مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

چه نکاتی در طراحی اپ مهم است


7- جاری و کارآمد
فارغ از عذروبهانه، اپلیکیشن شما باید جاری و کارآمد باشد. در صورتی‌که بارگیری اپلیکیشن فرصت‌گیر طراحی اپلیکیشن در مشهد  میباشد، می‌تواند مهلک باشد. یا استفاده کننده بعداز اولین به کار گیری نرم افزار را حذف می‌نماید و یا به تدریج از آن استعمال می‌نماید. این حتی ذهنیتی منفی در مخاطب ایجاد می‌نماید. مطمئن شوید که اپ‌ی شما فضای خاطر و توان پردازشی زیادی را در دستگاه موبایل مصرف نمی‌نماید. فایده‌وری چیزی میباشد که یوزرها از همگی‌ی اپلیکیشن‌های موبایل انتظار دارا‌هستند. این دربرگیرنده مخاطب پسند بودن، فایده‌وری داده‌ها، استعمال‌ی بهینه از باتری، امنیت و مفاد شبیه میباشد.

در شرایطی که اپ‌ی شما زیاد از داده‌های اینترنتی به کار گیری می‌نماید، ممکن میباشد در طولانی دوران برای‌تان کارساز نباشد. یوزرها ممکن میباشد دانلود کرده و فراموش نمایند. بنابراین، در این تیم قرار نگیرید و اپ‌ی خویش را به سیرتکامل‌ای بسط دهید که اینترنت زیادی مصرف نکرده و باتری را تخلیه نکند.

8- تجربه مخاطب
تجربه‌ی کاربری ردیف اصلی هر اپلیکیشن‌ای‌ست. در حالتی‌که نتوانستید تجربه‌ای عالی در اختیار یوزرها خویش قرار دهید، هیچ دلیلی نیست که به شما مراجعه نمایند و از اپ‌ی شما به کارگیری نمایند. در دیده‌انداز دیجیتال، تجربه‌ی کاربری یک ویژگی بسیار حیاتی میباشد. اپلیکیشن شما، تعریف‌کننده‌ی شم یوزرها در زمینه‌ی بیزنس و سرویس ها شماست. یعنی ساختن چیزی قیمت‌مند با کاربری بی آلایش و اثر گذار برای مخاطبان مقصود. نرم افزار را گیج‌کننده یا پیچیده نکنید. یک نرم‌افزار موبایل که تجربه‌ی کاربری یکپارچهای ارائه می‌دهد، می‌تواند چندین مزیت اصلی در پی داشته باشد. کار‌کردها و محتوای ارائه گردیده به نرم افزار باید مطابق با استفاده کننده غرض شما باشد. متاع نهایی باید خدماتی با کیفیت برتر به مشتریان ارائه دهد. در صورتی نتوانید اپلیکیشنی با کیفیت ارائه دهید، ممکن میباشد به تصویر مارک شما آسیب برساند.

9- تمرکز بر استراتژی بازاریابی
در حالتی‌که روی چگونگی بازاریابی و در دسترس قرار دادن آن برای یوزرها بالقوه تمرکز نداشته باشید، تشکیل داد نرم‌افزار برای عمل و کسب شما معنی ندارد. ایجاد هیاهو و شهرت پیش از رویه‌اندازی می‌تواند نرم‌افزار‌ی شمارا به سیرتکامل‌ای جهانی تبلیغ نماید. اکثر صاحبان مشاغل در اجرای استراتژی‌های بازاریابی برای اپلیکیشن موبایل خویش ناکامی می‌خورند. نرم افزار‌های گوناگون، یوزرها غرض متفاوتی دارا‌هستند. به صورت شبیه، شما باید صنعت خویش و پایگاه مخاطب بالقوه‌ی خویش را تجزیه و تحلیل کنید. فقط بعداز تجزیه و تحلیل آن، می‌توانید استراتژی‌هایی در امر چگونگی ترویج آن ارائه دهید. کمپین‌های آن‌لاین یکی از گزینه‌های ترجیحی برای بسیاری از صاحبان مشاغل میباشد. ولی استراتژی بازاریابی شما تا حد زیادی به صنعت، پیشنهادات و یوزرها بالقوه‌ی شما بستگی داراست.


8- تجربه استفاده کننده
تجربه‌ی کاربری ردیف اصلی هر اپ‌ای‌ست. در شرایطی که نتوانستید تجربه‌ای عالی در اختیار یوزرها خویش قرار دهید، هیچ دلیلی نیست که به شما مراجعه نمایند و از نرم افزار‌ی شما استعمال نمایند. در دیده‌انداز دیجیتال، تجربه‌ی کاربری یک ویژگی بسیار حیاتی میباشد. اپلیکیشن شما، تعریف‌کننده‌ی شم یوزرها در باب بیزنس و سرویس ها شماست. یعنی ساختن چیزی بها‌مند با کاربری معمولی و مفید برای مخاطبان مقصود. اپ را گیج‌کننده یا پیچیده نکنید. یک نرم افزار موبایل که تجربه‌ی کاربری یکپارچهای ارائه می‌دهد، می‌تواند چندین مزیت اصلی در پی داشته باشد. شغل‌کردها و محتوای ارائه گردیده به اپ باید مطابق با استفاده کننده غرض شما باشد. فرآورده نهایی باید خدماتی با کیفیت برتر به مشتریان ارائه دهد. در‌حالتی که نتوانید اپلیکیشنی با کیفیت ارائه دهید، ممکن میباشد به تصویر مارک شما آسیب برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد