مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

به ساخت صفحه اسپلش اسکرین فکر کنیم یا نه؟

در صورتیکه سرعت بار گذاری و انجام نرم افزار حتی‌د‌ر موبایل های سابق بسیار سریع و بالا میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد  نیاز به دیزاین اسپلش اسکرین وجود ندارد البته با این کلیه پیاده سازی یک شیت بی آلایش که دربرگیرنده لوگو کمپانی میباشد خالی از لطف وجود ندارد.
سود گیری از ایجاد کرد اسپلش اسکرین در اندروید
درین مقاله همت کردیم شما‌را معنا اسپلش اسکرین در نرم افزار نویسی اندروید  رایاپارس آشنا کنیم. بصورت کلی اسپلش اسکرین در اپلیکیشن نویسی اندروید سبب میگردد برای یوزرها یک برگه خوش امدگویی بسازید تا بعداز یکسری ثانیه دیدن لوگو و دیگر جزئیاتی که شما در‌این ورقه قرار میدید درگیر شوند و نرم افزار شما زیباتر و حرفه‌ای خیس بنظر رسد.

چه طور یک کاغذ اسپلش اسکرین (splash screen) در اندروید بسازیم؟
برنامه نویس ها در پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه برای این فعالیت یک وقفه چندین application  ثانیه ای در کد تولید می نمایند تا سبب ایجاد کرد برگه اسپلش اسکرین شوند اما شیوه اصولی آن را جاری ساختن نمی دهند. برای اینکه بخواهید اصولی با این معنی آشنا گردید و خودتان مبادرت به تشکیل داد اسپلش اسکرین در اندروید استودیو فرمایید سفارش میکنیم زمان ذیل را تهیه و تنظیم فرمایید. درین زمان تشکیل داد اسپلش اسکرین در اندروید استودیو به شما توضیح داده میگردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد