مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

آموزش و معرفی انواع شبکه های اجتماعی

طراحی اپلیکیشن در مشهد  


در دنیای امروز اشکال شبکه‌های‌مردمی توانستند خویش را به طور به طور کاملً نامحسوس در معاش های ما جای دهند. به نحوی که اینک بخش اعظم ارتباطات مردم عالم از روش همین کانال های مجازی چهره می‌گیرد. به همین خواسته ما قصد داریم در‌این نوشته‌ی علمی اشکال شبکه‌های‌مردمی را به شما معرفی کنیم و از مزایا و معایب آنان برای شما بگوییم.






۱- لینکدین



یادگرفتن لینکدین



برای او‌لین توشه در سال ۲۰۰۲ بود که یک کانال ی اجتماعی به مراد برقراری رابطه تجاری فی مابین مردم دنیا بوجود آمد. صحیح 1‌سال سپس در سال ۲۰۰۳ آئین هافمن که سوابق ی عمل به‌دنبال پال و وبسایت سوشال دات نت را داشت، به طور قانونی لینکدین را تاسیس کرد. اکنون مدیریت ادله لینکدین داندولف میباشد که از مدیران اجرایی کهن یاهو به شمار می رود. درحال حاضر بعد از سپری شد نسبتاًً ۱۵ سال، لینکدین یکی‌از اشکال شبکه های عمومی میباشد که هیچ رقیبی را در کنار خویش نمی بیند.


اقتدار لینکدین در کسب و عمل مدرن به قدری بسط یافته میباشد که برخی اشخاص برای کسب داده ها در زمینه ی شخص گزینه نظرشان، در لینکدین در ادامه آن شخص می‌شوند. در فیض در حالتی‌که می‌خواهید کسب و کاری را به طور کلام ای آغاز فرمائید یک اکانت کاربری در لینکدین بسازید.


لینکدین، برگ غالب ی شما در seo

گوگل دربین اشکال شبکه های مردمی، بیش تر از همگی به لینکدین اعتنا نموده است. یعنی در شرایطی‌که شما بتوانید مقاله ها تخصصی سایتتان را در لینکدین به اشتراک بگذارید بسیار گزینه اعتنا خزنده های گوگل قرار خواهند گرفت.


علت این کلیه دقت گوگل به لینکدین، ماهیت این کانال ی اجتماعی میباشد. در واقع می اقتدار اذعان کرد لینکدین خلاف گونه های شبکه های عمومی، صرفا محیطی میباشد که یوزرها آن به جای مزاح و سرگرمی پیرو مقاله‌ها تخصصی در حوزه ی کسب و کارشان میباشند. در فیض درصورتی که فکر‌می‌کنید‌ که نوشته ی علمی ای کیفیت بالا در باب کاری خودتان ایجاد نموده اید قطعاً آن را در لینکدین به اشتراک بگذارید. مطمئن باشید که استقبال خیر از نوشته‌علمی ی شما خواهد شد.


لینکدین، یک کدام از شایسته ترین منش ها برای معرفی مهارت ها و بضاعت هایتان

در لینکدین قابلیتی موجود است که شما‌را توانمند می سازد مهارت ها و یا این که بضاعت و توان هایتان را در پروفایل خویش تثبیت نمائید. از این طرز میتوانید به مخاطبانتان بفهمانید که مهارت هایتان در چه مسئله ای میباشد. در کنار آن امکان دیگری به اسم ایندورس (endorse) موجود است.




گونه های شبکه های عمومی



زمانی دوستانتان مهارت های شما‌را ایندورس می نمایند؛ در واقع مهر تاییدی بر آن مهارت شما خواهند زد. هرچه تعداد این ایندورس ها فراتر باشد یعنی شما در آن مهارت ماهر خیس می‌باشید.


تعداد ایندورس های شما اعتباری میباشد که امداد می‌نماید صاحبان مشاغلی که در ادامه اشخاصی با مهارت های شما می باشند. در انتخابتان مصمم خیس شوند.


برای اینکه تعداد ایندورس هایتان را بالا بببرید می‌توانید از دوستانتان امداد بگیرید. به صورت کلی بیش تر کسانی که از شما ایندورس بگیرند برای قدردانی از شما، آن‌ها نیز مهارت های شما‌را تایید خواهند کرد. این نحوه یکی‌از بی آلایش ترین روش های ایندورس گیری میباشد.


یکسری ترفند موءثر در لینکدین

چه‌طور در لینکدین یک کارشناس اهل ایران بیابیم؟

یکی فواید گونه های شبکه‌های‌عمومی یافت کردن اشخاص آیتم نظرتان میباشد. درحال حاضر می‌خواهد دوستتان باشد و یا این که یک شخص ماهر که درپی تخصص وی می‌باشید.


برای یافت کردن یک کارشناس اهل ایران در لینکدین، نخست می بایست در جعبه سرچ بالای کاغذ کلیک نمائید. پس از گشوده شدن لیست کسانی که تا قبل از اینً سرچ کرده بودید می بایست بر روی People کلیک فرمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد