مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن و همه مسائل آن


گام پنجم: بسط مثال اول
بعداز پباده سازی نرم افزار، وقت آن رسیده که یک مثال اول از نرم افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد خویش را گسترش دهید. ولی اینکار چرا واجب میباشد؟ توسعه و گسترش مثال اول اساسا تبدیل ایده شما به اپ با قابلیت و امکان های شالوده ای آن میباشد. با این شغل شما میتوانید خریداران را برای خرید ایده شما مجاب کرده و روند بازاریابی و جذب سرمایه را تسهیل نمائید و از طرفی ایده خویش را نیز افشا نکنید.

نکته: فارغ از ارائه ورژن نخستین، باگ ها و اشتباهات فنی به دیده نمی آید، مشکلات امنیتی که جز طلاق ناپذیر طرح های نو میباشد از دید مخفی بوده و جذب سرمایه و ثبت در بازار لبریز رقابت نرم افزار عمل بسیار مشقت خواهد بود.

 



 

گام ششم: چک و نظارت
بررسی نرم افزار هایی که در حوزه شما کار می‌نمایند اولی گام و در پی حدس فرایند بازار و همت نرم افزار شما در رفع نیاز بازار نقشه خط مش شما‌را به صورت قابل توجهی برای شما پر‌نور می‌سازد.
به کارگیری از ابزارهای محاسبه مثل Flurry، localytics، preemptive و به‌دنبال در حالتی‌که سایت دارید بررسی مخاطبان با ابزار googleanalytics به شما پیشنهاد می گردد.

گام هفتم: Beta testing
آزمایش بتا در واقع او‌لین مجال برای شماست تا از جامعه غرض خویش برخورد بگیرید.
با این طریق شما خیر تنهای میتوانید ریسک اپ خویش را کاهش دهید بلکه احتمال چشم شدن خویش را در مارکت های نرم افزار مانند برنامه استور به صورت قابل توجی میتوانید ارتقا دهید.

پیش از آزمایش بتا تعدادی نکته حائض اهمیت را در حیث بگیرید:

بتا تسترها را شناسایی نمایید؛ پژوهش ها بازار و فهم صحیح از جامعه غرض، ارزیابی بازار روند بتا تستینگ را به صورت قابل مراعات ای برای شما آسوده می‌نماید.

مشکلات را حذف نمایید؛ نرم افزار شما بایستی در پلتفرم های متعدد به شکلی سرازیر ایفا خواهد شد و باگ خاصی ساخت نکند. آزمایش آلفا به شما امداد می‌نماید بیشترین اشتباهات و باگ ها را حذف نمایید.

برخورد بگیرید؛ اصولا مقصود از آزمایش بتا برخورد تصاحب کردن از یوزرها مقصود است، با آنالیز صحیح این بازخوردها شما میتوانید خطاها جزئی را حذف و رابط و تجربه کاربری اپلیکیشن خویش را بهبود ببخشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد