مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

آموزش کار با گوگل آنالیتیکس

در صورتی‌که مالک وبسایت میباشید یا این که در حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ عمل دارید، طراحی اپلیکیشن در مشهد قطعا با ابزار گوگل آشنا می‌باشید. یکی این ابزار گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) میباشد که به عده‌آوری داده‌های اینترنتی از یک وب سایت خاص می پردازد. در‌این مقاله قصد داریم یک یادگرفتن بدون نقص از شغل با گوگل آنالیتیکس به شما ارائه نماییم.
معرفی ابزار گوگل آنالیتیکس (GOOGLE ANALYTICS)
Google analytics یکی دوستداشتنی‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای دیجیتال برای ارزیابی محتوای وب سایت میباشد. رایاپارس این ابزار بدون‌پول وابسته به کمپانی گوگل میباشد که به شما اذن می دهد اطلاعاتی متعددی از عمق تارنما خویش و بازدید کنندگان به دست بیاورید. این خدمت دیدگاه بسیار ارزشمندی به شما می دهد که توسط آن می توانید استراتژی بیزنس خویش را صورت بدهید. به کارگیری از داده‌ها و داده ها به دست آمده معلوم می‌نماید کجا د رست کار کردید، چه وقتی نیاز به اصلاح میباشد و کدام استراتژی را بایستی کنار بگذارید. از آن‌جایی که‌این ایام، اکثر زمان ها بیزنس‌های تعالی، ضمن حضور فیزیکی در دنیای حقیقی وواقعی، با تشکیل داد یک سایت، در دنیای مجازی و وب نیز حضور پیدا می‌نمایند، در سود شناخت به ساختار وب سایت التفات مییابد و می بایست معلوم گردد که‌این ساختار سبب ساز وصال به هدف ها مدنظر میگردد یا این که نه. برای این خواسته، application می بایست راجع‌به عملکردهای بازدید کنندگان از سایت به دست بیاورید. می بایست بدانید که چه محتوایی برای آنان پر ارزش میباشد و بازدید کنندگان بیشتر از چه صفحاتی در سایت شما دیدن می‌نمایند. صرف حیث از اینکه یک تارنما فروشگاهی دارید یا این که یک وب لاگ آگهی می‌باشید، بایستی بدانید که بازدید کنندگان سایت شما چه رفتارهایی در عکس العمل با محتوای شما دارا هستند تا بتوانید فیض خیر و خوبی به دست آنها برسانید.
مزایای به کار گیری از گوگل آنالیتیکس
1.    گوگل آنالیتیکس بدون پول میباشد
شاید شنیده باشید که هیچ چیزی بدون پول وجود ندارد، البته وقتی که درباره گوگل آنالیتیکس کلام می کنیم، این مورد تماما گوناگون میباشد. هیچ پولی بابت استعمال از این سرویس ها پرداخت نخواهید کرد.
2.    توده‌آوری اتوماتیک داده
با نسخه برداری کردن یک کد بی آلایش در سایت خویش، گوگل آنالیتیکس استارت به عده‌آوری داده ها از تارنما شما می‌نماید و متعاقبا، گزارش آن را ارائه می‌نماید.
حدودا می‌اقتدار اعلام‌کرد که نیاز به جاری ساختن هیچ کاری برای اخذ داده‌ها اجرا نخواهید بخشید، به دلیل آن که گوگل آنالیتیکس تک تک این روند را برای شما اعمال میدهد.
حتی می توانید سوای کمترین تاخیری، به نقل از‌ها دسترسی داشته باشید. این خصوصیت گوگل آنالیتیکس خیر صرفا مجال متعددی را برای شما ذخیره خواهد کرد، بلکه دسترسی آنی به نقل از‌ها نیز آماده می‌نماید. با استعمال از این قابلیت و امکان می توانید تخت‌گاز استراتژی‌های خویش را برای پیشرفت در عملکرد تارنما ایفا نمائید.
3.    میتوانید گزارش‌های فردی‌سازی گردیده ساخت‌و‌ساز فرمایید
در گوگل آنالیتیکس میتوانید تیم‌ای از گزارش‌های متفاوت را اخذ فرمائید یا این که حتی با استعمال از سیستم drag and drop (کشیدن و آزاد کردن) یک گزارش فردی برای خویش ساخت فرمایید.
4.    همگام‌سازی شل با دیگر ابزارها و پلتفرم‌ها
دیگر خصوصیت ستودنی که گوگل آنالیتیکس دارااست این میباشد که میتواند به راحتی با دیگر ابزار‌ها یا این که پلتفرم‌ها همگام گردد.
گوگل آنالیتیکس نیز همچون دیگر ابزار گوگل یک رابط کاربری بسیار بی آلایش و قابل درک دارااست.
خیر فقط می توانید به راحتی از این ابزار در کامپیوتر خویش به کارگیری نمائید بلکه می توانید از روش تلفن همراه‌های هوشمند و تبلت نیز به آن دسترسی داشته باشید. فقط کاری که نیاز میباشد اعمال بدهید، استعمال از نرم افزار این خدمت میباشد که از گوگل پلی میتوانید آن را دانلود فرمایید.
5.    توان احتساب جستجوهای داخل سایتی
جستجوی باطن سایتی یعنی که هنگامی بازدیدکنندگان وارد تارنما شما میگردند، پیرو چه چیزی میگردند.
همچنان با این ابزار می توانید دریابید که چه وضعیتی در وب سایت شما نامشخص میباشد یا این که تارنما شما آن را نادر داراست.
با داشتن این داده ها میتوانید بفهمید که چه چیزی در وب سایت میتواند تلاش آن را بهبود بخشد.
6.    میتوانید بفهمید که چرا بازدیدکنندگان، تارنما شما‌را رخنه‌ کرده‌اند
یکی متریک‌های اصلی گوگل آنالیتیکس میباشد که نشانه میدهد یکسری درصد یوزرها با دیدن فقط یک کاغذ، وب سایت شمارا سوراخ کرده‌اند.
واضح میباشد که بایستی تک تک قدرت خویش را به فعالیت بگیرید تا این درصد را کاهش دهید.
این داده ها به ما می‌فهماند که یک بازدید کننده وارد تارنما گردیده و چیزی که مد حیث داشته را پیدا نکرده میباشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد