مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

اپلیکیشن موبایل چیست؟


نرم افزار تلفن همراه (Mobile Application) نوعی از قابل انعطاف افزارها می‌باشند که امکان اعمال بر روی تلفن طراحی اپلیکیشن در مشهد همراه های یار و همدم دارا هستند و برای به کارگیری استفاده کننده (اصطلاحا End-User) پباده سازی می گردند. روزمره ما با قابل انعطاف افزارهای اکثری سروکار داریم که با دقت به سیستم دلیل هایی که امکان اجرای آن ها را دارا‌هستند از هم تفکیک میگردند. قابل انعطاف افزارهای گوشی به عنوان نرم افزار شناخته میگردند و به معنای اپلیکیشن کاربردی میباشد.


استعمال از نرم افزار تلفن همراه

برای به کارگیری و دانلود از نرم افزار به دستگاه هایی که پایین سیستم برهان اندروید، ios یا این که ویندوز میباشند، دارید. در هرمورد از سیستم دلیل نرم افزار ها مختصات خاصی دارا‌هستند تا بتوانند انجام شوند. و هر کدام از آن ها دکان مخصوصی دارا هستند تا یوزرها بتوانند نرم افزار را از آنجا دانلود نمایند.


مغازه نرم افزار گوشی سیستم کارداران

اندروید

دکان Google Play برای توزیع نرم افزار در سیستم استدلال اندروید بکار گرفته می گردد. این خدمت بوسیله گوگل در سال 2012 فعال سازی شد و تا کنون بیشتراز 2000000 نرم افزار در آن وجود دارااست. این خدمت توزیع نرم افزار ها از روش نرم افزار Play Store در سیستم دلیل اندروید قابل دسترسی میباشد.



ios

برای سیستم استدلال ios دکان App store وجود دارااست که سایتی برای توزیع نرم افزار برای این سیستم برهان میباشد. این مغازه بوسیله خویش کمپانی اپل بسط داده گردیده است و از سال 2008 که خط مش انداری شد تا کنون بیشتراز 1500000 نرم افزار دارااست.



ویندوز

برای گوشی هایی که سیستم برهان ویندوز دارا هستند مغازه Windows Phone وجود داراست. این خدمت به وسیله مایکروسافت ارائه گردیده‌است و تا به امروز بیش تر از 500000 نرم افزار برای توزیع دارااست.



قابل ذکر میباشد که نرم افزار ها تنها محصور به نرم افزار تلفن همراه و تبلت نیستند. امروزه دستگاه های اکثری امکان به کار گیری از نرم افزار را دارا هستند مثلا تلویزیون هایی که قابلیت و امکان اتصال به وب دارا هستند و پایین سیستم دلیل اندروید می باشند. دستگاه های دیگری نظیر لباسشویی، سردخانه، ماشین ظرفشویی و … از نرم افزار های خاص خویش به کارگیری میکنند. همینطور با استعمال از نرم افزار می توانید قابلیت تهیه و تنظیم نور و روشنایی و دمای اطراف منزل، در دست گرفتن رفت و آمدهای منزل و دفتر کار را داشته باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد