مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

یک زبان برنامه نویسی را بیاموزید نه همه آنها را

در حوزه‌ ای که شما تمرکز نموده اید شما نیاز دارید که بر روی طراحی اپلیکیشن در مشهد همگی تکنولوژی هایی که برای تبدیل شدن به یک پیشرفت دهنده full stack به آن نیاز دارید تمرکز نمائید. اکثر بسط دهندگان کوشش می نمایند که کلیه چیز را حافظه بگیرند. ایفا این عمل خیر فقط سودی را برای شما ندارد بلکه با دقت به وجود فناوری های متفاوت و زیاد حدودا نا ممکن میباشد.

آنچه که شما در اینجا می بایست اعمال دهید این میباشد که روی یادگیری تعدادی فناوری اصلی تمرکز فرمایید. از جمله در شرایطی که تمامی گویش های اپلیکیشن نویسی همگانی را نمی شناسید مایحتاج وجود ندارد که نگران باشید. می‌توانید پایتون، روبی و پی اچ پی را خاطر بگیرید.
خودتان را مهیا تبدیل شدن به یک بسط دهنده فول استک نمائید
وقتی که شما اصول خویش را انتخاب می‌کنید همگی چیز آسوده می‌گردد. این مورد چیزی میباشد که ما از روزی که به کالج رفته ایم حافظه گرفته ایم. پیشرفت دهنده های فول استک می بایست هم با فرانت اند و هم با بک اند در گسترش قابل انعطاف افزارها شل عمل نمایند. محور مهم پیشرفت سایت را می اقتدار در جاوا اسکریپت، اچ تی ام ال و سی اس اس خلاصه کرد. براین اساس در سطح تازه کار علم خویش را دراین مورد ها ارتقا دهید.

برای اینکه سطح مهارت های خویش را تست نمائید تلاش نمائید یک برگه معمولی را پیاده سازی فرمائید. گویش نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت به خودی خویش یک گویش اپ نویسی بدون نقص به حساب می آید و شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید نسبتاً 99 درصد از نرم افزار های زیر اینترنت به طور بدون واسطه و یا این که غیر بدون واسطه از جاوا اسکریپت استعمال کرده اند.

پیش از آنکه بخواهید به یک پیشرفت دهنده فول استک تبدیل گردید علم شما درباره سرورها، کانال ها، اطراف های هاستینگ، الگوریتم ها، ساختار اطلاعات، لهجه های اپ نویسی و دیتابیس می بایست به طور بدون نقص باشد. نکته بسیار اساسی دیگر این میباشد که شما بایستی بتوانید بین قطعه های گوناگون یک جورچین( قضیه) رابطه برقرار نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد