مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

ساختار انواع اپلیکیشن های موبایل (نیتیو، وب، هیبریدی) + مزایا و معایب


در‌این نوشته‌علمی آموزشی میخواهیم معرفی اشکال نرم افزار تلفن همراه که به سه ساختار نرم افزار مستقر طراحی اپلیکیشن در مشهد  یا این که نرم افزار نیتیو (Native)، نرم افزار هیبریدی (Hybrid)، نرم‌افزار اینترنت (Web App) تقسیم می‌شوند را همدم با معایب و مزایای هر ساختار نرم افزار آشنا کنیم و در غایت یک اینفوگرافی از مقایسه آن ها داشته باشیم تا بتوانید تصمیم گیری صدق در تعیین آن ها برای ساخت نرم افزار خویش اتخاذ فرمایید.



تعیین دربین گسترش نرم‌افزار اینترنت ، نرم افزار ساکن و اپلیکیشن هیبریدی به عامل ها مختلفی برای مثال نیازهای شغلی ، نیازهای نرم‌افزار ، مهارت اپ نویس و جدول وقتی شما بستگی دارااست. نکته اساسی شناختن نقاط قوت و ضعف هریک از آن‌ها پیش از استارت عمل میباشد که در اینجا میخواهیم آن‌ها‌را تحلیل کنیم.


معرفی گونه های نرم افزار های گوشی از نگاه ساختاری و فنی

گونه های اپلیکینش ها را می قدرت از لحاظ فنی در‌این سه گروه تقسیم بندی کرد: نرم افزار های اینترنت ، نرم افزار های ساکن و نرم افزار های هیبریدی.


هر سه نوع از ساختار نرم افزار های گوشی مسیر بسط شان فرق می نماید، البته کدام روش برای پروژه شما مطلوب میباشد؟


بسته به هدف ها تجارت شما و هدف ها کلی محصولی که میخواهید ارائه دهید، این تصمیم قادر است سبب ساز توفیق استراتژی نرم افزار شما گردد و یا این که آن را از دربین پیروزشود.


برای اینکه تصمیم بگیرید کدام یک از این اشکال پباده سازی نرم افزار برای تشکیل داد نرم‌افزار اندروید یا این که iOS را گزینش فرمایید بایستی از مزایا و معایب هرمورد از این ساختارهای نرم افزار تلفن همراه آشنا باشید که بتوانید در غایت تصمیم صدق بگیرید. پس بیاید با وب سایت نرم افزار نویسی الکامکو یار باشید تا هم این مفاد را تحلیل کنیم.


پباده سازی گونه های نرم افزار های گوشی با سه طریق قابلیت پذیر میباشد که عبارتند از:  

1- نرم افزار مستقر یا این که اپ Native چه چیزی است؟

اپلیکیشن ساکن یا این که اپلیکیشن Native که به نرم افزار ساکن (Native App) هم شناخته میشود همه گیرترین اشکال نرم افزار ها میباشد که برای هر سیستم ادله خاص مستقل و به طور ماهر نرم افزار نویسی میشوند.


گونه های نرم افزار های اندروید یا این که iOS دارای شهرت مثل دیجی محصول، اسنپ و …  یا این که اکثر بازی های ویدئویی با این سبک نرم افزار نویسی گردیده اند.


یک نرم‌افزار مستقر فقط میتواند روی یک نوع سیستم استدلال گوشی انجام خواهد شد: iOS، Android، Blackberry، Symbian، Windows Phone، WebOS، و غیره.


یعنی در صورتیکه میخواهید تجربه نرم‌افزار خویش را برای یوزرها Android یا این که Blackberry نیز در دسترس یوزرها قرار دهید، نیاز به توسعه و گسترش و محافظت یک ورژن غیر وابسته از نرم‌افزار دارید.


برای مثال، Swift و Objective-C برای نرم افزار های ساکن iOS و Java یا این که Kotlin برای اپ های مستقر Android می باشند. اپ های مستقر نیز با استعمال از یک دور و بر بسط یک پارچه (IDE) ویژه برای سیستم ادله های تعیین گردیده ساخته میگردند.


اپل و گوگل هر دو، ابزارهای توسعه و گسترش تلفن همراه ، المان های رابط و SDK خویش را در دست گسترش دهندگان نرم‌افزار قرار می‌دهند. اکثر شرکت های به جهت مزایایی که‌این اپ های مستقر در مقایسه با بقیه گونه های نرم افزار ها دارا هستند در گسترش اپ های موبایل مستقر سپرده گذاری می نمایند.


با الکامکو ایجاد کرد اپلیکیشن های اندرویدی نیتیو رو حافظه بگیر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد