مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مراحل طراحی اپ موبایل


مرحله پنجم: مرحله پباده سازی بصری

مبنی بر چارچوبی که از پباده سازی نرم افزار ارایه نموده اید و همینطور مبنی طراحی اپلیکیشن در مشهد بر داده‌هایی که مربوط به آن میباشد می‌توانید وارد مرحله پباده سازی بصری نرم افزار گردید. این مرحله یکی مهمترین مرحله ها میباشد و در‌این مرحله شما وارد فاز اجرایی میشوید و نرم افزار را پباده سازی می‌نمایید.


در‌این مرحله شما بایستی برای هر کدام از پلتفرم هایی که میخواهید نرم افزار موبایلتان را در آن پلتفرم ها پباده سازی فرمایید، یک نوع پباده سازی اجرا دهید. برای مثال در صورتیکه که میخواهید یک نرم افزار را هم در پلتفرم ISO و هم در پلتفرم اندروید پباده سازی فرمائید، می بایست یک توشه پباده سازی را برای پلتفرم IOS جاری ساختن دهید و یک توشه هم برای پلتفرم اندروید این پباده سازی را اجرا دهید. انگیزه این فعالیت این میباشد که پباده سازی در هریک از این پلفترم ها مستلزم به کارگیری از المان های مختلفی است. همینطور در حین جاری ساختن این پروسه بایستی همواره از ارشادوراهنمایی هایی که در موضوع پباده سازی نرم افزار وجود دارااست استعمال فرمائید و به‌این ارشادوراهنمایی ها شغل فرمائید. شما با مطالعه و تحلیل این ارشادوراهنمایی ها (که میتوانید آنها را با کاوش در وب پیدا نمائید) می توانید برای این فعالیت الهام بگیرید.


مرحله ششم: مرحله کدنویسی برای نرم افزار

در مجموع زمانی که شما میخواهید برای یک نرم افزار آغاز به کدنویسی کنید، دو حق تعیین دارید. نخستین اینکه شما میتوانید کدنویسی را حافظه بگیرید (و یا این که دست کم عملکرد نمائید!) و آنگاه عملکرد فرمائید که خودتان یک نرم افزار را بسازید و یا می‌توانید از یک کمپانی ساخت و ساز نرم افزار یاری بگیرید. این گزینش بستگی به خودتان و اهدافتان دارااست. در صورتی بخواهید یک کمپانی ایجاد نرم افزار برای خودتان گزینش فرمایید، می بایست بدانید که نمایندگی ها و موسسه ها متعددی وجود دارا هستند که ذوق زده هم می گردند که به شما یاری کنند. این مرحله حساس ترین مرحله برای ساخت و ساز نرم افزار میباشد. در‌این مرحله شما به یار و همدم تیمتان کنار هم می نشینید و همت میکنید تا کدها را بنویسید و لذا درین مرحله می بایست خیلی توجه نمائید که کارتان با خلل برنخورد.


مرحله هفتم: مرحله آزمودن

اینک که نرم افزار را ساخته اید، نوبت به آزمودن آن میرسد. این مرحله را برای این پشت راز می‌گذارید که اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید که اپلیکیشنتان به صحت شغل می نماید و مشکلی در آن نیست. همینطور درین مرحله درصورتی که که باگ (Bug) در نرم افزار مشاهده کردید آن را از در میان میبرید. با اعمال دادن این استدلال ها شما ضمانت میکنید که اپلیکیشنتان فراهم به عمل میباشد و همت مطلوبی داراست. چنانچه که شغل را این چنین جاری ساختن دهید و نرم افزار خودتان را مرور نمایید، می‌توانید یقین نتایج نمایید که اپلیکیشنتان فراهم برای نشر میباشد. شما در حالتی که که‌این آزمایش را ایفا دهید اطمیمنان پیدا خواهید کرد که اپلیکیشنتان فارغ از خلل میباشد و برخورد های مثبتی را از کسانی که تحت عنوان مشتریان غرض (Target audience) درنظر گرفته اید، خواهد داشت. همینطور درین مرحله امتحان بتا (Beta testing) را هم به اجرا میرسانید. این امتحان مشمول امتحان یوزرها فرنگی میباشد. بدین مضمون‌ که یک ورژن بتا از نرم افزار را به تعداد محدودی از یوزرها (پیش از نشر آن در بعد ها عظیم) و برای برهه زمانی محصور (مثلا به ۲۰۰۰ استفاده کننده برای زمان یک ماه) می دهید تا بازخوردهای آنان‌را ارزیابی نمائید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد