مقصود کیه؟
پژوهش اول از خصوصیت های مخاطبان طراحی اپلیکیشن در مشهد میتونه رایا پارس کمکتون application کنه که تلاشهای بازاریابیتونو تقسیم بندی فرمایید. تو دارکوب ما برای ذخیره کردن کلیه چیزها از استراتژی های محتوامون یاری می گیریم: برای داده ها مخاطبان از روش نمودار، بازرسی اخلاق و رفتار و روانشناختی مخاطب.
زمانی مجال نقشه برداری از محتوا برای روند فراگیری کاربرها برسه، همگی این اطلاعاتی که از محتوا و مخاطبها داریم برای اتوماسیون (اتومات کردن) بازاریابی جریان فراگیری بکار خواهد رفت.
اگه نو با اتوماسیون بازاریابی آشنا شدید، ما تا قبل از این یه پست نوشتیم درباره اصطلاحات ساخت سایت ویژه مبتدیان که تو یه بخشیش اتوماسیون بازاریابی رو هم توضیح دادیم. برای فهم و شعور خوب این مضمون این گفته هم امداد می کنه:
\"اکثر اشخاصی که با شما رابطه برقرار میکنن، هر کاری هم بکنید هیچ گاه ازتون خرید نمی کنن. حتی اونهایی که دیگه براتون شناس میشن، هیچوقت، هیچ گاه ازتون چیزی نخواهند خرید.\"
برای موسسات B2B، یادگرفتن مخاطب به طور یادآوری و صبورانه بایستی ایفا بشه. یادآوری برای کسایی که کاربرتون هستن و صبورانه از اون جهت که بایستی حوصله نمائید تا روزی که پولش براشون جور شه یا این که یه نیاز ضروری براشون پیش بیاد.
محتوای شما بایستی مثل یه سریال یکسری فصلی باشه. فصل اولیه میتونه حتی سه قسمتی باشه: سه عدد آدرس اینترنتی برای سفت کردن مکان پا، اینجا بایستی کارایی فرمائید تا مکان ممکن برای استفاده کننده موثر واقع بشید تا روزی در آتی در حدود فهرست سایتهای گزینه علاقش اضافه بشید و هنگامی که ما یحتاج داشت ازتون خرید کنه یا این که اقدامی جاری ساختن بده و در قیف فروش جلو بره.
قسمتهای آتی سریال کمپین های فراگیری کاربرها از روش استراتژی محتوا - که سعی بر ساخت و تبدیل محتوا به محتوای وسوسه کننده و مهیج برای کاربر مد حیث داره – می بایست تو اتاق های پندار جاری ساختن بشه.
این سریال میتونه یه سبک دیگه هم پیش بره. میتونید از قابل انعطاف افزارهای اتوماسیون بازاریابی به کارگیری فرمایید و اگه استفاده کننده روی پست الکترونیک خاصی کلیک کرد یا این که محتوای خاصی رو روءیت کرد، محتوای خاصی براش ارسال بشه. اینطوری اگه محتواتون در حین مطلوب به دست کاربر برسه میتونید بیشترین فایده رو ازش ببرید. ابزارهای اتوماسیون بازاریابی در انتخاب این مجال مطلوب میتونن کمکتون کنن.
اگه کار شما شغل کردن روی استراتژی محتواست یا این که تولیدکننده محتوا میباشید، دونستن اینکه بازاریابی محتوا چطور شغل میکنه میتونه کمکتون کنه که کارتونو خوب ایفا بدید. اگه بازاریاب میباشید می بایست راهنمای محتوا و کاربر رو بخونید تا بتونید تصمیمات بهتری برای دسترسی به مخاطبتون بگیرید. به همین دلیله که هر کاری که برای اتوماسیون بازاریابی جاری ساختن میدیم بایستی از روز اولیه تو استراتژی محتوا در حیث گرفته بشه.