مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

اپلیکیشن اندروید چیست؟


نرم افزار چیست؟
در ارتباط اینکه نرم افزار (application) چیست و یااینکه مفهوم نرم افزار چه است می بایست بگوییم  طراحی اپلیکیشن در مشهد که در وقع اکثر قابل انعطاف‌افزارهایی که ما به صورت روزانه از آنان استعمال میکنیم دربرگیرنده این تعریف‌و‌تمجید می شوند و تنها قابل انعطاف‌افزارهای سیستم مانند سیستم دلیل و یا این که لهجه‌های نرم‌افزار نویسی جزء نرم افزار‌ها محسوب نمیشوند.


ممکن میباشد شما برای جاری ساختن یک شغل خاص بر روی سیستم نیاز به یک نرم‌افزار برای اینکار داشته باشید. برای مثال شما ممکن میباشد بخواهید بر روی یک عکس دستکاری خاصی را ایفا دهید. برای این شغل می بایست از نرم افزار فتوشاپ استعمال نمایید. و یا این که ممکن میباشد برای مرور صفحه ها اینترنتی نیاز به یک نرم افزار مرورگر داشته باشید. برای اینکار می‌توانید از نرم افزار کروم یا این که نرم افزار فایرفاکس به کارگیری کنید. در حالتی که که بخواهید به تماشای فیلم یا این که گوش دادن به موسیقی بپردازید می‌توانید از نرم افزار kmplayer به کارگیری فرمایید. همینطور برای تایپ متن ها و کارها اداری می‌توانید از نرم افزار office به کارگیری فرمایید.

قابل انعطاف افزارها و نرم افزار های دیگری نیز وجود دارا هستند که بسته به نیاز یوزرها تهیه و تنظیم گردیده اند و میتوانند پاسخگوی هر نیازی باشند. منتهی با اعتنا به اینکه ممکن میباشد این نرم افزار ها برای سیستم دلیل های متفاوتی ارائه شوند پیشرفت دهندگان اپ تلاش میکنند تا حد قابلیت یک نرم افزار را برای سیستم عوامل و دستگاه های دیجیتال گوناگون ارائه کنند. برای به عنوان مثال یک نرم افزار مرورگر وب ممکن میباشد هم برای دستگاه های PC ارائه گردد، هم برای استعمال در تبلت این نرم افزار ارائه خواهد شد و هم ممکن میباشد پباده سازی نرم افزار گوشی انجام شود. مثلا نرم افزار کروم که یک نرم افزار مرور وب است هم بر روی PC مو جود است، هم برای به کار گیری بر روی تبلت این نرم افزار پیاده سازی گردیده است و هم میتوانید از این نرم افزار بر روی تلفن همراه به کارگیری فرمائید.

نرم افزار تلفن همراه چیست؟
تبلت ها و تلفن همراه های هوشمند (smart) هم مانند هر کامپیوتری دارنده قابل انعطاف افزارها و اپ های کاربردی متنوع و متفاوت می باشند. در بازار قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه و تلفن همراه هم پا، کلمه و واژه ”نرم افزار” یا این که به صورت مختصر App بیشتر از کلمه و واژه برنامه جا افتاده میباشد و این اصطلاح به عبارتی معنای اپ کاربردی را می‌دهد که به عبارتی نرم افزار تلفن همراه یا این که برنامه گوشی به آن گفته می‌گردد.


نرم افزار‌ گوشی عبارت‌میباشد از از قابل انعطاف افزارهایی که رابطه بدون واسطه با پردازنده‎های سیستم برهان موبایل همدم دارا هستند و مستقیماً درخواست‎های یوزرها را اجرا می دهند. نرم افزار ها در گوشی به طور بدون واسطه دستوری را اجرا میدهند که به طور کاملً برای یوزرها ملموس و قابل رؤیت میباشد. در صورتی بخواهیم راجع به نرم افزار گوشی مثالی را بزنیم می بایست بگوئیم به تمامی قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه که مخاطب بوسیله آنان به اجرای فرمانی در تلفن همراه میپردازد نرم افزار اسم داراست. به عنوان مثال شما ممکن میباشد برای شغل های مالی بسته به اکانت بانکی خویش ممکن میباشد از نرم افزار تلفن همراه خزانه ملت، نرم افزار گوشی خزانه پاسارگاد، نرم افزار گوشی خزانه ملی، نرم افزار گوشی خزانه سامان، نرم افزار تلفن همراه خزانه اقتصاد نوین، نرم افزار گوشی خزانه سپه، نرم افزار تلفن همراه خزانه آجل و یا این که غیره به کار گیری فرمایید. و یا این که ممکن میباشد شما در حین روز به به کارگیری از ابزارهای دیگری در موبایل هم پا خویش بپردازید. مثلا ممکن میباشد برای تعقیب کردن رویدادهای ورزشی از نرم افزار تلفن همراه کانال سه استعمال نمائید و یا این که برای تعقیب کردن اپلیکیشن های تلویزیونی ممکن میباشد از نرم افزار اندروید پخش زنده به کارگیری کنید. همینطور برخی یوزرها که از روش فروشگاه آنلاین به خرید می‌پردازند ممکن میباشد از نرم افزار وب سایت های مانند نرم افزار تلفن همراه دیجی متاع و یا این که نرم افزار گوشی بامیلو استعمال کنند. همینطور به عنوان مثال ممکن میباشد نرم افزار بازی خاصی هم برای PC ارائه خواهد شد و هم به طور نرم افزار تلفن همراه ارائه خواهد شد که در این‌حالت پیشرفت دهنده اپ تلاش میکند این بازی را بر شالوده دستگاه های دیجیتال ساخت و ساز کند. مثلا نرم افزار م وبایل clash of clans از مواقعی میباشد که برای جاری ساختن بازی نرم افزار نویسی گردیده‌است. یا این که بازی angry birds یکی‌از دیگر از موردها نرم افزار گوشی است. کلیه این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند نرم افزار گوشی اسم دارا‌هستند که ممکن میباشد براساس نوع سیستم استدلال یک تلفن همراه همپا، برای جاری ساختن مستلزم بستر و سیستم برهان موردنیاز خویش باشند مرتبط با خویش باشند. یک نرم افزار گوشی ممکن میباشد بر اساس سیستم دلیل اندروید باشد که به در این صورت بدین اپ اصطلاحاً نرم افزار اندروید می‌گویند. یا این که ممکن میباشد سیستم خوب که‌این اپ را مدیر میکند برپایه IOS باشد که در‌این‌صورت به آن نرم افزار IOS یا این که نرم افزار اپل میگویند. برای دیگر سیستم دست اندرکاران همچون ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار هایی بسته به نوع بستر سیستم ادله پباده سازی گردیده‌است. پیشرفت دهندگان نرم افزار گوشی، همانگونه که کارایی کرده اند براساس دستگاه های متفاوت نسخه های متفاوتی از اپ را ارائه دهند، برای سیستم دلیل های مختلفی که ممکن میباشد بر روی تلفن همراه به شغل رود نیز عملکرد میکنند به ایجاد کرد و پباده سازی نسخه های مختلفی از یک نرم افزار تلفن همراه بپردازند.

صفر تا صد طراحی اپلیکیشن اندروید


هر روز هزاران نرم افزار موبایل برای اپل استور و گوگل پلی ارسال می گردد. آنچه  درین طراحی اپلیکیشن در مشهد در بین می بایست به آن اعتنا کنیم، پباده سازی نرم افزار گوشی حرفه ای برای استخراج و کارهاست. در‌این قسمت، شاید یکسری صد نرم افزار وجود داراست که از سایرین پر رنگ‌خیس میباشند. در صورتیکه قرار دریافت کردن در لیست برگزیدگان نرم افزار‌ها غرض شماست، موعظه بدون نقص درباره‌ی کار‌های کمپانی پباده سازی نرم افزار گوشی در پباده سازی یک نرم افزار بیزنس و هزینه پباده سازی نرم افزار اندروید را برای شما مهیا کرده‌ایم. در‌این مقاله به پباده سازی گسترش اپلیکیشن اندروید متمرکز می‌شویم تا دقت شمارا به سمت بسط یک نرم افزار بهتر سوق دهیم.

روند بدون نقص پباده سازی اپلیکیش اندروید
 

در اینجا آیین نامه‌های مرتبط با پروسه پباده سازی نرم افزار تلفن همراه نقل شده میباشد. این اپ‌ها بایستی با تمرکز و رعایت اصول صورت پذیرد. یک کمپانی می بایست با در مشت داشتن کارکنانی عملگرا فرآیند پباده سازی و بسط نرم افزار را اجرا دهد. پروسه بسط نرم‌افزار اندروید جمعاً معدل مجموع پروسه پباده سازی، ساخت و ساز، پیشرفت و حفاظت از اپلیکیشن میباشد.

ایده
شاید پاره ای کلیشه‌ای به لحاظ رسد البته حقیقت چیزی جز این وجود ندارد که هر نرم افزار غالب با یک ایده بهتر استارت میشود. در صورتی‌که ایده‌ای برای ساخت‌و‌ساز اپ در ذهن خویش دارید قدم اولیه را برداشته‌اید. در‌این مرحله می بایست خطاها احتمالی را که هنگام ایجاد کرد نرم‌افزار ممکن میباشد با آن روبرو گردید را در لحاظ بگیرید. شاید پاره ای زمان بر باشد ولی به شما یقین میدهیم که قیمت آن را دارااست.

زمانی ایده‌ای داشته باشید نوآوری برای پباده سازی نرم افزار در اختیار شما خواهد بود. البته این ایده نمی‌تواند برای ساخت و ساز یک اپلیکیشن بدون نقص کافی باشد. شما برای تبدیل ایده خویش به یک نرم‌افزار حقیقی و واقعی به ابزار و فناوری نیاز دارید.

استراتژی نرم افزار
بعداز ایده‌پردازی شما بایستی یک اپ معلوم و استراتژی پر‌نور داشته باشید. این استراتژی در تصمیم‌گیری در ارتباط نیازهای اساسی اپلیکیشن به شما امداد می‌نماید. چنانچه ایده شما در بازار وجود داراست، پس می بایست بگوییم این ایده هیچ ارزشی ندارد. به این ترتیب تلاش فرمائید بی‌نظیر و مخصوص باشید. در‌این مرحله هیچ چیز به اندازه تجزیه و چک رقبا، توده‌آوری داده ها درباره ی فناوری‌هایی که رقبا از آن ها استعمال کرده‌اند، معیار دسترسی و ایده ها مرتبط با نرم افزار را از مغازه نرم افزار گردآوری نمایید. آن گاه مراحل استراتژی‌های خویش را بر این مبنا ساخت نمائید.

شاید خیلی مشقت بار باشد البته در‌صورتی‌که بتوانید تاریخچه‌ای راجع‌به بحران‌های پیش روی این نرم افزار‌ها در زمان کار‌شان پیدا نمایید، بسیار بهتر خواهد بود. این فعالیت ایده خیر و خوبی از استراتژی کاربردی آن ها به شما ارائه میدهد. ملاحظه کنید این موسسه‌ها آیا توانسته‌اند این معضل‌ها را کنار بزنند. در‌حالتی که اینگونه میباشد ملاحظه کنید چه‌طور غالب به‌این شغل گردیده‌اند. شایسته ترین آیتم این میباشد که از شایسته ترین کمپانی پباده سازی نرم افزار تلفن همراه یاری بگیرید. بدین ترتیب آنان می توانند تجزیه و محاسبه SWOT (نقاط قوت، ضعف، مجال‌ها و تهدید ها) را جاری ساختن دهند.

۰ تا ۱۰۰ برنامه نویسی ios و اپلیکیشن‌های آیفون


نرم‌افزار نویسی ios به یک منطقه‌ی کاری مالامال درآمد تبدیل شده است. مارک آیفون از سیستم دلیل ios به طراحی اپلیکیشن در مشهد کار گیری می‌نماید و اشخاص متعددی نیز در سراسر دنیا، تولیدات متفاوت مارک آیفون را خریداری می‌نمایند. به انگیزه وجود یوزرها زیاد این سیستم ادله در دنیا، اپ نویسی ios التفات متعددی پیدا کرده‌میباشد. طراحان و برنامه نویس ها می توانند با ایده پردازی و آن‌گاه اجرای آن و در غایت تکثیر نرم افزار‌های آیفون، درآمد نیکی به‌دست بیاورند. در‌این نوشته‌علمی به تحقیق و توضیح این فرایند پرداخته شده است تا با به‌کارگیری نکات مورد نیاز، بتوان در‌این منطقه، شایسته ترین کوشش را داشت و به کمترین ترازو در گیر غلط‌های رایج در‌این روند شد.

ایده پردازی، گام نخستین برای اپلیکیشن نویسی ios
گاهی برای برخی از پروژه‌های پباده سازی نرم افزار، دارایی‌ی قابل توجهی نیز در لحاظ گرفته میشود. ولی با این درحال حاضر فیض‌ی چندان مثبتی ندارد. انگیزه اساسی این عدم توفیق در برخی پروژه‌های اپلیکیشن نویسی ios، عدم اعتنا و دقت به بنیادی‌ترین مرحله‌ی پروژه، یعنی مرحله‌ی ایده پردازی میباشد. عالی میباشد برای ایده پردازی از تعدادی شخص کارشناس امداد گرفته و به‌این نکته نیز به طبع اعتنا خواهد شد که حتی عدم بضاعت و توان کافی در یک شخص در دسته ایده پردازی، قادر است تلاش کلی گروه را به معیار متعددی کم کند.

نیازسنجی و پژوهش ها بازار برای پروژه‌های اپلیکیشن نویسی ios
برخی از اشخاص، پژوهش ها بازار و نیازسنجی را پیشگفتار‌ی اکثری از پروژه‌ها می دانند. به هر درحال حاضر گرچه این عمل میتواند منجر ابهام زدایی از فرایند آشنایی مشتریان و نیاز آن ها خواهد شد. البته بالاخره ایده پردازی را محصور می‌نماید و محدودیت برای ایده پردازی جهت نرم‌افزار نویسی ios، منجر عدم ساخت ایده‌های نوین و کاربردی میشود. به همین انگیزه، خوب میباشد که در حین مرحله‌ی ایده پردازی، به طور برابر به نیاز سنجی و پژوهش ها بازار نیز پرداخته و تقدمی برای آن در لحاظ گرفته نشود. این نصیب از این جهت عنایت داراست که نرم افزار پباده سازی گردیده، در بازار با اقبال و خرید مخاطبان روبه‌رو گردد.

توجیه اقتصادی و مالی پروژهای متفاوت اپ نویسی ios
برای باور از ثمربخش بودن پروژه، توجیه اقتصادی و مالی برای آن جاری ساختن می‌گردد. درین نصیب از فرایند کلی پباده سازی نرم افزار، می بایست ادله کرد که پروژه‌ی متبوع اپ نویسی ios، سودآور و اقتصادی میباشد. از این جهت بایستی اپلیکیشنی پباده سازی خواهد شد تا خدمتی نو و یا این که سرویس ها مو جود و گذشته در بازار را به صورتی باصرفه و تکامل یافته ارائه نماید. در شکل وجود یکی این دو آیتم، می‌اقتدار به توجیه اقبال مخاطبان به نرم افزار متبوع رسید.

لهجه نرم‌افزار نویسی ios
در نرم افزار نویسی، تعیین لهجه نرم‌افزار نویسی التفات ویژه‌ای دارااست و تا حدود متعددی بر خروجی فعالیت اثر گذار میباشد. گویش اپ نویسی رایج و ابتدایی برای ios، لهجه اپلیکیشن نویسی آبجکتیو-سی می باشد. گرچه هنوز هم از این گویش استعمال می گردد ولی با اعتنا به جزئیات، رنج زیاد و فرصت‌بر بودن عمل با آن، بیشتر از لهجه سوئیفت برای اپلیکیشن نویسی ios به کار گیری می گردد. گرچه این گویش اپلیکیشن نویسی نیز بر شالوده‌ی آبجکتیو-سی میباشد. البته کارایی بهتری از آن داراست و با به کارگیری از گویش نرم افزار نویسی سوئیفت، می‌قدرت اشکالات و ایرادات را ریلکس‌خیس شناسایی و برطرف کرد و همچنین می‌قدرت سریع‌خیس و کیفیت عالی بیشتری پروژه‌ی متبوع را اجرا بخشید. به دلیل آن که عمل با این لهجه بی آلایش‌خیس از آیتم پیشین میباشد.


تحریم، مانعی برای نرم‌افزار نویسی ios
به انگیزه وجود تحریم‌های متعدد مو جود برای مرزوبوم ما، متأسفانه قابلیت نشر نرم افزار‌های اهل ایران در بازارهای نرم‌افزار نیست. به‌این شکل که در حالتی‌که رئیس برنامه استور به‌این فیض رسد که نرم افزار متبوع، اهل ایران میباشد، آن را حذف خواهد کرد و اذن‌ی نشر دوباره نیز نخواهد بخشید و اکانت کاربری متبوع نیز مسدود می‌گردد. برای حل کردن این خلل، می‌قدرت پس از کامل شدن مراحل نرم‌افزار نویسی ios و مهیا شدن نرم افزار، به نشر آن در بازارهای نشر اپ داخلی پرداخته گردد.

همینطور می توانید برای تفحص‌ی بیشتر، نوشته‌علمی‌ی “ شایسته ترین لهجه نرم افزار‌نویسی برای ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه ” را رسیدگی نمائید.

ارزش زیاد نرم افزار‌های ios
ارزش در مورد بدون واسطه با بهای کل گردیده‌ی کالا می باشد. یکی از دیگر از مسائل جان دار در روند پباده سازی و نرم‌افزار نویسی ios ،hardware لازم برای جاری ساختن صحیح این پروژه است. برای نرم افزار نویسی ios، ارائه به‌روزرسانی‌ها و آزمایش کردن نرم افزار، به ایجاد کرد افزارهای متعددی نیاز میباشد. برای این شغل بایستی مجموع آیفون‌های ایجاد گردیده فعلی را و حتی مواقعی که بعدا ایجاد می شود، برای آزمایش کردن نرم افزار، همدم داشت و از آنها استفاده نمود که به طور طبیعیً هزینه‌ی قابل توجهی خواهد داشت. به همین انگیزه میباشد که ساختن نرم افزار ios نسبت به نرم افزار‌های اندروید، بها بیشتری دارا هستند. به دلیل آن که بهای تک تک گردیده‌ی آنان زیادتر میباشد.

نرم افزار نویسی ios با کراس پلتفرم
کراس پلتفرم، یک اطراف مطلوب برای نرم‌افزار نویسی میباشد که در آن، مراحل کدنویسی یک توشه ایفا می گردد و آنگاه برای سیستم برهان‌های مختلف نیز قابل استعمال میباشد. زامارین و فون گپ نمونه‌هایی از کراس پلتفرم می باشند که برای اپ نویسی ios جهت ساخت و ساز نرم افزار، به کارگیری میگردند. از این طریق می‌قدرت برای نرم‌افزار نویسی ios و ایجاد کرد نرم افزار‌های غامض یاری گرفت. به کار گیری از این طرز، سبب صرفه‌جویی در هزینه و مجال جاری ساختن پروژه، میشود. ولی متأسفانه سرعت و کارایی نرم افزار‌های درست شده با این شیوه، کمتر و وسعت نرم افزار ساخت گردیده، نسبت به نرم افزار‌های بر مبنای لهجه سوئیفت زیادتر میباشد. با دقت به ایرادات و کاستی‌های آورده شده، خوب میباشد که از سوئیفت، گویش رایج اپلیکیشن نویسی ios، مصرف شود.

یک اپلیکیشن سودآور بسازیم


اینک که اصول درآمدزایی از اپلیکیشن شما‌را فهمیدیم، فرصت آن رسیده میباشد که خاطر بگیریم چه گونه اپ خویش طراحی اپلیکیشن در مشهد را حقیقتاً تولید کنیم. صرف حیث از اینکه میخواهید یک توسعه و گسترش دهنده استخدام فرمایید یا این که خاطر بگیرید که به چه شکل اپ را خودتان بسازید، داشتن علم نخستین درباره‌ی وظایف و تلاشی که در تولید یک نرم‌افزار ایفا می گردد منجر صرفه جویی در وقت و هزینه شما میگردد.

1. ایده خویش را معنی سازی نمایید
او‌لین قدم برای ساخت یک نرم‌افزار این میباشد که معلوم نمائید غرض پایانی نرم‌افزار چیست و چه چیزی را می‌خواهید با آن اعمال دهید.

یک سری پرسش برای تامل کردن:

می‌خواهید نرم افزار شما چه کاری ایفا دهد؟
قرار میباشد چه مشکلی را حل نماید؟
چه گونه قرار میباشد یک نیاز خاص را برطرف نماید؟
مخاطبان اپ شما چه افرادی میباشند؟
چه گونه می‌خواهید آن را برای یوزرها دیدنی نمایید؟
چه‌طور می‌خواهید با نرم‌افزار خویش درآمد دستیابی فرمائید؟
قرار میباشد بر روی چه پلت فرمی بسازید؟
ممکن میباشد بخواهید ایده های خویش را رسم نمایید تا ذهن ها خویش را عالی تجسم نمائید. با فرمول بندی ایده خویش به طور عبارات و تصاویر، خوب می‌توانید نگرش خویش را برای خرید به دیگر افراد منتقل نمایید و چنانچه می‌خواهید عده ای را برای یاری به تحقق نرم‌افزار خویش استخدام فرمایید.

2. در باب بازار رسیدگی نمائید
در حالی که اقتصاد نرم افزار ممکن میباشد دیدنی باشد، مراقب باشید که بیشتر پول به وسیله گونه های خاصی از اپلیکیشن ها به دست می‌آید و اکثری از اپ ها به هیچ عنوانً درآمدی ندارند. مانند هر دستیابی و کاری، برای ارتقاء شانس توفیق خویش می بایست بازرسی نمایید و شعور صدق از بازار به دست آورید.

با مراجعه به نرم افزار استورها احساساتی از بازار پیدا فرمائید. آیا روندی در نزدیکی اپ هایی وجود دارااست که در لیست های پردرآمد، پردرآمد و پردرآمد می باشند؟ آیا اپلیکیشن هایی مانند طرحی که میخواهید ساخت‌و‌ساز فرمائید درین لیست ها فهرست گردیده اند؟ در غایت شما می‌خواهید گزینش فرمائید که آیا بازار به اپلیکیشن شما گرایش دارااست یا این که نه. بخش اعظمی از عموم در ایده نخستین خویش با وجود مخالفت با آن گیر کرده اند – این قادر است یک کدام از پرهزینه ترین اشتباهاتی باشد که می‌توانید مرتکب گردید. بعد از آن، در امر رقابت استیناف نمائید. ممکن میباشد تصور کنید یک ایده اختصاصی دارید، البته به احتمال زیاد کسی تا قبل از اینً شما‌را ناکامی داده میباشد. رقابت ایده اپ خویش را پژوهش فرمایید تا ملاحظه کنید آیا میتوانید نرم‌افزار خویش را خوب از آن ها نمائید. نظرها آن‌ها‌را بخوانید – عموم چه چیزی را دوست داشتند و چه چیزی را دوست نداشتند؟ آیا زمان های درآمدزایی از دست رفته وجود دارااست؟ چه طور می‌توانید از این داده ها به عایدی خویش استعمال نمایید؟ پژوهش ها خویش را جاری ساختن دهید و برای اصلاح ایده خویش به مرحله اولیه بالا رجوع نمایید. این شغل را تا وقتی ادامه دهید که یک ایده عملی داشته باشید که بتوانید به آن پایبند باشید.

بهترین ابزارهای طراحی اپلیکیشن


۹- Illustrator & Photoshop

ایلستریتور
Photoshop ، دوست داستنی ترین نرم‌افزار برای بازنویسی عکس، تعیین شماره یک برای طراحان UI / UX برای استارت یک طرح بوده میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد تصاویر Gh-end. این bitmap ، بر اساس پیکسل میباشد ، که یک طرح ایده آل برای پباده سازی رابط یا این که تجربیات ارائه میدهد.

عجیب وجود ندارد که بخواهید Adobe Photoshop و Adobe Illustrator را در آحاد نقاط، بخاطر گروه ای از کارکردهایی که ارائه می‌دهند، ملاحظه کنید.

 

Illustrator ، دوست داستنی ترین اپ برای طرح های برداری گرافیک میباشد. قابلیت تغییر‌و تحول اندازه نامحدود موادسازنده فارغ از تغییر‌و تحول چگونگی از خصوصیت های این نرم افزار میباشد. بیشترین تعیین برای ساخت آیکون ها و علامت ها به جهت بازنویسی نامحدود در حاشیه های طرح میباشد.

 

۱۰- Omnigraffle
این اپ آیتم هایی برای به کار گیری دوباره و وارد کردن کتابخانه های سفارشی برای یک پروسه کارآمد را دسترس قرار میدهد.

به خواسته بی آلایش سازی مراحل wireframing ، این ابزار از آیتم های جابجایی به کار گیری می نماید که سوای آلرژی فعالیت می نماید، از الگوهای المان / آیکون به کار گیری می نماید، صفحه ها مهم را اسکن می نماید و حتی از گرافیک برداری نیز به کارگیری می نماید.

شایسته ترین ابزار برای وایرفریم و نمودار، که به ساخت و ساز وایرهای پهناور و تیم های تعدادی برگه ای یاری می نماید.

ابزار Omnigraffle این قابلیت و امکان را آماده آورده میباشد که بازه زمانی فرصت تولید را نصف نماید، و به معنای حقیقی وواقعی واژه و کلمه کاهش دهید.