مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

معیارهای هزینه ایجاد نرم افزار


معیارهای هزینه ایجاد نرم افزار
پباده سازی و ساخت و ساز اپ ها مثل پباده سازی و طراحی وب یا این که لوح های فشرده،بسته به پروژه و نوع عمل و هنگامی که بایستی برای آن تخصیص یابد،نرخ‌گذاری و قیمت یابی می‌شود.

بها یابی را نیز گروه های کارشناسی که وظیفه ایجاد بخش های متفاوت  طراحی اپلیکیشن در مشهد را بر عهده دارا هستند انجام می‌دهند و درنهایت، هزینه ساخت و ساز اپ پایانی مشخص و معلوم و به مشتری اعلام می‌گردد. این مراحل، معمولاً کاسه چندین روز بعداز اخذ توصیه مشتری انجام میگردد درین یک‌سری روز ایده مشتری و شیوه اجرایی آن، قابلیت و امکان سنجی و ارزیابی می‌گردد.

مشتریان، آرمان گرا می باشند ولی ایده و مهارت آنان در کنار تجربه و محتوا و میزان دارایی ای که دارا‌هستند، میان دوران، این اذن را به آنها برای کسب هدف ها آرمانی نمی دهد. این وظیفه شرکت ها پباده سازی نرم افزار میباشد که با دقت به اشرافی که روی مارکت و نیازهای کاربر دارا‌هستند، ایده پردازان و هوا داران به پباده سازی برنامه را با حقیقت ها آشنا نمایند و ضمن دادن سرعت برای تجاری سازی ایده، هزینه ها را نیز کاهش دهند.

در نرخ‌گذاری ساخت و ساز برنامه، موردها پایین تأثیر دارا هستند:

رابط کاربری مایحتاج یک برنامه یا این که به عبارتی قصه UI/UX؛
گرافیک موردنظر برای پباده سازی برنامه؛
محتوایی که مشتری برای نرم‌افزار در لحاظ می‌گیرد، از ساخت‌و‌ساز محتوا تا ویراستاری و لود و کدنویسی؛
تجهیزات نرم افزار
واحد سنجش اشراف و مهارت کدنویس ها و مهندسان اپلیکیشن در پباده سازی دیتابیس و مشخصه های نرم‌افزار.
 

نرخ‌گذاری به وسیله نیروی کارشناس
طراح یو ایکس (UX DESIGNER)، بسط دهنده اندروید (ANDROID DEVELOPER)، مهندس دیتا (DATA ENGINEER)، فرانت اند امور (FRONT-END DEVELPER)، متخصصان بهینه سازی (سئو) و شبکه های عمومی (SOCIAL MEDIA)، تخصصی های مایحتاج برای پباده سازی و ساخت و ساز اپلیکیشن میباشند که همگی در روند ساخت‌و‌ساز، شرکت کردن دارا هستند و تخصص و تجربه و مهارت هرمورد، در نرخ‌گذاری نرم افزار، تأثیرگذار خواهد بود.



همینطور
در صورتی نرم افزار متبوع شما، بازی با گرافیک بالا و چندمرحله ای میباشد، به نرخ‌گذاری جدا نسبت به برنامه های مرسوم بازار، نیاز داراست.هزینه ایجاد برنامه در این زمینه ممکن میباشد مختلف باشد.
نرم افزار های بازی هایی نظیر آموزشی، اکشن، تفننی، رانندگی، لغات و دانستنی ها، معمایی، راهبُرد، امتیازی، خانوادگی، مشابه سازی، ماجراجویی و ورزشی، به مدت بندی، گرافیک و ساختار خاصی برای پباده سازی نیاز دارا‌هستند که همگی در طول و ارزش آخری، تأثیرگذار میباشد. لذا بایستی صفر تا ۱۰۰ ایده برنامه بازی را به طور مکتوب در مشت کمپانی پباده سازی برنامه قرار دهید.
نرم افزار های کاربردی مثل آب و هوا، یادگرفتن، کارها مالی، خبر‌ها، دارو و معالجه، مدل معاش، سیر و هجرت، آشپزی، پیام رسان ها، سرگرمی و شبکه های عمومی، بسته به کارکرد، گنجایش سرویس ها دهی، عضوگیری، پرداخت باطن طرحی، محتوا و رابط های کاربرد و غیره، ارزش ها متفاوتی دارا هستند و طراحان اپلیکیشن تا مدت اخذ ایده مکتوب و منظره فعالیت، توانا به نرخ‌گذاری ظریف نیستند.
چنانچه اپلیکیشن متبوع شما، قابلیت زوم کردن روی مطالب و تصاویر داشته باشد، قابلیت تهیه و تنظیم رنگ و فوت داشته باشد، قابلیت و امکان رویت کرد در شب داشته باشد و بتوانید از امکان های تلفن همراه هوشمند خویش در باطن نرم افزار متبوع خویش استعمال نمایید، تمامی در نرخ‌گذاری آخری اپلیکیشن تأثیرگذار می‌باشند.
هزینه پباده سازی نرم افزار خویش را با تحلیل ارزش ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار رقبای خویش، تقریب بزنید. اگرچه شیوه قابل قبولی وجود ندارد ولی شما‌را با کلیات هزینه ها آشنا می نماید.
موسسه ها پباده سازی برنامه، فرصتی برای تایپ صدها ورقه کتاب یا این که نشریه و ویراستاری محتوا ندارند. برای کاهش هزینه ها، این نصیب از مراحل پباده سازی نرم افزار را به موسسه ها و مؤسسات فعال درین حوزه ها بسپارید.


همانطور که در معیارهای بالا مشاهده کردید، خصوصیت های یک نرم‌افزار و مدت پباده سازی، کلیه در نرخ‌گذاری آخرین مؤثر میباشند و هر شرکتی، تعرفه های خاص خویش را مبتنی بر عرف بازار، در لحاظ میگیرد. برای آنالیز کلی بها برنامه متبوع شما،می‌توانید فرم تحت را مالامال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

در حالتی که می‌خواهید نرم افزار درآمد شمارا یک‌سری برابر نماید
لطفا فرم ذیل را مالامال نمائید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند


تثبیت داده ها و درخواست مشورت
برگشت هزینه ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار
برای جبران هزینه ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار، قابلیت و امکان دانلود برنامه را برای تمامی به طور بدون پول آماده نمائید و به مراد ارائه سرویس ها خاص به یوزرها در قسمت های متعدد نرم‌افزار، از تجهیزات پرداخت داخل طرحی استعمال نمایید و از آن‌ها پول بگیرید.

با این شیوه، نرم افزار شما خیلی زود در بازار، توسعه و گسترش پیدا می نماید و دانلود بیش خیس و تعداد نصب فعال تری را تجربه خواهید کرد.همینطور برای شناخت بیشتر از درآمدزایی برنامه ها می‌توانید نوشته‌ی‌علمی 5 شیوه برای کسب درآمد از نرم‌افزار را مطالعه فرمائید.

تجربه ما در پباده سازی و فعال سازی نرم‌افزار های متعدد برای طیف های گوناگونی از مشتریان در سراسر مرزوبوم، زمان خیر و خوبی را در چنگ شما قرار میدهد تا در کنار یک مجموعه ماهر، ماهر تصور کنید و ماهر کار فرمایید تا صاحب و مالک اپی دوستداشتنی و مالامال دانلود در درازمدت گردید.

یک نرم افزار تلفن همراه پیروز (بروزرسانی ۲۰۱۸)


۱۵ ادویه برای یک نرم افزار تلفن همراه پیروز (بروزرسانی ۲۰۱۸)

با عددی در حدود یک میلیارد برنامه در نرم‌افزار استورها، طراحی اپلیکیشن در مشهد کسب و امور به اهمیت برنامه های گوشی پی برده‌اند. و این سبب ساز به وجود داخل شدن رقابت شده‌است. کسب و امور کارایی می‌نمایند  با تولید اپ چیره چیره این میدان رقابت باشند. برای پیروزی بایستی بدانید که چه چیزهایی سبب پیروزی یک برنامه میشود.


با دقت به ماهیت ذاتی گوشی، متوجه می‌شویم که گوشی یک ابزار بسیار کارکشته در دست ماست و نقش مهم در جامعه ایفا می‌نماید. گوشی‌ها به جایی تبدیل گردیده که عموم ۹۰ درصد تایم ها خویش را در نرم‌افزار ها سپری می‌نمایند. بنابراین کسب و امور امروزه همت می‌نمایند، چیزی را بسازند که متناسب با نیازهای حقیقی یوزرها میباشد.


 



تعجب نکنید که بیشتر نصب‌ها مرتبط با برنامه های تاپ میباشد. با اعتنا به گفته  Nielsen به صورت معدل هر نفر در میان ۲۵ الی ۳۰ نرم افزار را روی تلفن هوشمند خویش نصب می‌نماید.


 



اپ برنده


پس چه می‌باشد که یک برنامه تلفن همراه را برنده می‌نماید و دیگری  را مغلوب!؟

 


جواب این سؤال می تواند خیلی بی آلایش باشد: اپ چیره آنی میباشد که به نیازهای یوزرها جواب رضایت بخشی بدهد؛ همینطور اثرگذار و سریع باشد. برنامه ممکن میباشد صرفا یک فعالیت انجام دهد البته آن را به صورت استثنایی خوب انجام دهد.


 


برد یک اپ تلفن همراه یک پروسه میباشد و در یک قدم رخداد نمی‌افتد. در بیشتر تایم ها کسب و امور در زمان دوران دراز کوشش می‌نمایند آن را به نیازهای یوزرها مجاورت‌خیس نمایند. در پایین به ۱۵ ادویه اشاره میکنیم که می تواند پیروزی برنامه گوشی شمارا حتمی نماید.


 


۱- مشکلی را حل نماید

هر فرآورده موفقی مشکلی از عموم را حل می‌نماید و نیازهای آنها را جواب میدهد. هنگامی مشاجره استراتژی گوشی پیش میاید، می بایست پهناور تامل کرد. از خویش بپرسید که نرم‌افزار تلفن همراه شما به چه شکل نقص‌ عموم را حل می‌نماید و برای راحتی معاش آنها چه کاری انجام می دهد. همینطور مطمئن گردید که اپ تلفن همراه شما اورجینال بوده و یا این که در حالتی‌که رقیبی داشت از آن سرتر باشد.


 


اپ گوشی شما بایستی هدفی داشته و نیازهای یوزرها را جواب گوید. برای تقلیدهای کورکورانه پول‌های خویش را الکی به باد ندهید. در قبال تصور روشنی از موفقیتی را که در ذهن دارید رسم نمائید. در‌صورتی‌که برنامه غرض یا این که کاربرد خاصی نداشته باشد به زودی به انگیزه غیر دارای ربط بودن از دیده یوزرها تنزل می‌نماید. برای آشنایی خطاها و مانع ها یوزرها بالقوه تحقیق نمائید. این قادر است برای شما در آشنایی خطاها و زمینه‌های عموم پیش قضیه فرضی ساخت‌و‌ساز نماید.


 


۲- به یک خصوصیت اساسی تمرکز فرمائید

شایسته ترین اپ ها تنها یک عمل انجام میدهند. البته آن را بی آلایش و خوب انجام میدهند. نرم افزار های متمرکز خوب عمل می‌نمایند و یوزرها می دانند که به چیز مازاد دیگر نیاز ندارد. اپ هایی که متمرکز گردیده‌اند میتوانند منابع بینظیری را در دست یوزرها قرار دهند.


 


به چیزی تمرکز فرمائید که در بالا شمارا به ساختن برنامه وا می‌داشت. این ایده چه‌طور از سایر اپ ها خاص‌خیس میباشد؟

برنامه های برنده آن‌هایی میباشند که هدف ها خویش را بهتر از سایر رقیبان انجام میدهند. در صورتیکه یوزرها خصوصیت‌های بیشتری خواستند این را می‌اقتدار در قالب یک به روز (بروزرسانی) به اپ تلفن همراه اضافه کرد. این استراتژی منجر میشود شما یک نرم افزار بسیارعالی را سریعتر بسازید و همینطور نشان میدهد که شما مصمم می‌باشید و اپ خویش را به صورت منظم بروزرسانی می کنید.


 


۳- چیزی که یوزرها به آن بها قائلند، پیدا فرمائید

خیلی خوب میباشد که به نرم افزار خویش تحت عنوان وسیله‌ای برای تولید یک بها نگاه نمایید. یوزرها از کمبود وقت گریه می‌نمایند؛ چیزیی که برای آنان اصلی میباشد سرعت و راحتی میباشد. در فیض نرم‌افزار شما می بایست قیمت‌هایی را ساخت و ساز نماید و بوسیله آن وفاداری یوزرها را بدست آورد.


این قیمت میتواند توسط سرگرمی، راحتی، آسانی و بخش اعظمی از چیزهای دیگر ساخت گردد.  مجموعاَ اپلیکیشنی دیدنی‌خیس میباشد که بتواند به راحتی در حالت متعدد با خصوصیت‌های یک پارچه فعالیت نماید. خیلی اساسی میباشد که در رابطه بها‌های اپ خویش تحقیق نمائید و بدانید که آیا با چیزی که می‌خواستید انطباق دارااست.


استاندارد های لازم برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای


برای ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار ماهر شما می بایست چندین استاندارد ها را رعایت فرمائید. استاندارد هایی که به شما یاری می نماید درصد برد اپلیکشن شما یکسری برابر موقعیت معمولی گردد. به همین مراد ما قصد داریم در پی مواقعی را که می بایست برای استاندارد طراحی اپلیکیشن در مشهد سازی نرم‌افزار خویش رعایت نمایید؛ شرح دهیم.


سرعت لودینگ اپلیکیشنتان را بالا ببرید

همان طور که میدانید؛ وقتی که برنامه شما استارت به اجرا می نماید؛ بایستی تعدادی فولدر را برای استارت عمل خویش بارگیری نماید. این زمینه منجر نماید شدن سرعت لودینگ اَپ شما می‌گردد که راه حل ی آن کاهش فولدر ها برای بارگیری میباشد. شاید ندانید البته سرعت اجرای اَپ برای یوزرها از اهمیت بالایی شامل است. به همین استدلال می بایست تا آن جا که می گردد سرعت آغاز به عمل اپلیکیشنتان را ارتقا دهید.


از سرور توانمند استعمال نمایید

شاید خیلی ها برای اَپ های نو ساخت گردیده ی خویش از هاست استعمال نمایند. البته می بایست بیان کرد که به کار گیری از یک سرور توانمند سبب ساز میگردد سرعت گشوده شدن برنامه شما بسیار بالا برود. همینطور پشتیبانی یک سرور حاذق از نرم افزار شما، امداد می نماید تا اَپ آیتم نظرتان بسیار جاری عمل نماید و سرعت بالایی در اجرای فرمان العمل ها داشته باشد.


به کارگیری از سایز فونت مطلوب

بهتر میباشد تا آن جا که می‌توانید از فونت های گسترده و بولد در برنامه خویش به کار گیری نکنید. سایز نا مطلوب فونت و به کارگیری از فونت های بیشتراز حد پهناور دیده خواننده را اذیت می نماید و سبب می‌شود تا آنان تخت‌گاز گوشه و کنار نرم‌افزار شما‌را رخنه‌ نمایند.


تولید رابط کاربری سهل و آسان و ماهر

در ساخت و ساز نرم افزار ماهر بایستی توجه داشته باشید که مخاطب در اَپ شما شم راحتی نماید. به همین مراد می بایست تا مکان ممکن اخذ داده ها از مخاطب را نادر فرمائید. به عنوان مثال از آن‌ها اشکال داده ها غیر ضروری مانند کد پستی و یا این که نشانی دفتر را نخواهید و برای به چنگ آوردن داده ها حیاتی از آن‌ها، بهتر میباشد از Validation ها استعمال فرمائید. این عمل سبب ساز می‌گردد سوای کوچکترین اشتباه داده ها گزینه نظرتان را اخذ فرمایید.


استعمال ی مطلوب از تصاویر

برای مورد ها مهمی که می‌خواهید به کاربرانتان نشان دهید؛ احتیاجی به به کارگیری از اِفکت های به هم ریخته و پیچیده وجود ندارد. شایسته ترین روشی که می‌توانید با آن مطالب اصلی خویش را اکران دهید استعمال از تصاویر میباشد. یوزرها دیدن تصاویر را به قرائت متن ترجیح می‌دهند. پس بهتر میباشد شما نیز از این مجال استعمال فرمایید و مطالب اساسی خویش را به شایسته ترین صورت اکران دهید.


به کار گیری iCload


برای به کار گیری از iCload در یک دستگاه نو یا این که دانلود چیزی در برنامه استور یا این که آیتونز، نیاز به پسوورد اپل آیدی دارید. در حالتی که نمیتوانید پسووردتان را به خیال و خاطر بیاورید، می‌توانید از web browser در آیفون، آیپد یا این که  طراحی اپلیکیشن در مشهد مک خویش به کار گیری فرمائید. در شرایطی که حتی آن را بخاطر نمی آورید، می‌توانید آن را مجددا بدست آورید.

چه گونه میتوان پسوورد اپل یا این که iCloud را با استعمال از پست الکرونیکی یا این که سوال های امنیتی بدست آوریم؟
در صورتی تایید نام‌و‌نشان دو عاملی اپل آیدی خویش را ندارید، بایستی از روش پست الکرونیکی یا این که سوالهای امنیتی، پسووردتان را تغییر تحول دهید.

۱- در آغاز وارد    iforgot.apple.com گردید.

۲- نشانی پست الکرونیکی اپل آیدی خویش را وارد نمایید.



۳- روی continue کلیک فرمائید.

۴- I need to reset my password را تعیین نمایید.



۵- روی continue کلیک نمایید.

۶- Get an email یا این که Answer security questions را تعیین فرمایید. در‌این بخش ما از پست الکرونیکی به کار گیری می کنیم.



۷- روی continue کلیک نمائید.

۸- روی Done کلیک نمائید.



۹- ایمیلی که از اپل اخذ نموده اید را گشوده نمائید. این پست الکرونیکی با تیتر How to reset your Apple ID password ارسال می گردد.

۱۰- روی Reset now کلیک فرمایید.



۱۱- پسوورد جدیدتان را وارد نمائید.

۱۲- در نصیب confirm آن را تکرار فرمایید.



۱۳- روی Reset Password کلیک نمائید.



از دست ندهید: ۱۰ تااز شایسته ترین و جدیدترین برنامه های آیفون که می بایست همین حال حاضر دانلود نمایید!

چنانچه بخواهید سوال ها امنیتی را جواب دهید:
در صورتی بخواهید بجای نشانی اینترنتی از سوال های امنیتی به کار گیری فرمایید، بعداز مرحله ی ۷ در نصیب بالا موردها تحت را انجام دهید:

۱- میلاد خویش را تایید فرمایید.

۲- روی continue کلیک نمائید.



۳- به دو پرسش امنیتی که به شما داده شده‌است جواب دهید.

۴- روی continue کلیک فرمایید.



۵- پسوورد جدیدتان را وارد فرمایید.

۶- در confirm آن را تکرار فرمایید.



۷- روی Reset Password کلیک نمایید.



در شکل آماده بودن تایید نام‌و‌نشان دو مرحله ای، چه طور پسووردمان را بازیابی کنیم؟
۱- به  iforgot.apple.com  بروید.

۲- نشانی آدرس اینترنتی اپل آیدیتان را وارد فرمایید.



۳- روی Continue کلیک نمائید.

۴- شماره تلفنی که مربوط به اپل آیدیتان میباشد را وارد نمائید.



۵- روی continue کلیک نمائید. از شما منظور می گردد یکی‌از دستگاههایی که بدین حساب متصل میباشد را تعیین نمائید.



۶- یکی‌از دستگاههایی که با حساب icloud شما دارای ارتباط میباشد را بردارید، درین نمونه ما از آیفون به کار گیری کرده ایم.

۷- Allow را بزنید.

۸- Passcode دستگاهی که گزینش نموده اید را وارد نمایید.

۹- Done را بزنید.



۱۰- اپل آیدی جدیدتان را وارد فرمائید.

۱۱- برای تایید آن را مجدد وارد نمائید.



۱۲- Next را بزنید.

۱۳- Done را بزنید.



در صورتی‌که اپل آیدیتان را فراموش نموده اید، چه طور آن را پیدا فرمائید؟
حتی در‌حالتی که نشانی ایمیلی که از آن به کار گیری می‌کنید را فراموش کرده باشید، اپل به شما امداد خواهد کرد که اکانتتان را پیدا فرمائید.

رنگ های تکمیل کننده در اپلیکیشن


رنگ‌های شبیه
طرح‌های رنگی شبیه از رنگ‌های مربوط به هم ساخته میشوند که نسبت به یکدیگر برتری ندارند. یک رنگ تحت عنوان رنگ پیروز طراحی اپلیکیشن در مشهد ، آیتم به کارگیری قرار میگیرد و مابقی رنگ‌ها جهت لبریز کردن طرح متبوع استعمال میگردند.

اگرچه این طرح نسبتا معمولی میباشد، ولی تصمیم‌گیری راجع به اینکه چه رنگی استعمال شود از اهمیت متعددی برخوردار‌است. از جمله Clear که یک نرم‌افزار To Do میباشد از رنگ‌های شبیه برای الویت‌بندی به کار گیری نموده است.


Calm یک برنامه مدیتیشن میباشد که از مخلوط‌های رنگ آبی رنگ و سبز جهت القای شم وقار به یوزرها استعمال نموده است.


رنگ‌های تکمیل کننده
رنگ‌های تکمیل کننده رنگ‌های ضد و نقیض می باشند و اختلاف دربین آن ها زیاد میباشد که می‌قدرت برای جلب اعتنا تماشاچی بهره برد. هنگام به کارگیری از طرح‌های رنگ کامل کننده، بایستی یک رنگ برنده را گزینش و در کنار ان از رنگ‌های تکمیل کننده به کارگیری نمایید. به عنوان مثال، در صورتی از رنگ برنده سبز به کارگیری میکنید، پاره ای رنگ قرمز رنگ میتواند ظواهر نیکی را تولید نماید.


طرح‌های رنگی کاستوم
برخلاف آنچه اشخاص میپندارند، ساخت طرح‌های رنگی فردی شما چندان عمل پیچیده‌ای وجود ندارد. افزودن یک ادغام رنگی پر‌نور به پالت خنثی یک کدام از شیوه های ایجاد طرح‌های رنگی معمولی میباشد.


تاثیر ناهم خوانی رنگی
به‌طور معمول، جز یا این که حیطه‌های رنگی به تنهایی در رابط کاربری اکران داده نمی شود، بلکه در جوار یا این که بر روی یک جز یا این که منطقه رنگی دیگر قرار می گیرند. همین موقعیت تضادومغایرت رنگ‌ها را تولید می‌نماید.

تضاد و مغایرت رنگی این میباشد که چه‌گونه یک یک رنگ از دیگر رنگ‌ها غیر وابسته می شود. که در شکل استعمال مطلوب موجب کاهش زخم‌های چشمی و دقت استفاده کننده را بر روی ورقه معطوف می‌نماید.


ناهم خوانی و خوانایی متن
ناهمخوانی رنگی بخشی از تئوری رنگ‌هاست، که برای پباده سازی حیاتی میباشد. طراحان معمولا دوست دارا هستند از تکنیک‌های با ناهم خوانی نادر استعمال نمایند چون ناهم خوانی معدود سبب میشود همگی موردها خوشگل و هماهنگ به‌حیث رسد. ولی این زیبایی و هماهنگی به معنای مطلوب بودن از حیث خوانایی نمی باشد.

این گزینه را در حیث داشته باشید، موقع استعمال رنگ‌ها در متن، قرار دریافت کردن دو رنگ با مغایرت معدود میتواند موجب دشواری قرائت متن خواهد شد. این مورد مخصوصا برای صفحه های گوشی درستی می‌نماید. چرا‌که یوزرها اکثر زمان ها تلفن همراه‌های خویش را خارج از منزل و در دور و بر‌های پرنور گزینه استعمال قرار می‌‌دهند که به تابش خیره‌کننده کاغذ می‌انجامد.