مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

آشنایی با سرویس‌ها در اندروید

خدمت یکی‌از کامپوننت‌های پر کاربرد در سیستم برهان اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد به حساب می آید. از کامپوننت خدمت برای اجرای عملیات و پردازش‌های زمان بر برهه زمانی و تکرار شونده در دور نما (Background) به کارگیری می شود. رایاپارس  پردازش‌هایی که ارتباطی با رابط کاربری (UI) نداشته و می بایست دور از دیده استفاده کننده صورت پذیرد. در‌این نوشته‌ی‌علمی application  درباره ی معنی خدمت در اندروید، گونه های و کاربرد آن توضیح خوا‌هیم بخشید.
پژوهش نوشته ی علمی «کامپوننت های اساسی اندروید و کاربرد آن‌‌ها» به شما پیشنهاد می گردد»
خدمت چیست؟
Service یک کامپوننت قابل انعطاف افزاری میباشد که در دور‌نما انجام گردیده و مستقیما با استفاده کننده تعامل ندارد. از آنجایی که خدمت فاقد رابط کاربری میباشد، به طور طبیعی به چرخه ی حیات یک activity نیز متصل نمی‌باشد.

خدمات اکثر اوقات برای جاری ساختن عملیات تکراری و زمانبر آیتم به کار گیری قرار میگیرند. به عنوان مثال ی این عملیات می شود به دانلود از وب، رسیدگی و کاوش برای داده های نو، پردازش داده ها، بروز آوری content provider ها و موردها شبیه اشاره نمود.

خدمات دارنده حق تقدم سطح بالاتری نسبت به activity های غیرفعال/غیر قابل مشاهده در UI می باشند و از این رو احتمال اینکه اندروید آنان‌را به طور اتوماتیک خاتمه دهد بسیار تحت میباشد.

اندروید به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا خدمات را طوری تهیه و تنظیم نمائید که در حالتی‌که به هر دلیلی ناچار به حذف این خدمات از یاد شد، به مجرد قرار به دست آوردن منابع کافی در چنگ سیستم، کارکشته باشد آن‌ها‌را مجددا فعال‌ساز‌ی نماید.

می شود به خدمات حق تقدم یکسان و موازی با ACTIVITY های حاضر در پیش موضوع (FORGROUND) تخصیص بخشید. درین نمایش موردنیاز میباشد یک notification قابل مشاهده و فعال در UI برای خدمت های مربوطه نظر فرمایید. این طریق بیشتر برای خدمت هایی بکار می رود که یک پوشه ویدیویی یا این که موسیقی را پخش می نماید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد