مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

بهترین ابزارهای طراحی اپلیکیشن


۹- Illustrator & Photoshop

ایلستریتور
Photoshop ، دوست داستنی ترین نرم‌افزار برای بازنویسی عکس، تعیین شماره یک برای طراحان UI / UX برای استارت یک طرح بوده میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد تصاویر Gh-end. این bitmap ، بر اساس پیکسل میباشد ، که یک طرح ایده آل برای پباده سازی رابط یا این که تجربیات ارائه میدهد.

عجیب وجود ندارد که بخواهید Adobe Photoshop و Adobe Illustrator را در آحاد نقاط، بخاطر گروه ای از کارکردهایی که ارائه می‌دهند، ملاحظه کنید.

 

Illustrator ، دوست داستنی ترین اپ برای طرح های برداری گرافیک میباشد. قابلیت تغییر‌و تحول اندازه نامحدود موادسازنده فارغ از تغییر‌و تحول چگونگی از خصوصیت های این نرم افزار میباشد. بیشترین تعیین برای ساخت آیکون ها و علامت ها به جهت بازنویسی نامحدود در حاشیه های طرح میباشد.

 

۱۰- Omnigraffle
این اپ آیتم هایی برای به کار گیری دوباره و وارد کردن کتابخانه های سفارشی برای یک پروسه کارآمد را دسترس قرار میدهد.

به خواسته بی آلایش سازی مراحل wireframing ، این ابزار از آیتم های جابجایی به کار گیری می نماید که سوای آلرژی فعالیت می نماید، از الگوهای المان / آیکون به کار گیری می نماید، صفحه ها مهم را اسکن می نماید و حتی از گرافیک برداری نیز به کارگیری می نماید.

شایسته ترین ابزار برای وایرفریم و نمودار، که به ساخت و ساز وایرهای پهناور و تیم های تعدادی برگه ای یاری می نماید.

ابزار Omnigraffle این قابلیت و امکان را آماده آورده میباشد که بازه زمانی فرصت تولید را نصف نماید، و به معنای حقیقی وواقعی واژه و کلمه کاهش دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد