مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

فعالیت در اپلیکیشن

 طراحی اپلیکیشن در مشهد یک توشه دیگر به پایان سال میلادی و موعد گزینش شایسته ترین اپلیکیشن ها رسیدیم . این سال خلاف بازی‌های موبایل، برای اپلیکیشن‌ها سال لبریز هیاهویی فقدان . در شرای چه محصولاتی بودند که به خیال و خاطر رویه خلاقانه‌شان ترند شوند، ولی تعداد این اپ‌ها به انگشتان دست نیز نمی‌رسید و شاهد دگرگون سازی و دگرگونی چندان بزرگی در این حوزه نبودیم .


طراحی اپلیکیشن در مشهد


این قضیه را می‌توانستید به وضوح از تعیین‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور تحت عنوان بهترین‌های سال متوجه بشوید . با این وجود، برخی اپلیکیشن‌های نا‌م‌آشنا در طول سال به‌روزرسانی‌های بسیار نیکی دریافت کردند تا پخته‌ترین عملکرد خویش را به نمایش بگذارند . به همین یاد به ترسیم سالانه در دیجیاتو، این سال هم در کنار گزینش برترین اپلیکیشن‌های نوظهور، به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن‌های کهن را هم ملاک تعیین برترین‌هایمان قرار دادیم .


با این پیشگفتار، بیایید خصوصی به دنیای اپلیکیشن‌ها بزنیم و با نیز ببینیم که کدام اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۱۸ غالب شدند که با عملکردی خوبتر خویش را از بقیه تولیدات متمایز نمایند .


Drops: 

Learn 31 Languages 

تقریبا تمامی با گزینش Drops به تیتر اپلیکیشن سال گوگل‌پلی شوکه شدند . البته کافیست قریه دقیقه به فعالیت در اپلیکیشن درگیر شوید تا به فلسفه تعیین هوشمندانه ادیتورهای گوگل‌پلی پی ببرید .


دراپس اولی اپلیکیشن یادگرفتن زبانی بود که هر کس با هر سطحی از سواد، می‌توانست در آن به صورت هم زمان ۳۱ لهجه زنده دنیا را یاد بگیرد . همانگونه که در تحلیل اپلیکیشن هم گفتیم، منش مینیمالیستی دراپس در یادگرفتن گویش که به مدد به کار گیری از سمبل‌ها و آواها نتیجه ها گردیده بود، تجربه‌ای فوق‌العاده دلنشین و مشغول‌کننده را برای یوزرها به ارمغان آورد که نظیرش را در کالا دیگری ندیده بودیم .


دراپس آمد که اثبات نماید خلاقیت هیچ گاه حد و مرزی نمی‌شناسد، چه بسا در سوژه دستمالی گردیده‌ای مثل یادگرفتن گویش که با اقتدار‌نمایی اپلیکیشن‌هایی نظیر Memrise و Duolingo تقریبا اشباع گردیده به حیث میرسید . در‌صورتی‌که تا اکنون فرصت لهجه‌آموزی با دراپس را نداشته‌اید، توصیه می‌کنیم خودتان را از این تجربه فوق‌العاده محروم نکنید .


در دنیای مالامال از تکنولوژی

 طراحی اپلیکیشن در مشهد  در دنیای لبریز از تکنولوژی روز جاری ، از صبح که بیدار میشیم در اپلیکیشن های موبایل غرق میشیم تا شبکه های مردمی که دست به گوشی خوابمون میبره ، ولی این که چه اپلیکیشنی بیشتر دوستداشتنی میشه و کاربرد بیشتری نیز داره رو چطور میشه تشخیص بخشید ؟
یکی از روش های آشنایی اپلیکیشن های استاندارد و کاربردی در گوشی های اندرویدی مقدار نصبشون در گوگل پلی تحت عنوان تنها مرجع رسمی اپلیکیشن‌های اندروید می باشد ، تو این مقاله سعی کردیم اپلیکیشن های ایرانی که اکثر از ۱ .۰۰۰ .۰۰۰ نصب دارن رو بهتون معرفی کنیم و از کاربرداشون براتون بگیم ، یار ما باشید : لبریز دانلود ترین اپلیکیشن های ایرانی ۱- اپلیکیشن اندروید اسنپ : اپلیکیشن اسنپ که کالا یک عدد از مقدمه آپ های عالی کشور ایران می‌باشد در حقیقت نوعی سامانه ی درخواست تاکسیه که برای دستگاههای اندرویدی و iOS طراحی گردیده و با یاری اون میتونید به سادگی خودرو درخواست فرمائید . آنگاه از تثبیت درخواست نزدیک ترین اسنپ یا این که راننده ای که در نزدیکی شماست فراخوانی میشه و با کمترین هزینه شما رو به مقصد میرسونه ، با کمک این اپلیکیشن درخواست سواری و رسیدن به مقصد برای شما با گاز هرچه تمام خیس انجام میشه و نیازی به انجام تماس تلفنی و ارسال نشانی و نیست… . 
کاربرهای این اپلیکیشن برهان موفقیتش رو سرویس دهی خوب و استعمال کننده پسند بودن محیط اپ نسبت به رقبا میدونن اسنپ در گوگل پلی اسنپ ۲- اپلیکیشن اندروید اکسین چنل: اپلیکیشن اکسین چنل که بیشترین دانلود رو در تمامی اپلیکیشن های آموزشی چه زبانی چه درس های دیگه داره ، بهتون یاری میکنه انگلیسی رو همونطور که زبون مادریتون رو خاطره گرفتید ، فرا بگیرید . با شیوه انجمن فراگیری اروپا کلیه مهارت های زبانی را با سیرتکامل های دروس و تمرینات به سادگی و به صورت رخ‌ای فراگیری می‌بینید . تمامی چیزی که برای شروع همراهی با اکسین‌چنل نیاز دارید صرفا یک دستگاه تلفن اندریود و ۱۰ دقیقه برهه زمانی در روز می‌باشد . مابقی فعالیت را اساتید اکسین‌چنل و شیوه تدریس عالیش برای شما انجام میده . به حیث اینجانب همین گزینه سبب ساز گردیده که مجموع دانلود تمام اپ های فراگیری لهجه به نیمه اکسین چنل نیز نرسه کاربرهای این اپلیکیشن ادله موفقیتش رو روش جدید آموزشی و بی نقص بودن سیلابس های این اپلیکیشن میدونن اکسین چنل در گوگل پلی اکسین چنل ۲- اپلیکیشن اندروید ایرانسل اینجانب: برنامه ایرانسل اینجانب (MyIrancell) یه برنامه کاربردی و مناسب برای مدیر سیم کارت‌های ایرانسله که امکان دسترسی به قابلیت‌هایی نظیر نمایش داده ها اکانت، خرید بسته‌های افزایشی و شارژ را برای کاربران مهیا میکنه ، برای اینجانب که از مودم ایرنسل یار به کار گیری می کنم خیلی کاربردیه زیرا همیشه مونده ترفیکم رو می بینم و میتونم درجا شارژش کنم ، تو ورژن جدید هم برنامه MyIrancell (ایرانسل اینجانب) این قابلیت را مهیا کرده تا کاربران بتونن اکانت‌های گوناگون رو به این برنامه طولانی خیس کنن . یعنی هم میشه سیم کارتهای تماس صوتی رو مدیر کرد و هم‌زمان سیم کارت های دیتا رو کاربرهای این اپلیکیشن استدلال موفقیتش رو رابط کاربری خیلی خوبش و سرعت فعالیت در شارژ سیم کارت میدونن ایرانسل اینجانب در گوگل پلی

یادگرفتن برنامه نویسی گوشی (اندروید

 طراحی اپلیکیشن در مشهد   یادگرفتن برنامه نویسی گوشی (اندروید)با گسترش اسمارت فون ها و تبلت ها در میان مردم ، خویش بخود اپلیکیشن های گوشی توسعه پیدا کرده و مردم از دستگاه های تلفن هوشمند خویش انتظارات بیشتری از ارسال پیام و برقراری تماس دارا هستند، از همین رو برنامه نویسی گوشی رونق متعددی گرفت و در مسیر صعودی خویش جای داراست.


یک کدام از سیستم دلیل های مالامال بازدید فی مابین یوزرها گوشی سیستم عامل اندروید می باشد که به وسیله شرکت گوگل طولانی خیس از 80% سیستم دلیل های موبایل های گوشی را به خویش اختصاص داده می‌باشد.در‌این نوشته‌علمی قصد داریم تا به معرفی و دور و بر برنامه نویسی اندروید بپردازیم.

اندروید در لغت به معنای \"انسان نما\" می باشد و یک برنامه با سورس باز میباشد که دارای کتاب خانه ای پی آی می باشد که به برنامه نویسان گوشی کمک مینماید تا اپلیکیشن های اندرویدی خویش را ایجاد نمایند.

توسعه دهندگان و برنامه نویسان می‌توانند در گوشه و کنار SDK که یک پلتفرم توانمند در برنامه نویسی گوشی میباشد اپلیکیشن موبایل اندروید خویش را ایجاد نمایند.

SDK مخفف عبارت Software Development Kit میباشد که تیم ای از سیستم عامل ها پلتفرم ها و کادر ورک ها را در خویش جای داده می باشد.

فراگیری اندروید

اینک زمان آن رسیده می‌باشد تا با تهیه کردن مقدمات اولی برنامه ی اندرویدی خویش را ایجاد فرمائید.

مورد ها ما یحتاج برای ایجاد اپلیکیشن اندروید

Android SDK :1

Java Deployment Kit (JDK) 5 or 6 : 2

که میتوان آنها‌را در حوالی windows یا این که linux نصب کرد این نرف افزار ها به وسیله گوگل به صورت کامل مجانی عرضه گردیده اند در نصیب بعدی مقدمه یک اپلیکیشن گوشی را پیشگفتار می کنیم با ما یاور باشید ...


دستگاه های هوشمند نظیر تلفن همراه

 طراحی اپلیکیشن در مشهد همزمان با بسط دستگاه های هوشمند نظیر تلفن همراه و تبلت و طراحی نرم افزار گوشی در همگی ی قضیه ها، تعداد یوزرها موبایلی روز آپ دیت عمده می شود . اندازه به کار گیری از کامپیوتر های فردی نسبت به موبایل های هوشمند اندک تر شده است . در واقع امروزه بیشترین آمار دسترسی به اینترنت از آن گوشی و تبلت می باشد و این آمار روز آپ تو دیت در اکنون ارتقاء میباشد . 


طراحی اپلیکیشن در مشهد

همگام بودن با تکنولوژی با طراحی اپلیکیشن امروزه همگام بودن با تکنولوژی یک عدد از ضرورت های پیروزی در هر کسب و کار میباشد . پباده سازی اپ گوشی متناسب با کسب و کارتان در ساخت برندینگ و پیشی به چنگ آوردن از رقبای تجاری تان بسیار اهمیت دارااست . از طریق آن می توانید تعامل بهتری با مشتریان خود داشته باشید . پیرو درباره ی تولید اپ و مزایای آن عمده صحبت خوا‌هیم کرد . شرکت سه سوت وب کارشناس در قضیه طراحی و تولید App اندروید و ios می باشد که پروژه های خویش را به صورت فن ای و با قیمت مطلوب انجام می دهد . 

پباده سازی نرم افزار موبایل نرم افزار چیست؟ به اپلیکیشن هایی که برای موبایل های هوشمند، تبلت ها، دستیار های فردی دیجیتال و غیره ساخته می شوند، اپلیکیشن کاربردی گفته می شود که به اختصار به آن ها App یا این که اپلیکیشن می گویند . کاربر به وسیله این اپلیکیشن ها، به طراحی اپلیکیشن در مشهد چهره مستقیم فرمانی را در تلفن همراه هوشمند خویش اجرا می نماید . بخش اعظمی از مدیران فعالیت های حرفه ای و بیزینس خود را جهت ارائه خوبتر سرویس ها و تولیدها خود ، به نرم افزار گوشی نیازمندند . 

اپلیکیشن ها گونه های مختلفی دارند مثل : اپلیکیشن های HTML5 : براساس تکنولوژی های شناخته گردیده وب ، نظیر HTML5، جاوا اسکریپت و CSS بوده و برای تولید تغییرات کوچک، قابل تبدیل به پلت فرم های دیگر می باشد . نرم افزار های محلی : پباده سازی اپلیکیشن اندروید و ios براساس یک پلت فرم یگانه طراحی می شوند به عنوان مثال جاوا و Eclipse مختص اندروید و Xcode و Objective-C خاص ios می باشد . نرم افزار های ترکیبی : ترکیبی از دو سیرتکامل فوق است . روند پباده سازی اپ پیشگفتار می بایست انگیزه خود را برای این‌که متوجه شویم چه اپلیکیشنی برای پباده سازی نیاز داریم معین کنیم آیا هدف ما یک بازی می باشد یا برنامه آموزشی یا این که یک ابزار؟ پس از اینکه هدف مشخص شد می توانیم بنا به نیاز از آنها به کارگیری کنیم .چه مراحلی بایستی در پیاده سازی اپلیکیشن دنبال شود : انتخاب کردن موفقیت: مراد از موفقیت چیست؟ تعداد معین دانلود، تعداد کاربران فعال یا یا مقدار پول پرداختی انتخاب اندازه بودجه: دارایی با اعتنا به انگیزه قضیه لحاظ می بایست به توجه معلوم شود . پلتفرم برنامه:بررسی نمائید کدام پلت فرم حالت بهتری را برای شما ایجاد می کند . خصوصیت های اپلیکیشن: می بایست رشته ای باشد تا کاربران تشویق به به کار گیری از آن شوند همینطور کیفیت واسط کاربری آن اصلی است . انگیزه نرم افزار آنگاه از تکثیر :جنس بایستی بازاریابی و تبلیغ برای معرفی داشته باشد .


آموزش و معرفی انواع شبکه های اجتماعی

طراحی اپلیکیشن در مشهد  


در دنیای امروز اشکال شبکه‌های‌مردمی توانستند خویش را به طور به طور کاملً نامحسوس در معاش های ما جای دهند. به نحوی که اینک بخش اعظم ارتباطات مردم عالم از روش همین کانال های مجازی چهره می‌گیرد. به همین خواسته ما قصد داریم در‌این نوشته‌ی علمی اشکال شبکه‌های‌مردمی را به شما معرفی کنیم و از مزایا و معایب آنان برای شما بگوییم.






۱- لینکدین



یادگرفتن لینکدین



برای او‌لین توشه در سال ۲۰۰۲ بود که یک کانال ی اجتماعی به مراد برقراری رابطه تجاری فی مابین مردم دنیا بوجود آمد. صحیح 1‌سال سپس در سال ۲۰۰۳ آئین هافمن که سوابق ی عمل به‌دنبال پال و وبسایت سوشال دات نت را داشت، به طور قانونی لینکدین را تاسیس کرد. اکنون مدیریت ادله لینکدین داندولف میباشد که از مدیران اجرایی کهن یاهو به شمار می رود. درحال حاضر بعد از سپری شد نسبتاًً ۱۵ سال، لینکدین یکی‌از اشکال شبکه های عمومی میباشد که هیچ رقیبی را در کنار خویش نمی بیند.


اقتدار لینکدین در کسب و عمل مدرن به قدری بسط یافته میباشد که برخی اشخاص برای کسب داده ها در زمینه ی شخص گزینه نظرشان، در لینکدین در ادامه آن شخص می‌شوند. در فیض در حالتی‌که می‌خواهید کسب و کاری را به طور کلام ای آغاز فرمائید یک اکانت کاربری در لینکدین بسازید.


لینکدین، برگ غالب ی شما در seo

گوگل دربین اشکال شبکه های مردمی، بیش تر از همگی به لینکدین اعتنا نموده است. یعنی در شرایطی‌که شما بتوانید مقاله ها تخصصی سایتتان را در لینکدین به اشتراک بگذارید بسیار گزینه اعتنا خزنده های گوگل قرار خواهند گرفت.


علت این کلیه دقت گوگل به لینکدین، ماهیت این کانال ی اجتماعی میباشد. در واقع می اقتدار اذعان کرد لینکدین خلاف گونه های شبکه های عمومی، صرفا محیطی میباشد که یوزرها آن به جای مزاح و سرگرمی پیرو مقاله‌ها تخصصی در حوزه ی کسب و کارشان میباشند. در فیض درصورتی که فکر‌می‌کنید‌ که نوشته ی علمی ای کیفیت بالا در باب کاری خودتان ایجاد نموده اید قطعاً آن را در لینکدین به اشتراک بگذارید. مطمئن باشید که استقبال خیر از نوشته‌علمی ی شما خواهد شد.


لینکدین، یک کدام از شایسته ترین منش ها برای معرفی مهارت ها و بضاعت هایتان

در لینکدین قابلیتی موجود است که شما‌را توانمند می سازد مهارت ها و یا این که بضاعت و توان هایتان را در پروفایل خویش تثبیت نمائید. از این طرز میتوانید به مخاطبانتان بفهمانید که مهارت هایتان در چه مسئله ای میباشد. در کنار آن امکان دیگری به اسم ایندورس (endorse) موجود است.




گونه های شبکه های عمومی



زمانی دوستانتان مهارت های شما‌را ایندورس می نمایند؛ در واقع مهر تاییدی بر آن مهارت شما خواهند زد. هرچه تعداد این ایندورس ها فراتر باشد یعنی شما در آن مهارت ماهر خیس می‌باشید.


تعداد ایندورس های شما اعتباری میباشد که امداد می‌نماید صاحبان مشاغلی که در ادامه اشخاصی با مهارت های شما می باشند. در انتخابتان مصمم خیس شوند.


برای اینکه تعداد ایندورس هایتان را بالا بببرید می‌توانید از دوستانتان امداد بگیرید. به صورت کلی بیش تر کسانی که از شما ایندورس بگیرند برای قدردانی از شما، آن‌ها نیز مهارت های شما‌را تایید خواهند کرد. این نحوه یکی‌از بی آلایش ترین روش های ایندورس گیری میباشد.


یکسری ترفند موءثر در لینکدین

چه‌طور در لینکدین یک کارشناس اهل ایران بیابیم؟

یکی فواید گونه های شبکه‌های‌عمومی یافت کردن اشخاص آیتم نظرتان میباشد. درحال حاضر می‌خواهد دوستتان باشد و یا این که یک شخص ماهر که درپی تخصص وی می‌باشید.


برای یافت کردن یک کارشناس اهل ایران در لینکدین، نخست می بایست در جعبه سرچ بالای کاغذ کلیک نمائید. پس از گشوده شدن لیست کسانی که تا قبل از اینً سرچ کرده بودید می بایست بر روی People کلیک فرمایید.