مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

ویژگی های شخصی سازی شده در طراحی اپلیکیشن

برای دوندگان نرم افزار Spotify خصوصیت های فردی سازی طراحی اپلیکیشن در مشهد گردیده ای را ارائه می‌دهد که با به کار گیری از این فناوری میتوانند ریتم حرکتی خویش را انتخاب نمایند و آنگاه نوا هایی مبنی بر با سرعت جنبش آنان برای آنها پخش گردد تا متناسب با ریتم تکان خویش ترانه گوش نمایند.



تغییر تحول از سفارشی سازی به فردی سازی

نکته دیگری که درباره سفارشی سازی و فردی سازی بایستی بدانید این میباشد که دوران مجال زمانبر میباشد که سفارشی سازی تحت عنوان یک استاندارد طلایی که یوزرها بتوانند با نرم افزار در تعامل باشند آیتم به کار گیری قرار گرفته میباشد، ولی امروزه موقعیت تغییر و تحول پیدا نموده است و امروزه بیشتر یوزرها از در میان سفارشی سازی و فردی سازی، فردی سازی را تحت عنوان یک استاندارد مطلوب گزینش کرده اند. این تغییر و تحول بدین ادله بوده میباشد که سفارشی سازی کردن یک نرم افزار منجر ارتقا هزینه در نرم افزار ها می‌شود، هنگامی که شما یک رابط کاربری ارائه می دهید بخش اعظمی از یوزرها عشق ای ندارند که‌این رابط کاربری و پیکربندی مرتبط با آن را ویرایش نمایند ( به‌این نکته دقت داشته باشید که صرفا 5 درصد از کاربرانی که از نرم افزار های متفاوت استعمال می نمایند پیکربندی کاربری اپلیکیشن را تغییر تحول میدهند). ضمن این از آن جایی که در تلفن های یاروهمدم هوشمند به جهت خرد بودن انعطاف پذیری چندانی نیست عملا قابلیت تولید رابط های کاربری متناسب با هر شخص قابلیت پذیر نمیباشد.

فیض گیری

هر استفاده کننده دارنده خصوصیت های مختص خویش میباشد و با استفاده کننده دیگر گوناگون میباشد و برای سفارشی سازی و فردی سازی شناختن مخاطب قادر است مهم‌ترین فاکتور باشد. در لحاظ داشته باشید که در دو زمینه سفارشی سازی و فردی سازی نیاز به فعالیت وقتگیر و صرف مجال زیاد دارا هستند. فردی سازی نیاز به نظارت منظم دارااست تا مطمئن گردد که محتوای مطلوب در مشت مخاطب قرار بگیرد و سفارشی سازی نیز می بایست به یوزرها اذن دهد که تغییرات ما یحتاج را در نرم افزار شکل دهند تا بتوانند به شایسته ترین صورت از نرم افزار استعمال نمایند و دسترسی به مفاد موردنیاز را داشته باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد