مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

طراحی حرفه ای اپ موبایل

دادن تغییرات سریع در شکل لزوم: درین شیوه شما می توانید در‌صورتی‌که که مایحتاج دانستید، در هر مرحله و هر هنگامی که خواستید، در نرم افزار خودتان تغییراتی بدهید.
قابلیت و  طراحی اپلیکیشن در مشهد   امکان تلفیق با قابل انعطاف افزارهای دیگر: در شرایطی که از این شیوه برای پباده سازی نرم افزار استعمال فرمائید، می‌توانید احتمال تلفیق با قابل انعطاف افزارهای دیگر را هم مهیا نمایید.

وجود یک گروه پشتیبانی برای پروژه پباده سازی: یک کدام از مهم‌ترین مزیت‌هایی که استعمال از این طریق نسبت به روشهای گذشته دارااست این میباشد که درین شیوه شما اعتقاد دارید که یک گروه کارشناس و خبره تحت عنوان پشتوانه، از نرم افزار حمایت میکنند. وجود این دسته برای شما و اپلیکیشنتان مزیت‌های متعددی دارااست برای مثال این که در شرایطی‌که که مشکلی در فعالیت تولید گردد شما می توانید مطمئن باشید که‌این دسته به شما در رفع کردن این نقص‌ یاری می نماید.
معایب استعمال از یک کمپانی برای ساخت و ساز نرم افزار
مخارج بالا: اولی و مهمترین عیب به کارگیری از این شیوه وجود مخارج بالاست. هزینه ها برای این شیوه نسبت به شیوه گذشته خیلی فراتر میباشد و شما در شکل به کار بستن از این طرز بایستی مخارج خیلی بالایی را بپردازید.
وقت گیر شدن فعالیت: یک کدام از دیگر از معایب استعمال از این طرز این میباشد که فرصت اجرا فعالیت هنگامی که شما از یک اینگونه شرکتی برای عمل امداد می‌گیرید، خیلی بالا میباشد. در برخی از مورد ها حتی ممکن میباشد ماه ها ارتفاع بکشد که شما بتوانید یک نرم افزار را با به کار گیری از این شیوه و به امداد یک کمپانی خالق نرم‌افزار پباده سازی فرمائید. بدین ترتیب مجال فعالیت نسبت به هنگامی که از طریق اولیه استعمال می کنید زمانبر‌خیس خواهد بود.
احتیاج به رابطه پیوسته با کمپانی خالق: یک کدام از دیگر از معایب استعمال از این شیوه این میباشد که شما مجبورید به صورت پیوسته با کمپانی خالق برنامه رابطه داشته باشید تا در‌صورتی‌که که مشکلی پیش آمد از آن آگاه گردید و همینطور مدام در معرض روند ایفا فعالیت هم قرار بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد