مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

لینک سازی داخلی را فراموش نکنید

استراتژی محتوای ستونی و خوشه‌ای هنگامی اثر گذار میباشد که یک لینک و پیوند‌سازی توانا فی مابین ردیف و خوشه‌های آن تولید گردیده باشد. پیوند‌های داخلی از یک سو یوزرها را به صفحه های مرتبط وبسایت شما هدایت می‌نمایند، طراحی اپلیکیشن در مشهد و از سوی دیگر رابطه موضوعی صفحه ها را به ربات‌های گوگل نماد می دهند. براین اساس عنایت متعددی برای سئوی وب سایت شما دارا هستند. در ساخت‌و‌ساز پیلار کانتنت بایستی اعتنا داشته باشید رایاپارس که از صفحه های پیلار به تمامی صفحه ها خوشه‌ای حول آن لینک و پیوند بدهید application  و همینطور از صفحه ها خوشه به کاغذ محتوای ستونی متناظرشان لینک و پیوند داخلی بدهید.

 بیشتر بخوانید: لینک و پیوند سازی داخلی چیست | التفات پیوند سازی داخلی در بهینه سازی

برای محتوای ستونی پیوند سازی فرنگی نمایید

به عبارتی‌طور که گفتیم محتواهای ستونی شانس بالایی برای اخذ پیوند فرنگی دارا هستند، به علاوه ازآنجاکه ساختار لینک و پیوند سازی داخلی آن‍‌ها قادر میباشد، می توانید درجه و اعتبار آنها را به صفحه ها دیگر سایتتان منتقل فرمایید. به این ترتیب میتوانید تمرکز لینک و پیوند‌سازی فرنگی تارنما را روی صفحه ها محتوای ستونی بگذارید.

بیشتر بخوانید: اصول و قواعد پیوند سازی فرنگی چیست؟

گردآوری بندی

محتوای ستونی یا این که pillar content نوعی از محتواها میباشند که به موضوعات کلی و عظیم میپردازند. این صفحه ها وسعت متعددی از محتوا را مشمول می گردند که کلیه موضوعات فرعی حول یک مورد کلی را پوشش داده البته موضوعات فرعی را به صورت عمیق تحقیق نمی کنند. معمولا حول یک محتوای ستونی، صفحاتی تحت عنوان محتوای خوشه ای صورت میگیرند که موضوعات فرعی آن را تماما و تخصصی پوشش میدهند. صفحه های پیلار معمولا شانس بیشتری برای درجه به چنگ آوردن در عبارت‌های کلی دارا هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد