلی عموما سرمایه‌گذاری سنگینی را در اکران تبلیغات کرده‌اند، ولی این تبلیغ‌دهندگان در اکنون تکان به سمت تبلیغات ویدیویی موبایلی و نیز نحوه نصب عادی می‌باشند. اینک ۸۶ درصد از توسعه و گسترش‌دهندگان از تبلیغات ویدیویی داخل‌برنامه‌ای تحت عنوان نصب نرم افزار‌ها به کارگیری می نمایند و تبلیغات ویدیویی به حیث میرسد موثرترین شیوه برای ارتقاء تعداد نصب نرم افزار‌ها می باشند.

با اعتنا به اینکه محبوبیت طریق‌هایی مثل تبلیغات ویدیویی در درحال حاضر ارتقا میباشد، طرز‌های کهن اثربخشی خویش را به خواسته نصب نرم افزار‌ها از دست میدهند. کانال‌های نرم افزار‌های بدون پول نیز در هم اکنون حیف کردن محبوبیت خویش می باشند.

پلتفرم‌های تبلیغاتی اینک در هم اکنون بسط شیوه‌های خلاقانه به خواسته نصب نرم افزار‌ها میباشند تا بتوانند درآمد بیشتری را از واحدهای تبلیغاتی سودآور بدست آورند. شیوه‌های تازه مشتمل بر، رابطه‌دهی عمیق و استریمینگ نرم افزار میباشد که مضمون‌‌سازی بیشتری داشته و نسبت به گونه‌های دیرین‌خیس تعاملی‌خیس میباشند. در پایین خلاصه هدف ها این گزارش آورده شده‌است:

پیش‌بینی واحد سنجش هزینه صرف گردیده برای تبلیغات مربوط به نصب نرم افزار‌ها در ایالات متحده تا سال ۲۰۲۰. جستجوی اینکه کدام فرمت‌های تبلیغاتی برای نصب نرم افزار‌ها از دید گسترش‌دهندگان اثربخشی بیش تر دارا هستند.

مشاجره راجع‌به اینکه دوست داستنی‌ترین و برگزیدگان پلتفرم‌ها و کانال‌های تبلیغاتی چه کاری انجام می دهند تا تبلیغات آنان اثربخشی بیشتری داشته باشند.

باز‌نگری ابزارهای تازه برای بازاریابی نرم افزار‌ها مشتمل بر رابطه‌دهی عمیق و اپ استریمینگ.


چگونه نظر سنجی شاخص NPS می تواند در رشد کسب و کار مفید واقع شود؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد 

در نوشته‌علمی قبلی ما شمارا با شاخص NPS و چگونگی انجام لحاظ سنجی شاخص NPS آشنا کردیم. در‌این نوشته‌علمی قصد داریم به شما نکاتی راجع‌به بهبود و رویش کسب و عمل از روش این NPS را به شما بیاموزیم و بگوییم چه‌گونه میتوانیم کسب و فعالیت خویش را با استعمال از شاخص NPS رویش دهیم.

۱- به کار گیری از NPS به مراد حاصل بهتر در بازاریابی
حیث سنجی شاخص NPS یک منش بسیار خوب برای بهبود عملکرد های بازاریابی شما میباشد. این شیوه با تمرکز بر روی رضایت مشتری به شما اذن میدهد تا دقیقا بدانید که مشتریان شما چه بخش هایی از سرویس ها یا این که محصولاتتان را طولانی تر دوست دارا‌هستند. این دیدگاه عملی می تواند به گروه بازاریابی شما یاری دهد تا بتوانند با تمرکز بر آن جنبه ها مشتریان بالقوه بیشتری به دست آورند.

این‌راه و این مدل داده ها به خصوص در‌حالتی که شما دارایی بازاریابی محدودی داشته باشید بسیار اهمیت دارااست. چون به شما این قابلیت را می دهد تا صرفا جنبه هایی را که مشتریان را به سمت قیف فروش هدایت میکند در حیث بگیرید.

NPS قادر است به سعی های بازاریابی شما به طرق دیگر نیز یاری دهد:

در صورتیکه شما مشتریان خویش را از دست می‌دهید، می توانید دقیقا به جهت این واقعه پی ببرید و بدانید در کمپین های بازاریابی بعدی بایستی چه کارایی هایی درباره ی آن انجام دهید.
شما میتوانید از ایده ها منفی مشتریان، گذشته از اینکه این نظرها را در شبکه‌های‌عمومی به اشتراک بگذارند و برخورد بدی داشته باشد با خبر گردید و پیشین از اینکه آوازه کمپانی خویش را از دست بدهید جلوی آن را بگیرید.
با دقت به تمام داده های ظریف و قابل اندازه گیری، شما به احساسات مشتری خویش دسترسی پیدا میکنید و از این نحوه می توانید هدف ها قابل انجام برای گروه خویش تعیین فرمایید و چک بر پیشرفت مارک خویش را بی آلایش خیس فرمایید.
۲- به کارگیری از NPS به مراد ارتقا فروش
با پرسیدن سوالاتی که در بخش دوم لحاظ سنجی شاخص NPS پرسیده می‌گردد و معمولا سوالاتی با انتهای گشوده میباشد، شما می توانید بفهمید که مشتریان فرآورده یا این که سرویس ها شمارا چه‌گونه میبینند. از این شیوه خیر فقط خط مش پیشرفت را خواهید فهمید بلکه به شما خواهد فهماند که اشتباهات فروشتان چه میباشد و بخش بازاریابی شما میتواند برای فروش طولانی تر بر روی آن تمرکز نماید.

این دقیقا چیزی میباشد که شما برای ساخت ارتباط و وفاداری با مشتریان جان دار خویش بایستی تولید فرمائید. این یکی‌از کهن ترین ادعاهای کسب و عمل میباشد که می گوید ۲۰درصد از مشتریان فعلی شما ۸۰درصد از درآمد آینده شمارا تشکیل می دهند. این بدان معنا میباشد که مشتریانی که از کسب و عمل شما راضی میباشند احتمال بیشتری دارااست تا از شما خرید نمایند نسبت به مشتریانی که فقط به محصول ها شما عشق نشان داده اند.

یکی از از سایر دلایلی که نشان می‌دهد تمرکز بر روی نمره حاصله از لحاظ سنجی شاخص NSP شما میتواند به ارتقا فروش یاری دهد این میباشد که مشتریان راضی احتمال بیشتری دارااست که مارک شما‌را به سایرافراد توصیه نمایند. ولی دقیقا به چه شکل روی فروش تاثیر میگذارد:

مشتریان معرفی گردیده، دستکم ۱۶درصد برای شما بهره بیش تر ایجاد مینمایند.
کسانی که بوسیله دوستانشان به یک کسب و فعالیت معرفی می شوند، ۴ برابر اضافه از اشخاص معمولی تبدیل به مشتری می شوند و خرید مینمایند.
مشتریان معرفی گردیده به صورت میانگین ۱۶ درصد ماندگارتر از مشتریانی می باشند که معرفی نشده اند.
۳- استعمال از برخورد مشتریان ناراضی در NPS برای مارک سازی
یک کدام از شایسته ترین روش های رویش کسب و کارتان این میباشد که از شاخص صحت به کارگیری نمائید تا بتوانید آینده را پیش گویی نمایید. بنابراین خواهید توانست منابع و نیروی انسانی را در سازمان خویش تخصیص دهید. خبر خوب اینکه حیث سنجی شاخص NPS میتواند شما‌را در انجام این فعالیت کمک نماید. از آنجایی که‌این لحاظ سنجی رضایت مشتری را اندازه گیری میکند، میتوانید تا حدودی پیش گویی نمایید که چه تعداد از متشریان احتمال داراست که از شما مجدد خرید نمایند.

فقط ما نیستیم که‌این حیث را داریم بلکه اکثری از اشخاص که وضعیت های مهمی در شرکت ها بسیار پیروز دارا‌هستند بر این فرمان معتقد می‌باشند و آن را می‌پذیرند. بسته به تعداد مشتریان راضی که مارک شمارا به بقیه افراد پیشنهاد میکنند، شما میتوانید تا حدودی پرورش کسب و فعالیت خویش را پیش گویی فرمایید. با پیگیری این مدل مشتریان می توانید پیش گویی ظریف تری داشته باشید و به آنان از شیوه های مختلق مثل دادن تخفیف و غیره هدف بیشتری برای معرفی کسب و فعالیت شما به دوستان عزیز و آشنایان و خانواده خویش بدهید. علاوه بر این شما می توانید آن‌ها‌را تشویق فرمائید که اسم تجاری شمارا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و از تارنما یا این که برگه اجتماعی خویش به وب سایت شما لینک و پیوند دهند.