مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

میانگین زمان حضور در صفحه

هرچقدر استفاده کننده بیشتر در یک ورقه حضور داشته باشد، طراحی اپلیکیشن در مشهد بیشتر با آن تعامل پیدا نموده است و احتمال تبدیل شدن آن نیز بیشتر شود. پس نیاز میباشد که‌این KPI را هم درنظر داشته باشید و اندازه بگیرید. این شاخص هم در گوگل آنالیتیکس قابل مشاهده میباشد.
خطاها مرتبط با Coverage
این شاخص که به خطاهای خزش گوگل اشاره می‌نماید در گول سرچ کنسول تماما قابل مشاهده و تحقیق میباشد. رایاپارس این اشتباهات معمولا مشتمل بر مورد ها پایین می‌گردد
خطای 5xx سرور
خطای 4xx
ناهنجاری‌های ساخت‌و‌ساز گردیده در خزش
صفحه ها Noindex
کراول گردیده ولی ایندکس نشده
پیدا گردیده ولی ایندکس نشده
نشانی‌های تکراری که تحت عنوان کنونیکال تصویب نشده‌اند
بلاک گردیده به وسیله robots.txt
نظارت این شاخص‌ها به شما اذن می دهد که اشتباهات مربوط با خزش و ایندکس شدن را برطرف فرمایید.
سرعت ورقه
سرعت وبسایت شما شاخصی‌ست که هم روی جایگاه‌بندی و هم روی نرخ تبدیل تاثیرگذار میباشد. این شاخص در زمان فرصت میتواند سازه به دلایل متفاوت مثل به‌روزرسانی پوسته وبسایت، به کارگیری از پلاگین‌های نو و... تغییر‌و تحول نماید application که نیاز میباشد شما به صورت دایم آن را تحقیق فرمائید و بهبود دهید.
غرض از KPIهای بهینه سازی در استحصال و کارمان چیست؟
در غایت غرض اکثر این KPIها جستن مجال‌هایی جهت ارتقاء نرخ تبدیل و به تبع آن ارتقاء نرخ برگشت سرمایه میباشد. زیرا در صورتی به هر کدام از این شاخص‌ها نگاه نمایید میبینید که کارایی دارا‌هستند قوانینی را برای مخاطب ساخت‌و‌ساز نمایند که با تعامل بیشتر و خوب وی، احتمال تبدیل بیشتر خواهد شد.
به عنوان مثال تلاش می شود که بیشتر چشم شویم تا مخاطب بیشتری جذب کنیم و با محتوای مرتبط و سرعت تارنما عالی او‌را بیشتر در برگه نگه داریم تا احتمال تبدیل او‌را ارتقا دهیم. در غایت این گزاره را به خاطر داشته باشید که همگی KPIهای بهینه سازی اساسی می‌باشند و آن‌هایی که شما می بایست دنبالشان فرمائید بر پایه ی اهدافتان گزینش خواهند شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد