مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن و نکات ان


در‌حالتی که میخواهید بدانید نرم افزار چه می‌باشد و با اشکال،مزایا و کاربردهای نرم افزار اندروید و نرم افزار iOS آشنا گردید پس این مقاله را از دست ندهید.

شاید امروزه کمتر کسی را بتوان یافت که یک تلفن همراه طراحی اپلیکیشن در مشهد یاروهمدم داشته باشد البته واژه و کلمه نرم افزار یا این که اَپ به گوشش نخورده باشد. معمولا در تلفن همراه گوشی هرکدام از ما ده‌ ها نرم افزار وجود دارااست که هرمورد نیازهای خاصی را برای ما رفع می نمایند. ولی آیا حقیقتا می‌دانید که نرم افزار چه می باشد و گونه های آن کدام میباشد و چه مزایا و کاربردهایی دارااست؟ با ما همدم باشید تا با جواب این سوال های پی ببرید.

نرم افزار چه چیزی است ؟
نرم افزار (application) یا این که آن طور که به صورت روزانه به فعالیت می‌بریم اَپ (app) نوعی اپلیکیشن میباشد که میتواند بر روی رایانه، تبلت، تلفن همراه هوشمند یا این که بقیه دستگاه های الکترونیکی نصب و انجام خواهد شد. به نرم افزار ها «اپلیکیشن کاربردی» یا این که «اپلیکیشن کاربردی» هم گفته میگردد.

شاید در واکنش نخستین با این پرسش که نرم افزار چه می‌باشد به‌این تفکر کرده باشید که آن هم قابل انعطاف افزاری مثل بقیه قابل انعطاف افزارها میباشد البته این طور وجود ندارد. نرم افزار با قابل انعطاف افزارهایی مثل نرم‌افزار سیستم دلیل کامپیوترها و لهجه های اپلیکیشن نویسی از قبیل html یا این که php مختلف میباشد.

مراد از نرم افزار به عبارتی اَپ هایی میباشد که معمولا در گوشی یا این که در کامپیوتر به کار گیری می‌شود. نرم افزار اکثر اوقات برای عملکردهای خاص و محصور ساخته می گردند.

از جمله اشکال نرم افزار های فروش کتاب مثل فیدیبو، کتابراه یا این که طاقچه به شما قابلیت خرید و دانلود کتاب الکترونیک یا این که کتاب صوتی را می‌دهند ولی نمی توانید از روش آنان کیف یا این که کفش بخرید. این نرم افزار ها به یک درگاه پرداخت اینترنتی مثل زرین پال متصل می باشند که قابلیت و امکان تراکنش مالی و خرید را آماده می نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد