مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

به کارگیری نوتیفیکیشن‌ها در طراحی اپلیکیشن


مخاطبان با نرم افزار‌های متعدد و متنوعی سروکار دارا هستند که تعداد این نوع نرم افزار‌ها نادر وجود ندارد طراحی اپلیکیشن در مشهد و در اکثری از مورد ها حتی اشخاص فراموش می‌نمایند که نرم افزار متبوع را روی موبایل هوشمند خویش نصب کرده‌اند، چه رسد به اینکه بخواهند به طور متداوم از آن به کارگیری نمایند. برای حل کردن این موضوع می بایست ارسال نوتیفیکیشن در پباده سازی نرم افزار رستورانی را گزینه اعتنا قرار اعطا کرد. ارسال این نوتیفیکیشن برای مخاطبان تحت عنوان یک تذکر و تبلیغ، بسیار کارآمد میباشد.

دقت به گونه های ذوق وسلیقه‌ها
در پباده سازی نرم افزار رستورانی می بایست به‌این قضیه اعتنا داشت که با سلایق گوناگون بایستی به طور منصفانه عکس العمل کرد و تنها نمی‌قدرت یکی‌از این مفاد را شالوده قرار بخشید. اما برای پباده سازی نرم افزار رستورانی به طور طبیعیً می بایست کاربر غرض آن گروه را آشنایی و مطابق آن پباده سازی نرم افزار رستورانی را پیگیری کرد، البته این به معنای عدم اعتنا به سلایق مشتریان دیگر و می بایست به طوری پباده سازی خواهد شد که تک تک اشخاص بتوانند، دست‌کم با آن نرم افزار رابطه گرفته، دور و بر را فهم و شعور کرده و بپذیرند.

تولید محیطی غیررسمی و دوستانه‌خیس
برای پباده سازی نرم افزار رستورانی و کلاً این نوع دسته‌ها و کسب و امور، ما یحتاج میباشد تا مخاطبان حس نمایند که در یک دور و بر صمیمی و از صمیم قلب قرار گرفته‌اند. چرا‌که آنها برای جاری ساختن یک فعالیت اداری و یا این که یک گردهمایی کاری به آن گوشه و کنار (حتی مجازی) وارد نشده‌اند، بلکه برای تامین و برطرف کردن نیاز طعام خویش به نرم افزار متبوع مراجعه کرده‌اند. برای فایده حداکثری در اینگونه کسب و کاری، نیاز میباشد تا اشخاص بتوانند در صدر تحت عنوان مشتری شم راحتی نمایند تا بعد به پیشنهاد و خرید بپردازند. رعایت این نکته در پباده سازی نرم افزار رستورانی بسیار تاثیرگذار میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد