مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

ایتم های مهم در طراحی اپلیکیشن

پاسخگویی بهتر
نرم افزار‌های تلفن همراه فرایند پاسخگویی به اشتباهات مشتریان به روشی سریعتر و موثرتر را قابلیت پذیر ساخته‌اند.   طراحی اپلیکیشن در مشهد   این نرم افزار‌ها امکان ردیابی تقاضاهای مشتریان و دسترسی به داده ها مشتریان رافراهم می‌آورند. امروزه قرارگرفتن دربین دیگر رقبا یکی گرانقدر ترین معضل‌های پیش روی بازاریاب ها به شمار میرود. سپرده گذاری در ابزار بازاریابی گوشی مثل نرم افزار به شما در غلبه بر این اختلال یاری خواهد کرد. با این هم اکنون اشخاص متعددی می‌باشند که در زمینه‌ی ابزارهای مایحتاج در باطن این نرم افزار ها با اختلال روبرو میگردند.

چهت نیل به‌این غرض، می بایست نرم افزار خودتان را با نیازهای فردی مشتریان هماهنگ فرمائید. بعضا از مواقعی که یک استفاده کننده در طول دانلود یک نرم افزار مد لحاظ قرار می‌دهد عبارتند از فردی سازی، جستجوی بدون نقص و تجربه سوای دردسر صفحه ها متعدد. براین اساس می بایست مطمئن گردید که نرم افزار تلفن همراه مشمول کلیه خصوصیت‌های سفارشی میباشد تا اینکه با نیازها و حق تقدم‌های مشتری هماهنگ شود. همینطور سیستم گردش بی آلایش ای را برای نرم افزار پباده سازی نمائید تا اینکه محتوا و اندازه ورقه مطلوب باشد.

از سوی دیگر فرآیندهای نام نویسی در نرم افزار‌های تلفن همراه نباید چندان وقت گیر باشد. به عنوان مثال با امداد یک شماره تلفن همراه یا این که حتی یک نشانی آدرس اینترنتی. اکثری از نرم افزار ها به یوزرها این قابلیت و امکان را می‌دهند تا داده ها را برای مصارف آتی نیز ذخیره کنند.

نرم افزار تلفن همراه و پیشبرد بازاریابی دیجیتال
توان نرم افزار گوشی در بازاریابی بسیار زیاد میباشد و مزایای زیادی برای این حوزه پیرو داراست، مثلا:

کاهش هزینه: هزینه بازاریابی دیجیتال با امداد نرم افزار گوشی بسیار کمتر از سایر تبلیغات مرسوم میباشد.
انعطاف پذیری: با امداد نرم افزار گوشی انعطاف‌پذیری بازاریابی دیجیتال بیشتراز پیش میشود و به‌این نحوه رقبای سنتی در حوزه بازاریابی به راحتی کنار زده میگردند.
حاصل قابل اندازه‌گیری: با یاری نرم افزار گوشی، بازاریابی دیجیتال به راحتی قادر است تعداد مشتریان، ترازو بازدیدها یا این که کلیک بر روی قسمتی خاص از نرم افزار را تشخیص دهد. به صورت نمونه درتبلیغات رادیویی یا این که تلویزیونی به مشقت می توانید تعداد شنوندگان یا این که تماشاچی ها را تقریب بزنید.
صرفه جویی در حین: با امداد نرم افزار گوشی مجال لازم برای نظارت مورد‌های متفاوت و خرید به شدت کاهش مییابد و به‌این شیوه مشتری مجال خویش را برای جاری ساختن شغل های دیگر تخصیص میدهد.
نکات اصلی در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه
برای پباده سازی نرم افزار هایی که قوی به عمل در گوشی باشند، می بایست محدودیت های قابل انعطاف افزاری و خصوصیت های خاص این دستگاه ها را آیتم اعتنا قرار بخشید. دستگاه‌های تلفن همراه با باتری عمل می‌نمایند و پردازنده‌های ضعیف تری نسبت به رایانه‌های فردی دارا‌هستند و همینطور از خصوصیت های بیشتری مانند تشخیص جای و دوربین برخوردار می باشند. گسترش دهندگان همینطور به جهت رقابت شدید در نرم‌افزار موبایل و تغییر و تحول در هر کدام از سیستم برهان‌ها ، بایستی طیف عظیم ای از اندازه ورقه اکران، خصوصیات طاقت فرسا افزاری و پیکربندی را در حیث بگیرند. توسعه و گسترش نرم افزار های گوشی نیاز به استعمال از فضا هایی تخصصی داراست که در آن‌ها فرآیند پباده سازی و پیشبرد به صورت یک دست و منظم میباشد. نرم افزار‌های گوشی برای اولی توشه در فضا بسط با به کار گیری از مشابه ساز گزینه تست قرار میگیرند و از تست‌های می‌دانی به کارگیری نمی‌شود. مشابه سازها راهی ارزان و مقرون به صرفه برای تست نرم افزار هایی می‌باشند که بر روی تلفن همراه ها نصب می‌شوند.

پباده سازی واسط کاربری مطلوب و کاربردی نیز از ضروریات است. واسط کاربرموبایل یک قسمت اکران گرافیکی بر روی گوشی میباشد که به استفاده کننده این قابلیت را میدهد تا از نرم افزار ها، محتوا و خصوصیت های گوشی به نیکی به کار گیری نماید. ضروریات پباده سازی واسط کاربرموبایل تماماً گوناگون از ضروریات کامپیوترهای فردی میباشد. اندازه شیت کوچکتر و در اختیار گرفتن لمسی ورقه سبب ساز می‌گردد تا ملاحظاتی خاص در پباده سازی واسط استفاده کننده به وجود آید. در واسط تلفن همراه، آیکون‌ها به صورت وسیع به کار گیری می گردند و قسمت‌های کنترلی معمولاً به صورت اتوماتیک پنهان میگردند.

پیرایش بندی داده ها، دستورات و محتواها در یک نرم افزار می بایست منعکس شدن دهنده اقتدار سیستم ادله در باطن گوشی باشد. با وجود تشابه برخی از نرم افزار‌ها، طراح واسط بایستی مراقب باشد که خصوصیت های هر نرم افزار را جدا در واسط مد حیث قرار دهد. از سوی دیگر طریق دسترسی به نرم افزار ها و بخشهای در اختیار گرفتن می بایست در پباده سازی واسط مد لحاظ قرار گیرد. درین فرآیند، بایستی آیکون هر نرم افزار به نحوی در واسط پباده سازی خواهد شد که در طول به کار گیری مشکلی برای استفاده کننده فیس ندهد. اندازه پنجره محتوا در واسط می بایست در اصلی ترین وضعیت باشد. در صفحات کوچک، واسط استفاده کننده نباید مجموع ورقه را در بر بگیرد. بایستی حواسمان توده باشد که غرض یک واسط مخاطب در گوشی، بی آلایش سازی استعمال از محتوا و نرم افزار‌هاست. علاوه براین تعداد کنترلها و دستورها به اکران در آمده در هر توشه به کارگیری از تلفن همراه می بایست به طوری باشد که مشکلی در فرآیند به کار گیری مخاطب چهره ندهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد