مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

چگونه اپلیکیشن بسازیم؟


ر حالا حاضر کلیه کسب‌وکارها به سمت بروز شدن و همگام شدن با تکنولوژی می‌باشند.

به نقل از ایسنا، بنابر اعلام اپتو، یک کدام از طرز‌ها ایجاد کرد نرم افزار گوشی برای شناساندن کالاها، طراحی اپلیکیشن در مشهد سرویس ها و کسب‌وکار در هرجایی میباشد. پباده سازی نرم افزار همواره روش‌ای مطمئن و اقتصادی برای تبلیغات، ابزاری برای فروش و درآمد بیشتر در هر کسب‌وکاری میباشد. اپلیکشن های تلفن همراه، شرکت کردن مشتریان را بیشتر جلب می‌نمایند، بازدیدهای مکرر را ارتقا میدهند و اذن طیف وسیعی از دادوستدهای آنلاین را به کسب‌وکار میدهند.

با به کار گیری از نرم افزار می‌قدرت به مشتری بن تخفیف بخشید و به آنها استحضار‌رسانی کرد. نرم افزار‌ها سرعت تماس با کمپانی شمارا نیز بالا می برند این در دنیایی که خریداران آن برای برخورد سریع بها قائل میگردند سبب ساز تقویت ارتباط شما با مشتریان گردد. مکان آیکن نرم افزار های موبایلی نیز با ارائه یک طرح بصری قابل‌تشخیص به برندسازی شما یاری خواهند کرد.

 در صورتی کسب‌وکارتان پتانسیل ما یحتاج را داشته باشد شما هم می توانید با ایجاد کرد یک نرم افزار کار کشته، کاربردی و قشنگ یک پل ارتباطی مطلوب با مشتری‌ها داشته باشید.



طریق‌های ایجاد کرد نرم افزار

شیوه‌های مختلفی برای ایجاد کرد نرم افزار وجود داراست که یک‌روش مطلوب و مقرون‌به‌صرفه به کارگیری از قابل انعطاف‌ افزار ایجاد کرد نرم افزار میباشد. این قابل انعطاف‌افزارها اشکال مختلفی دارا‌هستند: اپ زیر اینترنت، اپلیکیشن گوشی و دسکتاپ.

 اَپِتو یک نرم افزار‌ ساز آنلاین ذیل اینترنت میباشد که شما‌را توانمند می‌سازد که در آن به‌راحتی و سوای نیاز به علم نرم‌افزار‌نویسی بتوانید صفحه های نرم افزار خویش را در کمترین مجال ممکن در دو پلتفرم Android و iOS به شایسته ترین نحو و با پباده سازی‌های بسیار خوشگل و متنوع بسازید.

بعضا از تجهیزات اپتو:

با به کار گیری از نرم افزار ساز اپتو نرم افزار هایی با موضوعات متفاوتی می‌قدرت ایجاد کرد که در اینجا به بعضا از آن ها اشاره خوا هیم کرد:

· فروشگاه اینترنتی برای تولیدات فیزیکی و پوشه

· اکانت کاربری با قابلیت پذیرش گوشی و آدرس اینترنتی

· قابلیت و امکان پشتیبانی از روش نرم افزار

· تشکیل داد صفحه ها محتوایی مشتمل بر متن، عکس، کلیپ و صوت

· پرداخت باطن نرم افزار‌ای کافه بازار و مایکت

· پشتیبانی از وردپرس و دکان ساز ووکامرس

· تبلیغات داخل اپلیکیشن‌ای

· شبکه آپارات

· مغازه ویدئو

· ایجاد کرد نرم افزار نوا و رادیو

· ارسال پوش نوتیفیکیشن

· فرم ساز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد