مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

تبلیغات در اپلیکیشن

تبلیغات در نرم افزار
در حالتی‌که یک تارنما داشته باشید، متوجه می باشید تبلیغات چه‌طور فعالیت می‌نمایند.  طراحی اپلیکیشن در مشهد   همین معنا برای نرم‌افزار شما هم وجود دارااست. شما بر پایه ی تاثیرگذاری‌تان یا این که تعداد کلیک‌ها کارمزد می گیرید. نوع تبلیغاتی که در پلتفرم شما ارائه میشود بر روی نرخ مزد‌تان نیز اثر می گذارد.

به عنوان مثال، می توانید از کمپانی‌ها برای یک تبلیغ ویدیویی، بیشتر از یک اطلاع رسانی اثبات یا این که بَنر پول بگیرید. تبلیغات برای برخی سبک‌ها و نرم‌افزار‌ها پاسخ می دهد. بعد از بررسی یوزرها و رقبایتان، بایستی تصمیم بگیرید که آیا در حیث به چنگ آوردن این استراتژی برای شما سنجیده میباشد یا این که نه.
در‌پی مثالی از بعضا تبلیغات معمولی نرم افزار‌ها را میبینید.

 

گرچه این‌ها می توانند برای شما پول‌ساز باشند، گهگاه نیز ممکن میباشد برای کاربرتان تجربه ناخوش‌آیند و مزاحمت ساخت‌و‌ساز نمایند. پس قرار وجود ندارد در تبلیغات زیاده‌روی نمائید. با فهمیدن این مسئله، میتوانید استراتژی تبلیغات خویش را با سبک تجاری خرید‌های داخل‌اپ‌ای نیز ادغام نمایید.
بیایید فرض کنیم هر دوی این تکنیک‌ها را برای پول درآوردن به کار گیری می کنید.
شما میتوانید به کاربرانی که نمیخواهند هنگام به کارگیری از اپلیکیشن، تبلیغ ببینند،یک آپ‌گرید ممتاز ارائه فرمائید.

 

همان گونه که می‌بینید، به کارگیری از خریدهای داخل‌نرم افزار‌ای و تبلیغات همزمان در یک نرم افزار میتواند صورت پذیرد.


نازکی و محسوس نبودن
حیاتی‌ترین نصیب به کارگیری از اپلیکیشن‌های بدون پول برای کسب درآمد، متقاعد کردن استفاده کننده در این زمینه میباشد که آن ها برای بهبود تجربه خودشان قرار میباشد خرید نمایند.
چطور این عمل را اجرا می‌دهید؟
شما می بایست این تصور را ساخت فرمایید که آنان بایستی پول خرج نمایند تا بیشترین منفعت را از نرم افزار شما ببرند. برای این که اینگونه اتفاقی بیفتد، نصیب‌های بدون‌پول اپلیکیشن شما می بایست خوب باشند، اما بدون نقص نباشند. این مساله خطرناکی میباشد. درصورتی که ورژن بدون‌پول خویش را عالی بسازید، مخاطب دلیلی برای هزینه کردن پول مازاد نخواهد روئت کرد.
ولی در‌صورتی‌که خیلی از قابلیت و امکان‌ها رادر ورژن مجانی ببندید، یوزرها آنقدر تجربه نیکی نخواهند داشت که شم نمایند میخواهند شغل های بیشتری با اپلیکیشن شما جاری ساختن دهند یا این که چیزهای بیشتری ببینند.
پس بایستی حد میانگین را رعایت نمائید. به صورت نامحسوس آنها‌را با قابلیت و امکان‌های بهبودیافته و بهره‌ها قلقلک دهید. چنانچه قرار میباشد تبلیغ به کار گیری فرمائید، مطمئن گردید این اطلاع رسانی‌ها در به کارگیری از نرم افزار جلوی مسیر آن ها را نمی‌گیرد. از جمله، یک استفاده کننده نباید ناچار باشد هر توشه که نرم‌افزار را گشوده می‌نماید، ویدیویی 30 ثانیه‌ای را مشاهده نماید.
ولی برخی پاپ‌آپ‌ها یا این که بَنرها که گه گاه اکران داده خواهد شد ممکن میباشد منطقی باشد. به همگی چیزهایی که تا به امروز در رابطه‌اش گفت و گو کرده‌ایم تصور کنید.
برای انتخاب اینکه کدام استراتژِی پول‌سازی بهتر از تمامی پاسخ میدهد، تحلیلی جامع از نرم‌افزار‌، یوزرها و بازار ما یحتاج میباشد. می بایست بفهمید کدام یک بیشترین نفع را برایتان خواهد داشت.
به کسب درآمد با اپلیکیشن‌های بدون پول که می رسد، هیچ داروی جادویی نیست. ولی مطلقاً خط مش‌هایی است که میتوانید حافظه بگیرید تا از مجال‌هایی که راز رویه‌تان قرار میگیرد، استعمال فرمائید.


فیض‌گیری
آیا نیاز میباشد برای دانلود نرم‌افزار‌تان از یوزرها پول بگیرید؟
حتماً نه.

 

این صورت به شما چه می گوید؟
نرم افزار‌های برتر در بازار شدیداً از معدل مسافت دارا‌هستند. پس در‌صورتی‌که اپلیکیشن ما سریعاً پول پارو نمی‌نماید مأیوس نشوید. مجال می برد. پول‌های متعددی برای بدست‌آوردن وجود داراست. صرفا فرصت و کوشش نیاز دارااست. با آنالیز بازار غرض خویش استارت نمایید. هر وقت مخاطب را شعور کردید، برایتان یافتن شایسته ترین استراتژی کسب درآمد شل‌خیس می‌گردد. ولی نرم افزار‌ریزی شما بعداز تحقیق در رابطه یوزرها آحاد نمیشود.
بایستی رقابت‌تان با سایر افراد را هم ارزیابی فرمایید.
آن‌ها چطور پول در می‌اورند؟
درصورتی که برنده‌اند، یکسری نحوه را از آن‌ها خاطر بگیرید و در استراتژی خویش بکار گیرید. البته می بایست خویش را متمایز فرمائید. از آزمون کردن نترسید. راهی نیست که صرفا و شایسته ترین طرز برای کسب درآمد با نرم افزار‌های مجانی باشد. همانگونه که دیدید، یک سری خط مش وجود داراست تا با استعمال از خریدهای داخل‌نرم‌افزار‌ای و همینطور تبلیغات داخل‌طرحی، بدین غرض مجاورت‌ گردید.
استراتژی‌تان می بایست دقیق باشد.
همت فرمایید کاری نمایید تا استفاده کننده احساس نماید بایستی برای بیشترین افتتاح از اپلیکیشن شما، پول خرج نماید. از هر ابزار که در بازار در دسترس دارید و به شما اذن اجرای پیش‌مثال‌ها را میدهد، منفعت ببرید؛ و مورد‌هایی را که برای نرم‌افزار شما شایسته ترین عملکرد را دارااست پیدا فرمایید. هنگامی این را فهمیدید، میتوانید سرگرم ایجاد کرد اپی گردید که برای شما مطلوب میباشد.
نرم افزار شما چه نوع فواید دیگری داراست که قادر است یوزرها را بعداز تجربه‌ی ورژن بدون پول، برای پول خرج کردن وسوسه نماید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد