پابلو پیکاسو، نقاش دارای شهرت، وقتی گفتهمیباشد: “رنگها، مانند صورتها، از تغییرات عاطفه ها
طراحی اپلیکیشن در مشهد و احساسات پیروی مینمایند.” کلیه ما، یک یا این که چنددفعه، اثر تعیین رنگ ها را بر احساسات و حالتمان شم کردهایم. این زمینه را روانشناسی رنگها میگویند. با اینکه شواهد و پژوهش ها خیلی مقداری در باب اثر حقیقی وواقعی رنگها صورت گرفتهمیباشد، روانشناسی رنگها تبدیل به یک کدام از سوژههای داغ بازاریابی گردیدهاند. درصورتی که شما هم به زمینه تعیین رنگ عشق و علاقهمند میباشید دعوت میکنم با اینجانب در وب لاگ پازلی یار باشید.
تابههم اکنون بدین پندار کردهاید که چرا بعضا عنصرها بصری وب سایتها، قرمزرنگ میباشند؟ به لحاظ شما چه چیزی اولیه از کلیه دقت شمارا جلب مینماید؟ یک دکمه “خرید” سپیدرنگ؟ یا این که قرمزرنگ؟ آیا میدانستید بعد از آن بصری، اولین فاکتور تاثیرگذار در تصمیمگیری خرید ۹۲٫۶% از عموم میباشد؟ پژوهش ها جذاب دیگری، یافتهمیباشد که خوانندهگان مجلات ۲۶% بیشتر از تبلیغات سیاه و سپید، متوجه تبلیغات رنگی میشوند.
پژوهش ها و تجارب در گزینش رنگ صحیح،برای نرم افزار دیدی به ما دادهمیباشد که به دنبال با شما مطرح می کنیم:
مهم ترین ارکان نرم افزار شما چه میباشند؟
در پباده سازی نرم افزار اولیه بایستی مطمئن شویم که موادسازنده بصری به اندازه کافی گرانقدر میباشند و در کنار بقیه موادسازنده به خیر و خوبی مکان گرفته باشند. مطمئن گردید که تغییراتتان را در لحظه روی گوشی نظارت می کنید و در حالتیکه درخصوص رنگها و کلیات پباده سازی نرم افزارها مبتدی میباشید، اینترنتوبسایتهای اثرگذار متعددی مانند Colourlovers.com وجود داراهستند که می توانید پیش از گزینش رنگ، به آنان محرمانه بزنید.
چهگونه برای تعیین رنگ الهام بگیرم؟
در حالتیکه به آنچه امروزه در دنیای آنلاین دوستداشتنی میباشد نگاهی بیاندازیم، متوجه میشویم که پباده سازیهای فلت محبوبیت بیشتری استخراج کرده و رنگهایی به اسم pastel colors هم وجود داراهستند که با آنها همخوانی داراهستند. ولی درصورتی که شما هم در اقیانوس پهناور رنگها گیج گردیدهاید، میتوانید از ابزارهای کمکی بخش اعظمی مانند وب سایت Dribbble.com و یا این که نرم افزار Color Expert آیفون و … برای تعیین رنگ نو و دوستداشتنی، الهام بگیرید.