مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

فعالیت در اپلیکیشن

 طراحی اپلیکیشن در مشهد یک توشه دیگر به پایان سال میلادی و موعد گزینش شایسته ترین اپلیکیشن ها رسیدیم . این سال خلاف بازی‌های موبایل، برای اپلیکیشن‌ها سال لبریز هیاهویی فقدان . در شرای چه محصولاتی بودند که به خیال و خاطر رویه خلاقانه‌شان ترند شوند، ولی تعداد این اپ‌ها به انگشتان دست نیز نمی‌رسید و شاهد دگرگون سازی و دگرگونی چندان بزرگی در این حوزه نبودیم .


طراحی اپلیکیشن در مشهد


این قضیه را می‌توانستید به وضوح از تعیین‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور تحت عنوان بهترین‌های سال متوجه بشوید . با این وجود، برخی اپلیکیشن‌های نا‌م‌آشنا در طول سال به‌روزرسانی‌های بسیار نیکی دریافت کردند تا پخته‌ترین عملکرد خویش را به نمایش بگذارند . به همین یاد به ترسیم سالانه در دیجیاتو، این سال هم در کنار گزینش برترین اپلیکیشن‌های نوظهور، به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن‌های کهن را هم ملاک تعیین برترین‌هایمان قرار دادیم .


با این پیشگفتار، بیایید خصوصی به دنیای اپلیکیشن‌ها بزنیم و با نیز ببینیم که کدام اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۱۸ غالب شدند که با عملکردی خوبتر خویش را از بقیه تولیدات متمایز نمایند .


Drops: 

Learn 31 Languages 

تقریبا تمامی با گزینش Drops به تیتر اپلیکیشن سال گوگل‌پلی شوکه شدند . البته کافیست قریه دقیقه به فعالیت در اپلیکیشن درگیر شوید تا به فلسفه تعیین هوشمندانه ادیتورهای گوگل‌پلی پی ببرید .


دراپس اولی اپلیکیشن یادگرفتن زبانی بود که هر کس با هر سطحی از سواد، می‌توانست در آن به صورت هم زمان ۳۱ لهجه زنده دنیا را یاد بگیرد . همانگونه که در تحلیل اپلیکیشن هم گفتیم، منش مینیمالیستی دراپس در یادگرفتن گویش که به مدد به کار گیری از سمبل‌ها و آواها نتیجه ها گردیده بود، تجربه‌ای فوق‌العاده دلنشین و مشغول‌کننده را برای یوزرها به ارمغان آورد که نظیرش را در کالا دیگری ندیده بودیم .


دراپس آمد که اثبات نماید خلاقیت هیچ گاه حد و مرزی نمی‌شناسد، چه بسا در سوژه دستمالی گردیده‌ای مثل یادگرفتن گویش که با اقتدار‌نمایی اپلیکیشن‌هایی نظیر Memrise و Duolingo تقریبا اشباع گردیده به حیث میرسید . در‌صورتی‌که تا اکنون فرصت لهجه‌آموزی با دراپس را نداشته‌اید، توصیه می‌کنیم خودتان را از این تجربه فوق‌العاده محروم نکنید .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد