مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

اپلیکیشن اندروید چیست؟


نرم افزار چیست؟
در ارتباط اینکه نرم افزار (application) چیست و یااینکه مفهوم نرم افزار چه است می بایست بگوییم  طراحی اپلیکیشن در مشهد که در وقع اکثر قابل انعطاف‌افزارهایی که ما به صورت روزانه از آنان استعمال میکنیم دربرگیرنده این تعریف‌و‌تمجید می شوند و تنها قابل انعطاف‌افزارهای سیستم مانند سیستم دلیل و یا این که لهجه‌های نرم‌افزار نویسی جزء نرم افزار‌ها محسوب نمیشوند.


ممکن میباشد شما برای جاری ساختن یک شغل خاص بر روی سیستم نیاز به یک نرم‌افزار برای اینکار داشته باشید. برای مثال شما ممکن میباشد بخواهید بر روی یک عکس دستکاری خاصی را ایفا دهید. برای این شغل می بایست از نرم افزار فتوشاپ استعمال نمایید. و یا این که ممکن میباشد برای مرور صفحه ها اینترنتی نیاز به یک نرم افزار مرورگر داشته باشید. برای اینکار می‌توانید از نرم افزار کروم یا این که نرم افزار فایرفاکس به کارگیری کنید. در حالتی که که بخواهید به تماشای فیلم یا این که گوش دادن به موسیقی بپردازید می‌توانید از نرم افزار kmplayer به کارگیری فرمایید. همینطور برای تایپ متن ها و کارها اداری می‌توانید از نرم افزار office به کارگیری فرمایید.

قابل انعطاف افزارها و نرم افزار های دیگری نیز وجود دارا هستند که بسته به نیاز یوزرها تهیه و تنظیم گردیده اند و میتوانند پاسخگوی هر نیازی باشند. منتهی با اعتنا به اینکه ممکن میباشد این نرم افزار ها برای سیستم دلیل های متفاوتی ارائه شوند پیشرفت دهندگان اپ تلاش میکنند تا حد قابلیت یک نرم افزار را برای سیستم عوامل و دستگاه های دیجیتال گوناگون ارائه کنند. برای به عنوان مثال یک نرم افزار مرورگر وب ممکن میباشد هم برای دستگاه های PC ارائه گردد، هم برای استعمال در تبلت این نرم افزار ارائه خواهد شد و هم ممکن میباشد پباده سازی نرم افزار گوشی انجام شود. مثلا نرم افزار کروم که یک نرم افزار مرور وب است هم بر روی PC مو جود است، هم برای به کار گیری بر روی تبلت این نرم افزار پیاده سازی گردیده است و هم میتوانید از این نرم افزار بر روی تلفن همراه به کارگیری فرمائید.

نرم افزار تلفن همراه چیست؟
تبلت ها و تلفن همراه های هوشمند (smart) هم مانند هر کامپیوتری دارنده قابل انعطاف افزارها و اپ های کاربردی متنوع و متفاوت می باشند. در بازار قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه و تلفن همراه هم پا، کلمه و واژه ”نرم افزار” یا این که به صورت مختصر App بیشتر از کلمه و واژه برنامه جا افتاده میباشد و این اصطلاح به عبارتی معنای اپ کاربردی را می‌دهد که به عبارتی نرم افزار تلفن همراه یا این که برنامه گوشی به آن گفته می‌گردد.


نرم افزار‌ گوشی عبارت‌میباشد از از قابل انعطاف افزارهایی که رابطه بدون واسطه با پردازنده‎های سیستم برهان موبایل همدم دارا هستند و مستقیماً درخواست‎های یوزرها را اجرا می دهند. نرم افزار ها در گوشی به طور بدون واسطه دستوری را اجرا میدهند که به طور کاملً برای یوزرها ملموس و قابل رؤیت میباشد. در صورتی بخواهیم راجع به نرم افزار گوشی مثالی را بزنیم می بایست بگوئیم به تمامی قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه که مخاطب بوسیله آنان به اجرای فرمانی در تلفن همراه میپردازد نرم افزار اسم داراست. به عنوان مثال شما ممکن میباشد برای شغل های مالی بسته به اکانت بانکی خویش ممکن میباشد از نرم افزار تلفن همراه خزانه ملت، نرم افزار گوشی خزانه پاسارگاد، نرم افزار گوشی خزانه ملی، نرم افزار گوشی خزانه سامان، نرم افزار تلفن همراه خزانه اقتصاد نوین، نرم افزار گوشی خزانه سپه، نرم افزار تلفن همراه خزانه آجل و یا این که غیره به کار گیری فرمایید. و یا این که ممکن میباشد شما در حین روز به به کارگیری از ابزارهای دیگری در موبایل هم پا خویش بپردازید. مثلا ممکن میباشد برای تعقیب کردن رویدادهای ورزشی از نرم افزار تلفن همراه کانال سه استعمال نمائید و یا این که برای تعقیب کردن اپلیکیشن های تلویزیونی ممکن میباشد از نرم افزار اندروید پخش زنده به کارگیری کنید. همینطور برخی یوزرها که از روش فروشگاه آنلاین به خرید می‌پردازند ممکن میباشد از نرم افزار وب سایت های مانند نرم افزار تلفن همراه دیجی متاع و یا این که نرم افزار گوشی بامیلو استعمال کنند. همینطور به عنوان مثال ممکن میباشد نرم افزار بازی خاصی هم برای PC ارائه خواهد شد و هم به طور نرم افزار تلفن همراه ارائه خواهد شد که در این‌حالت پیشرفت دهنده اپ تلاش میکند این بازی را بر شالوده دستگاه های دیجیتال ساخت و ساز کند. مثلا نرم افزار م وبایل clash of clans از مواقعی میباشد که برای جاری ساختن بازی نرم افزار نویسی گردیده‌است. یا این که بازی angry birds یکی‌از دیگر از موردها نرم افزار گوشی است. کلیه این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند نرم افزار گوشی اسم دارا‌هستند که ممکن میباشد براساس نوع سیستم استدلال یک تلفن همراه همپا، برای جاری ساختن مستلزم بستر و سیستم برهان موردنیاز خویش باشند مرتبط با خویش باشند. یک نرم افزار گوشی ممکن میباشد بر اساس سیستم دلیل اندروید باشد که به در این صورت بدین اپ اصطلاحاً نرم افزار اندروید می‌گویند. یا این که ممکن میباشد سیستم خوب که‌این اپ را مدیر میکند برپایه IOS باشد که در‌این‌صورت به آن نرم افزار IOS یا این که نرم افزار اپل میگویند. برای دیگر سیستم دست اندرکاران همچون ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار هایی بسته به نوع بستر سیستم ادله پباده سازی گردیده‌است. پیشرفت دهندگان نرم افزار گوشی، همانگونه که کارایی کرده اند براساس دستگاه های متفاوت نسخه های متفاوتی از اپ را ارائه دهند، برای سیستم دلیل های مختلفی که ممکن میباشد بر روی تلفن همراه به شغل رود نیز عملکرد میکنند به ایجاد کرد و پباده سازی نسخه های مختلفی از یک نرم افزار تلفن همراه بپردازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد