مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

اصول روانشناسی طراحی اپلیکیشن که باید بدانید


هنگامی که کلمه و واژه روانشناسی در حوزه پباده سازی ذکر می‌گردد، ذهن بیشتر اشخاص به سمت تکنیک­های طراحی اپلیکیشن در مشهد خیلی خاص و تخصصی می‌رود؛ در شرایطی‌که که به طور کاملً برعکس میباشد. روانشناسی در حوزه پباده سازی به خصوص نرم افزار طراحی صفحه، خیلی بی آلایش میباشد؛ البته در‌حالتی که همین تکنیک‌ها و اصول معمولی را در حالتی‌که رعایت نکنید، سود‌ای متعدد و منفی نیز به دست خواهید آورد.

نقش اصلی روانشناسی پباده سازی نرم افزار


روانشناسی در پباده سازی نرم افزار با اینکه بی آلایش میباشد؛ البته نقش مهمی می تواند در طریق و ساختار نرم افزار تلفن همراه و اینکه به چه شکل یک اپلیکیشن مطلوب و کاربرپسند بسازیم را انجام نماید. ادله مهم تفاوت نرم افزار ها، استفاده همین دانش در پباده سازی میباشد.

آشنایی کردار یوزرها و آنالیز آن، اولی گامی میباشد که می بایست پیش از آغاز فنی پباده سازی در لحاظ گرفته خواهد شد. این منش و شیوه بیشتر از اینکه یک گزینه فنی باشد، یک اساسی اساسی در ایجاد کرد و پباده سازی میباشد و مهم ترین قدم توفیق نرم افزار در جذب یوزرها و هدایت آن ها برای به کارگیری ریلکس میباشد. در واقع در حالتی‌که پیرو یک پباده سازی تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای برای کاربرانتان میباشید، به اصول روانشناسی نرم افزار نویسی تلفن همراه خویش اهمیت متعددی دهید.

تعریف و تمجید روانشناسی پباده سازی نرم افزار
اقداماتی که طراح تجربه کاربری می بایست پیش از کد نویسی و کشیدن طرح به خواسته فهم و شعور چگونگی ساختار و قرار دادن المان‌ها و در پایان چگونگی پیمایش با ارزیابی اخلاق یوزرها جاری ساختن دهد را گویند. همان دیگر، مراد از روانشناسی در پباده سازی؛ یعنی رعایت اصول و قواعدی میباشد که استفاده کننده را تشویق به استعمال از نرم افزار می‌نماید و در غایت منجر رضایت آنان می‌گردد.

سه عنصر مایحتاج در سبک­های رفتاری

سه عنصر ما یحتاج و حیاتی که هر طراح نرم افزار می بایست پیش از استارت در بررسی اخلاق و رفتار یوزرها همدم با دیگر اعضای دیگر در لحاظ بگیرد، عبارت‌اند از:

·        علت: چه طور می‌اقتدار مخاطب را تشویق به دانلود یا این که پیمایش کرد؟ اپلیکیشن گوشی شما، چه داده ها یا این که مورد ها ارزشمندی به کاربرانتان میدهد؟ آیا اپ شما و المان‌های داخلی آن، اعتنا یوزرها را به طور مطلوب قادر است جلب نماید؟

·        بضاعت: یوزرها با نرم افزار شما چه کاری میتوانند اجرا دهند؟ آیا شعور کلی نرم‌افزار و نحوه پیمایش آن سهل میباشد؟ آیا به کار گیری از اپ برای یوزرها از نگاه هزینه و فرصت به صرفه میباشد؟

·        تحریک: چه وقتی می‌قدرت یوزرها را تشویق به ایفا کار کرد؟ چه‌طور می‌اقتدار یوزرها را تحریک به خرید یا این که شغل متبوع کرد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد