مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

اصلی ترین مسائل در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

برای مثالً در پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی می بایست طراحی اپلیکیشن در مشهد ظواهر نرم‌افزار قانونی و دارنده قسمت بندی های منظم باشد علاوه بر این رابط کاربری سهل وآسان و ریلکس داشته باشد تا اشخاص را به خویش جلب نماید. برخلاف نرم افزار های بازی و سرگرمی که می‌تواند از رنگ بندی های متعدد و گرافیک بغرنج به کارگیری نمایند نرم افزار های فروشگاهی بایستی معمولی خیس و منظم خیس باشند.
۷- داشتن وسعت مطلوب
- در حیث به چنگ آوردن غرض در تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی و یوزرها

برای پباده سازی و ساخ نرم افزار فروشگاهی در آغاز بایستی به یک سری سوال اصلی با تمرکز و وسواس جواب اعطا کرد؟

چه کسی از اپلیکیشن احتمال دارااست استعمال نماید؟
رده اجتماعی بیشتر استعمال کنندگان در جامعه کجاست؟
انتظارات وی از نرم‌افزار چه است؟
چه نیازی از یوزرها و در چه سطحی برآورده می‌گردد؟
نرم افزار چه کمکی به آنان می نماید؟
یک کدام از دیگر از خصوصیت های تشکیل داد نرم افزار که آن را از سایر اپلیکیشن ها متمایز می نماید داشتن وسعت مطلوب میباشد. یک نرم افزار فروشگاهی با داشتن وسعت مطلوب به راحتی می‌تواند بار گذاری گردد و سرعت لودینگ آن کاهش می‌یابد همینطور یوزرها متعددی ترغیب می‌شوند که آن را دانلود نمایند. خویش شما چندبار به خیال و خاطر نداشتن فضای کافی از دانلود یک نرم افزار صرف لحاظ نموده اید؟ این قضیه در عین آسانی اصلی میباشد.
۸- گزینش لوگو و اسم عالی

گزینش لوگو و اسم برای پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی بسیار اصلی میباشد. می بایست اسم و لوگو متناسب با نرم افزار و محتوای جانور در نرم‌افزار تعیین خواهد شد. به ذکر بی آلایش خیس یوزرها به محض دیدن لوگو و یا این که شنیدن اسم برنامه بتوانند به شغل و محتوای وب سایت و نرم افزار فروشگاهی پی ببرند. در حالتی‌که به این شکل بود مطمئن باشد به‌دنبال توفیق های بزرگی کسب میکنید و ماندگاری مارک شما در ذهن یوزرها بیشتر خواهد بود.
۹- افزونگی مطلوب برای استفاده کننده

یک نرم‌افزار عالی اپلیکیشنی میباشد که بتواند افزونگی و توشه اضافه برای وسایل یوزرها مهیا نکند. به‌این معنی که یوزرها بدون چاره باشند برای به کارگیری از اطلاعات و یا این که صرف انرژی وسایل خویش مانند تلفن همراه و یا این که تبلت محتاطانه فعالیت نمایند. همینطور کندی و یا این که بروز اختلال در دستگاه یوزرها آنان‌را از به کارگیری از نرم افزار پشیمان نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد