مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

ترندهای مناسب برای توسعه اپلیکیشن


۱۰- فناوری زیباسازی نوری تصویری
فناوری نوری اخیرا صورت گرفته و در سال ۲۰۱۹ بسیار توسعه یافته‌خیس گردد. طراحی اپلیکیشن در مشهد ما این فناوری را بیشتر بصورت مقر‌های فعال نوری و حتی بیکن‌های خود کار فردی میبینیم. به این ترتیب نحوه‌های بیشتری جهت تشکیل داد اپ‌های کابردی برای استعمال از فناوری نوری و ساخت‌و‌ساز راهنماهای مجازی و فردی سازی و اشتراک گذاری داده ها خواهد بود.

 

۱۱-پیش گویی تحلیل ها جهت تاثیرگذاری UX/IX تلفن همراه
اپلیکیشن‌های موبایلی به سمت طلاق ناپذیر شدن از کارها کاری شما میروند. غول‌هایی مانند فیسبوک؛ گوگل و اپل اکنون برای تجزیه و ارزیابی هوش تصنعی ایفا میگردند تا هنگامی را که استفاده کننده برای به کار گیری از UI/UX نرم‌افزار‌های آنان میگذارند را ارتقا دهند و چهت نیل بدین پیشرفت درسال ۲۰۱۹ اماده گردیده‌اند.

 

۱۲-ارتقاء محبوبیت اپلیکیشن‌های پرکاربر
آنچه تحت عنوان یک حباب جداناپذیر در صنعت توسعه و گسترش اپ‌های موبایلی اسم گرفته بود؛ در درحال حاضر جاری ساختن میباشد. با درنظر تصاحب کردن صنعت های کسب و کاری که تقاضا میگردد؛ می‌قدرت UI/UX، تجهیزات کسب و کار الکترونیکی، آنالیز قابل حدس و ربات‌های تجارت را برای ارتقا پرورش اپلیکیشن‌های UBER و ZOMATO در سال ۲۰۱۹ انتظار داشت.

 

خلاصه مطالب:
کسی نمی‌تواند بر کافی بودن هوشمندی تلفن‌ها در آینده تاکید نماید؛ با اعتنا به مراحل گسترش اپلیکیشن‌ها توانسته درطول ۳-۴ سال قبلی بطور توفیق آمیز یوزرها سراسر دنیا را بخود عادت دهد. در سالهای آینده ذهن‌های فعال و باهوشی که در انتظار توسعه و گسترش نرم افزار‌ها میباشند را در تجارت خویش امداد خوا‌هیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد