مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

ساخت پروژه های جاوا اسکریپت

این آیتم شاید یکی‌از مهم‌ترین نکاتی باشد که اینجانب در‌این مقاله برای شما طراحی اپلیکیشن در مشهد ذکر میکنم. ابدا نگران این نباشید که مبتدی و تازه کار می‌باشید، نیازی وجود ندارد که شما از پروژه های توسعه یافته آغاز به فعالیت نمائید بلکه شما میتوانید یک قطعه کد ریلکس را بنویسید که برای مثال رنگ یک دکمه را تغییر و تحول دهد. مهم‌ترین نکته ای که شما بایستی بدانید این میباشد که یک قطعه کد را بنویسید و متوجه گردید که چه‌گونه عمل می نماید. ضمن تجربیات ای که شما میتوانید با تایپ کردن این کد بدست بیاورید شما میتوانید آحاد این پروژه ها را توده کرده و یک منبعی بدون نقص از مثال شغل های خویش را بدست بیاورید. در انتهای این نوشته‌ی‌علمی اینجانب لیستی از پروژه های متفاوت را که میتوانید برای تمرین جاوا اسکریپت مبادرت به تایپ کردن این پروژه ها به لهجه اپ نویسی جاوا اسکریپت فرمایید را برای شما آورده ام.


بهبود پروژه های جاوا اسکریپت
تحت عنوان اولی نکته اینجانب این را برای شما ذکر کردم که آغاز به تشکیل داد پروژه فرمایید. مبادرت آجل که می‌توانید برای تمرین کردن جاوا اسکریپت ایفا دهید این میباشد که کدهایی که نوشته اید را بهبود دهید. در حالتی که شما چیزهای توسعه یافته تری در گویش نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت آموختید و ایده ای بدست آوردید که بدانید چه‌گونه می‌توانید کدهای خویش را بهبود دهید قطعا آن را اجرا دهید و کارایی فرمایید شیوه های مختلفی را برای حل اشتباهات خویش بدست بیاورید و تلاش اپلیکیشن خویش را با این طریق ها اندازه گیری فرمایید. شما به راحتی می‌توانید ببینید که با این نوع تمرین کردن لهجه جاوا اسکریپت می‌توانید مهارت های خویش را به ترازو متعددی بهبود دهید.

اعتنا داشته باشید که‌این فوق العاده میباشد که بتوانید پروژه های خویش را افزایش دهید. برای مثال در صورتی‌که شما در صدر HTML و CSS را آموخته اید و فعلا layout خویش را ساخته اید شما میتوانید سعی آن را در JS بنویسید. نکته مهمی که می بایست به آن توجه نمائید این میباشد که غرض مهم از تایپ کردن این پروژه ها این میباشد که تجارب های جدیدی را در گویش جاوا اسکریپت بدست بیاورید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد