مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

یادگرفتن برنامه نویسی گوشی (اندروید

 طراحی اپلیکیشن در مشهد   یادگرفتن برنامه نویسی گوشی (اندروید)با گسترش اسمارت فون ها و تبلت ها در میان مردم ، خویش بخود اپلیکیشن های گوشی توسعه پیدا کرده و مردم از دستگاه های تلفن هوشمند خویش انتظارات بیشتری از ارسال پیام و برقراری تماس دارا هستند، از همین رو برنامه نویسی گوشی رونق متعددی گرفت و در مسیر صعودی خویش جای داراست.


یک کدام از سیستم دلیل های مالامال بازدید فی مابین یوزرها گوشی سیستم عامل اندروید می باشد که به وسیله شرکت گوگل طولانی خیس از 80% سیستم دلیل های موبایل های گوشی را به خویش اختصاص داده می‌باشد.در‌این نوشته‌علمی قصد داریم تا به معرفی و دور و بر برنامه نویسی اندروید بپردازیم.

اندروید در لغت به معنای \"انسان نما\" می باشد و یک برنامه با سورس باز میباشد که دارای کتاب خانه ای پی آی می باشد که به برنامه نویسان گوشی کمک مینماید تا اپلیکیشن های اندرویدی خویش را ایجاد نمایند.

توسعه دهندگان و برنامه نویسان می‌توانند در گوشه و کنار SDK که یک پلتفرم توانمند در برنامه نویسی گوشی میباشد اپلیکیشن موبایل اندروید خویش را ایجاد نمایند.

SDK مخفف عبارت Software Development Kit میباشد که تیم ای از سیستم عامل ها پلتفرم ها و کادر ورک ها را در خویش جای داده می باشد.

فراگیری اندروید

اینک زمان آن رسیده می‌باشد تا با تهیه کردن مقدمات اولی برنامه ی اندرویدی خویش را ایجاد فرمائید.

مورد ها ما یحتاج برای ایجاد اپلیکیشن اندروید

Android SDK :1

Java Deployment Kit (JDK) 5 or 6 : 2

که میتوان آنها‌را در حوالی windows یا این که linux نصب کرد این نرف افزار ها به وسیله گوگل به صورت کامل مجانی عرضه گردیده اند در نصیب بعدی مقدمه یک اپلیکیشن گوشی را پیشگفتار می کنیم با ما یاور باشید ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد