مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

فواید اپلیکیشن های Native

در واقعیت، همگی چیز به هدف ها و خصوصیت های بیزنس بستگی داراست. طراحی اپلیکیشن در مشهد البته در نگاه اولیه، PWA گزینش بهتری بنظر میرسد. به تعدادی ادله! اولیه اینکه بوضوح ارزانتر میباشد. دوما همگی ی خرده فروشی ها یا این که هتلها بضاعت و توان فعال سازی نرم افزار موبایلی را ندارند. افزون بر این، مدام هم لزومی به به کارگیری از نرم‌افزار نیتیو وجود ندارد. دلیلش را شرح می‌دهیم:
مهمان داری
درین صنعت نیاز چندانی به تشکیل داد نرم افزار ساکن وجود ندارد مگر اینکه صاحب و مالک یک هتل زنجیره ای باشید و تجهیزات منحصربفردی برای عرضه داشته باشید. در مواقعی جز این، احتمالاً کسی از نرم افزار شما به کارگیری نخواهد کرد. نکته اینجاست که دنیای بازاریابی مهاجرت سرشار از سرویسهای خدماتی مثل booking.com میباشد که نیازهای اصلی مشتریان را رفع می نماید و بخوبی پاسخگوی آنهاست.
خرده فروشی
هر دکان خرده فروشی ای می بایست به سمت آنلاین شدن برود، اما نیازی وجود ندارد همگی ی آن‌ها نرم افزار ساکن داشته باشند و همین که از مزایای PWAها به کارگیری نمایند کافیست. به کار گیری از نرم افزار ساکن صرفا در حالتی که ضرورت دارااست که مجموعه بزرگی از مشتریان متعهد داشته باشید.
فواید نرم افزار های Nativeهرچند مزایای نرم افزار های پیش رونده بدیهی میباشد، البته قابلیت و امکان هایشان هنوز با نرم افزار های نیتیو مسافت متعددی دارااست. یک کدام از نقطه ضعف های مهم این نرم افزار ها عدم بضاعت شان در تعامل با دستگاه میباشد. آن ها از روش مرورگرها اعمال میگردند و در مواقع لزوم نمی توانند به سیستم دسترسی داشته باشند. در حالی که نرم افزار های مستقر قادرند از کلیه امکاناتی که سیستم برهان یا این که دستگاه برایشان مهیا می نماید، به کار گیری نمایند.
حال بیایید فواید نرم افزار های ساکن را نسبت به PWA ها تحلیل کنیم:
1. سرعتدر جنگ نرم افزار مستقر و PWA نمی قدرت زمینه سرعت را از مداد انداخت. برنامه های مستقر خیلی سریع خیس از PWA ها می‌باشند. دلیلش هم اینست که مرورگر بعنوان واسطه میان سیستم برهان و نرم افزار پیش رونده کار می نماید. در فیض نرم افزار های مستقر سریعتر جاری ساختن میشوند و تجربه بهتری بخش یوزرها خواهند کرد. مطالعات آرم میدهد سرعت اجرای نرم افزار برای یوزرها بسیار اساسی میباشد.
2. تعامل با بقیه نرم افزار هاعملکرد PWA ها تنها در ناحیه مرورگر میباشد، در حالی که نرم‌افزار های مستقر میتوانند از روش تعامل با یکدیگر قضیه تجربه کاربریِ یکدستی برای یوزرها آماده نمایند. از این لحاظ، منافع استعمال از نرم افزار های مستقر قابل مراعات میباشد. این نوع نرم افزار ها بیشتر مشابه نرم افزار های کامپیوتری فعالیت می نمایند و تجربه ی خوشایند و بی گرفتاری ای عاید یوزرها می‌سازند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد